Skocz do zawartości




Zdjęcie

Siłownia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
194 odpowiedzi w tym temacie

#181

megajennifer81.
  • Postów: 0
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

No to musisz to realizować cały czas i non stop przecież : ) bo sprawa ma się w taki sposób, że musisz już zmienić sobie dietę i ćwiczycie jak jedziesz właśnie na rzeźbę..Chyba sobie z tego zdajesz sprawę iż po prostu nie możesz tak dużo jeść jak wtedy na masówce po prostu ogranicz trochę białko i węglowodowany i dasz rade



#182

rerosemary2863.
  • Postów: 0
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ja zacząłem chodzić na siłownię w czasach studenkich nakręcił mnie właśnie do tego mój znajomy co już jakoś tak trenował po prostu dla siebie i zdecydowanie mu to pomogło bo wcześniej był takim chucherkiem a teraz już jak jesteśmy na 3 roku i tak od 2 na ostro zaczęliśmy pompować to jakby to powiedzieć - nie mieścimy się w drzwiach hehe



#183

Daniel..
  • Postów: 3287
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie wiem czy ktoś tu jeszcze ćwiczy, ale może się komuś przyda, wymyślony przeze mnie posiłek:

-mleko
-ryż
-słonecznik łuskany
-owsianka
-słodkie kakao

-kuleczki zbożowe

Można to też zrobić np zamieniając składniki, np zamiast słonecznika masło orzechowe, zamiast mleka to jogurt, albo dodać twarogu, banana, białek z jajek, a zrezygnować z ryżu, bo i tak wystarczająco zapycha.

Ja jem po treningu tak:

-ryż biały: 150g
-owsianka: 80g
-kuleczki zbożowe: 50g
-kakao: 20g
-mleko: 250g
-słonecznik: 20g
-banan: 220g(choć to zależy od wielkości banana)

40-50min po tym posiłku jem 200g piersi z kurczaka z jakimś warzywem, ostatnio szczególnie pasuje mi groszek, ale już bez żadnego ryżu, makaronu, itp

Natomiast jak jem taki "koktajl" rano to nie dodaje ryżu, za to wrzucam twaróg chudy, zwiększam ilość słonecznika do 40-50g i dodaje białka. Po treningu, słonecznika powinno być mniej, gdyż tłuszcze w porze około treningowej nie są szczególnie wskazane, twaróg dodaje dlatego, żeby rano dostarczyć więcej białka z koktajlu, bo po treningu białko uzupełniam filetem z piersi.





#184

luk26.
  • Postów: 379
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

w miesiąc schudłem 5 kilo,bieganko ,siłka i dieta,z tym ostatnim najgorzej... :>



#185

Shi.

    關帝

  • Postów: 997
  • Tematów: 39
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

W sumie pytanie do Daniela ale może ktoś też się pokusi o odpowiedź.

 

"Strefa Spalania Tłuszczu" - prawda czy mit? Osobiście skłaniam się ostatnio do tego, że jest to jeden wielki kit ale chciałbym poczytać czy z doświadczenia coś na ten temat możesz powiedzieć.





#186 Gość_critter☆

Gość_critter☆.
  • Tematów: 0

Napisano

Jakie znacie sposoby na nabranie masy. Sory za brak znaków zapytania kiedy piszę ale mam rozwaloną klawiaturę. Sposoby na nabranie masy, jakieś odżywki czy inne bezpieczne i łagodne specyfiki, które mogą w tym pomóc itd.



#187

Daniel..
  • Postów: 3287
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

W sumie pytanie do Daniela ale może ktoś też się pokusi o odpowiedź.

 

"Strefa Spalania Tłuszczu" - prawda czy mit? Osobiście skłaniam się ostatnio do tego, że jest to jeden wielki kit ale chciałbym poczytać czy z doświadczenia coś na ten temat możesz powiedzieć.

Wtedy palimy mniej kalorii, ale teoretycznie tracimy więcej tłuszczu. Ja osobiście jestem zwolennikiem "normalnego" systemu treningowego. Nie bawię się w liczenie tętna, obliczanie procentowego rozkładu sił, etc. Zwykłe, najprostsze ćwiczenia wydolnościowe, bez zbędnych kombinacji i udziwnień. Podstawa przy zrzucaniu wagi to i tak dieta. Można biegać nie wiadomo ile, wyliczać tętno, bla bla, a źle rozłożyć bilans kaloryczny i cała praca pójdzie na marne. Ja teraz zrzuciłem 2kg w dwa tygodnie, nie poświęcając ani jednego treningu cardio, nie przebiegając nawet pół kilometra, sama dieta + treningi siłowe.

 

Jakie znacie sposoby na nabranie masy. Sory za brak znaków zapytania kiedy piszę ale mam rozwaloną klawiaturę. Sposoby na nabranie masy, jakieś odżywki czy inne bezpieczne i łagodne specyfiki, które mogą w tym pomóc itd.

Najlepszym sposobem na nabranie masy jest dodatni bilans kaloryczny. Suplementy jak sama nazwa wskazuje są tylko dodatkiem. Gainer jest po to, żeby nabić kalorie jak nie dajesz już rady z jedzenia(albo nie masz czasu np), kreatyna zadziała w zależności od tego jaką masz dietę, jak będziesz miał deficyt kaloryczny to pomoże Ci poprawić jakość mięśni i treningów, jak masz dietę na masę i pijesz dużo wody to Cię bardziej podleje. Białko nie jest na masę, a resztą suplementów na razie nie zawracałbym sobie głowy. Zresztą jak nigdy nie miałeś diety to żadne odżywki nie są Ci jeszcze potrzebne.


Użytkownik Daniel. edytował ten post 14.04.2016 - 16:43




#188 Gość_critter☆

Gość_critter☆.
  • Tematów: 0

Napisano

Ja miałem dietę 5000 kalorii ale nie przytyłem, stosowałem ją kilkanaście tygodni. Nie wiem co się dzieje. A po prostu więcej już jeść nie mogę bo się pochoruję. Dlatego zapytałem czy jakieś specyfiki mogłyby mi trochę pomóc.

 

Mi nie chodzi o to żeby być koks jak pudzian, chce tylko przybrać na wadze.



#189

Daniel..
  • Postów: 3287
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Niemożliwe jest mieć dietę 5tys kcal i nie przytyć, to jest biologicznie i fizycznie nierealne. Chyba, że masz tasiemca, chociaż i on by chyba nie wyrobił z taką ilością kcal.

Zresztą co Ty jadłeś, że dziennie wyrabiałeś 5tys kcal?

Ja od października miałem masówkę, gdzie bilans kaloryczny był w przedziale 4000-5000kcal ze "zdrowego" jedzenia. Przytyłem 16kg w tym czasie a jestem ektomorfikiem. Nawet twarz mi spuchła i ręce w okolicach nadgarstków. Żeby zrobić 5000kcal to podbijałem to boczkiem wędzonym i jajecznicą na głębokim oleju, bo wyrobić taką wartość jest już cholernie ciężko.

Dlatego zapewne nie miałeś tyle kcal i coś źle policzyłeś. Jeden woreczek ryżu mu około 700kcal, czyli cztery woreczki dają Ci dopiero 2800kcal, a przecież cztery woreczki ryżu to już cztery obiady. Do nich zapewne mięso, które kaloryczne za bardzo nie jest. Czyli oprócz czterech pełnowartościowych posiłków musiałeś nabić jeszcze kolejne 2tys kcal.





#190 Gość_critter☆

Gość_critter☆.
  • Tematów: 0

Napisano

Znaczy to dietetyczka mi te dietę ułożyła. Ja sam jej nie układałem.



#191

Daniel..
  • Postów: 3287
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

To wiele wyjaśnia. Aczkolwiek i tak dosyć dziwne, bo raczej dietetyk układa "zdrowe" diety i rzadko zgadzają się na takie radykalne posunięcia. Może Cię oszukała na odczepne.

To nie jest tak, że organizm ma szybką przemianę materii, to zjesz 10tys kcal, a i tak nie przytyjesz, to tak nie działa. Nadmiar węglowodanów osadza się jako tłuszcz, do tego przy takiej nadwyżce organizm ciągnie wodę i "podlewa" ciało. Dlatego tak jak mówię, biologicznie jest niemożliwe nie przytyć przy 5tys kcal. Chyba, że masz jakąś chorobę, albo ważysz 150kg.





#192

TheToxic.

    Faber est quisque suae fortunae

  • Postów: 1433
  • Tematów: 56
  • Płeć:Kobieta
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

 Odświeżam.
 
Pomocy - nóg nie czuję, boli przy przysiadzie - co najlepsze na zakwasy?
 



#193

Daniel..
  • Postów: 3287
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 Odświeżam.
 
Pomocy - nóg nie czuję, boli przy przysiadzie - co najlepsze na zakwasy?
 

Czas. A tak to polecam naprzemiennie gorące i zimne prysznice. Mnie mega regenerują, czuję się dużo świeższy i wypoczęty, mimo że ból pozostaje. Do tego oczywiście masaż, jakieś maści/olejki. Możesz chwilowo zwiększyć suplementacje omegą 3 i witC, sen i odpowiednie jedzenie.

Ja czasami po bardzo ciężkim treningu nóg mam zakwasy 5/6 dni. Ale mi one już nawet nie przeszkadzają, idzie się przyzwyczaić.

No i jak boli tzn, że żyjesz. :D



#194

TheToxic.

    Faber est quisque suae fortunae

  • Postów: 1433
  • Tematów: 56
  • Płeć:Kobieta
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Boli - bardzo boli.

 

W niedzielę zamiast stepu z choreografią miałyśmy zastępstwo na które przyszedł trener z turbo spalania. Zrobił proste ćwiczenia na stepie lecz zupełnie inne niż dotychczas. Było osiem stacji i na każdej inne ćwiczenie jak skłony z ketlami, przysiady z rogalem (obciążenie na barki 5 kg w kształcie rogalika) i wejście na step, skakanie, brzuszki, deska i wiele innych podobać mi się mega podobało lecz nie umiem swobodnie schodzić ze schodów.

 

Odnośnie siłowni - na jakich sprzętach ćwiczycie?





#195

Daniel..
  • Postów: 3287
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Odnośnie siłowni - na jakich sprzętach ćwiczycie?

Głównie wolne ciężary + wyciągi i brama.






 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u