Jeśli nie znajdziemy czegoś sensownego, to zawsze pozostaje skype i współdzielenie okna z ludźmi, co by losować wyniki kośćmi.
Prosiłabym zainteresowanych o stworzenie sobie karty postaci i wyslanie mi na pw - historii postaci i statystyk.
Tu jest do pobrania karta:
http://www.kaora.za....ty/wampmask.gif
postać tworzymy tak:
Wybieramy najpierw podstawowy koncept postaci czyli natura, posawa oraz rola w społeczeństwie. Wybieramy sobie klan (radzę poczytać opisy, które mają poszczególne klany w podręczniku - każdy ma przywarę)
potem definiujemy atrybuty;
Atrybut
pierwszorzędne 7 punktów
drugorzędne 5 punktów
trzeciorzędne 3 punkty
W każdym rzędzie jest kilka atrybutów, po kolei przypożądkowujemy sobie atrybuty, które dla naszej postaci są najważniejsze i mniej ważne - fizyczne, społeczne i Umysłowe.
przykładowo ja wybrałam tak: Umysłowe najważniejsze, potem społeczne, a na końcu fizyczne - gram wykształconym, złotoustym manipulatorem i brzydzę się przemocą. dlatego na cechy Umysłowe rozdysponuję 7pkt, na społeczne 5pkt, a na fizyczne tylko 3.
Podobnie tworzymy zdolności.
Tutaj mamy:
pierwszorzędne 13 punktów
drugorzędne 9 punktów
trzeciorzędne 7 punkty
nie będę się rozpisywać nt każdej, bo jest to w podręczniku,
Atuty:
na pkt pozycji - 5pkt.
(tip mistrza gry, proponuję od razu wydać na cechę pokolenie, jako, że legalnie w camarilli nie da się podnieść tej cechy)
na dyscypliny - 4pkt (więcej niż w podręczniku, bo uważam, że wampir powinien już coś umieć więcej niż nic)
charakter - 7pkt
Punkty wolne - 15 i wydajemy je wg schematu:
Punktowy koszt wartości Cech:
Dyscypliny (każda): 7 punktów za 1 jednostkę
Atrybuty: 5 punktów za 1 jednostkę
Zdolności: 2 punkty za 1 jednostkę
Charakter: 2 punkty za 1 jednostkę
Siła Woli: 2 punkty za 1 jednostkę
Człowieczeństwo: 1 punkt za 1 jednostkę
Pozycja: 1 punkt za 1 jednostkę
Więc nie jest to takie trudne, jeśli się ma pomysł na posać.