Skocz do zawartości


Zdjęcie

Amulety


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1

Piotrek.
  • Postów: 290
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam, czy mógłby mi ktoś coś wytłumaczyć? sprawa ma się tak: postanowiłem zrobić sobie amulet, który będzie przynosił mi szczęście. Zacząłem szlifować kamień ale niewiem jakie dać na nim znaki i co dalej robić by nadać mu magicznych zastosowań. Przeszukałem google i tematy na paranormalne.pl i nic nie znalazłem.
Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.
  • 0

#2

Refused.
  • Postów: 633
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 14
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Utwórz na nim sigille i zrób z niego serwitora ;p Tyle mogę Ci polecić, nie znam się na tym.
  • 0



#3

Robaczek.
  • Postów: 574
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Słabo w goglach szukałes

http://www.ezoteryka.xt.pl/

dział energie i nasycanie przedmiotów energia..
  • 0

#4

tabi.
  • Postów: 355
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ja polecam ci Runy.
naprawde maja moc, i działaja pozytywnie.
Zapoznaj sie z tematem :)
  • 0

#5

Piotrek.
  • Postów: 290
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dzięki Skrzypu.

Stronka nieco mi wyjaśniła, jutro skończę szlifowanie kamienia i dodam do niego energii.
  • 0

#6

Robaczek.
  • Postów: 574
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Ha i znów Skrzypu to ten zasłużony :D
Jednak polecam Ci łaczenie technik, z tymi metodami które napisali koledzy wyżej..
  • 0

#7

Wildens.
  • Postów: 321
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

OMFG.. energia - ok, ciała astralne - ok, ale amulety z magiczną mocą? To już zdecydowanie przesada, mimo iż jestem otwarty na różne teorie, tutaj na pierwszy rzut oka widać, że 'siła amuletu' to siła jedynie samo sugestii :o