Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7693 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#7171

Ogarnięty.
  • Postów: 384
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

hahaha no w końcu koleś od prognozy pogody tłumaczy gawiedzi czym te dziwne smugi są haha, nieźle się uśmiałem ;)

https://www.facebook...99058437014068/

 

może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego kiedyś smugi kondensacyjne powstawały w odległości kilkunastu kilkudziesięciu metrów za samolotem a teraz wylatują prosto z silników?

https://www.facebook...98447970816402/

 

haha tutaj tez pani od pogody zauważyła dziwne chmurki-fale ;)

https://www.facebook...13680154667195/

 

i tutaj moje ostatnio ulubione nagranie samolotu lecącego przez... niejednolitą atmosferę :D ;)

https://www.facebook...55814614278988/

 

i jeszcze na koniec piękne smugi kondensacyjne w kolorach, w jakich od zawsze je obserwowaliśmy :D

bzss.jpg


Użytkownik Ogarnięty edytował ten post 22.01.2019 - 11:57

  • -1

#7172

Tiga.
  • Postów: 259
  • Tematów: 27
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Science Officially Debunks Chemtrails,

https://www.smithson...live-180960139/

How to Debunk Chemtrails

http://contrailscien...unk-chemtrails/

Why Do People Believe in Chemtrails?


https://www.kcet.org...e-in-chemtrails

Chemtrails conspiracy theory gets put to the ultimate test

https://www.newscien...imate-test/amp/

Użytkownik Tiga edytował ten post 22.01.2019 - 13:22

  • 0

#7173

Ogarnięty.
  • Postów: 384
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Haha ten artykuł z tymi 77 naukowcami czytam już po raz setny, ciągle ten sam artykuł i tych samych słynnych już 77 naukowcóe ;) :D kto dobrał tych naukowców, wg jakiego klucza, co im pokazano. CO ZA BZDURA! No i najlepsze jest to że z 77 naukowców uwaga! JEDEN potwierdził, że chemtrails to fakt!! Dlaczego nie przedstawiono nigdzie, kim ten jeden odważny naukowiec był, co powiedział, jak argumentował swoją opinię? Jestem szalenie ciekawy.... Naprawdę facet musiał i musi mieć wielkie jaja by się przeciwstawić tym sprzedajnym pseudonaukowcom.... Brawo. 


  • 0

#7174

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Cały ten temat jest o zasiewaniu chmur za pomocą chemii. Od ponad 10 lat zajadle zaprzeczacie, że to się dzieje. Nagle przyznajecie, że to żadna tajna akcja :facepalm:


Nie, ten temat nie jest o zasiewaniu chmur. Zasiewa się istniejące chmury, smugi kondensacyjne to chmury piętra wysokiego, które powstały na skutek przelotu samolotu (w wyniku dodania jąder kondensacji na przykład).
 

Tego Davidka powinni już dawno aresztować ew. umieścić w psychiatryku do końca życia. Facet otwarcie mówi, że jak podejmie decyzję to rocznie zginie w jej skutek setki tysięcy ludzi!! I chodzi sobie taki spokojnie i wali te swoje bestialskie farmazony!


Za co mieliby go zamknąć, za to że mówi że jeśli podejmie się decyzję o geoinżynierii, to może pociągnąć to za sobą ofiary? Przecież to prawda, a ja zaczynam mieć podejrzenie, że w swym zacietrzewieniu nawet nie rozumiesz tego, co wklejasz.

Trwałe smugi nie powstają w wyniku dodawania czegokolwiek do paliwa, a są wynikiem rozpylania chemii, nanocząsteczek, wirusów i grzybów ze specjalnych dysz samolotów, lub też rozpylanej przez bliżej niezidentyfikowane obiekty, których oficjalna technologia z pewnością nie zna.


Nie, trwałe smugi kondensacyjne powstają gdy gorące gazy wylotowe nagle się ochładzają i zawarta w nich para wodna ulega nagłej kondensacji przy jednoczesnym dodaniu do otoczenia jąder kondensacji. Im wyższa zawartość pary wodnej w otoczeniu, przez które przelatuje samolot, tym wolniej zachodzi sublimacja powstałych kryształków lodu i tym wolniej smuga zanika.

może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego kiedyś smugi kondensacyjne powstawały w odległości kilkunastu kilkudziesięciu metrów za samolotem a teraz wylatują prosto z silników?


To, jak daleko od samolotu powstają smugi kondensacyjne zależy m.in. od prędkości z jaką porusza się samolot i temperatury otoczenia.

Możesz wyjaśnić jak to jest, że podobno kilkanaście lat temu (sam piszesz o 10 latach) trwałych smug nie obserwowano, a w "Instrukcji dla stacji meteorologicznych" sprzed 31 lat możemy przeczytać:

“Do zachmurzenia ogólnego wliczamy również utrzymujące się smugi kondensacyjne wywołane przez samoloty i ławice chmur, które wyraźnie utworzyły się z tych smug”.

?
  • 0

#7175

Tiga.
  • Postów: 259
  • Tematów: 27
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Ogarnięty, poczytaj sobie o metodzie naukowej, wydaje mi się, że ci się przyda:
Metoda naukowa – sposoby intersubiektywnegopoznawania i komunikowania wiedzy, oparte o prawa logiki i prawdopodobieństwa, posługujące się dedukcjąi systematyczną indukcją w procesie formułowania, uzasadniania, testowania i korygowania teorii i hipotez[1][2].

Intersubiektywność wiedzy naukowej oznacza jej otwartość na niezależną weryfikację, replikację, oraz na krytykę i sceptycyzm. Rozumowanie indukcyjne obejmuje między innymi obserwację, pomiar, abstrahowanie, i eksperyment – jego szczegółowe techniki są specyficzne dla każdej gałęzi nauki.

Jako metodę naukową rozumie się:

całokształt sposobów badawczego docierania do prawdy i pojęciowego przedstawiania jej,

sposoby uzyskiwania materiału naukowego do prowadzenia badań.

W pierwszym znaczeniu metoda naukowa to ogół czynności i sposobów niezbędnych do rozwiązywania problemów naukowych, do tworzenia prac naukowych i do oceny wyników tych działań.

W jej obrębie mieści się metoda badań naukowych, rozumiana jako sposób zdobywania materiałów do badań, stanowiących podstawę do opracowania teoretycznego, do rozwiązania problemu naukowego, a w końcu – do napisania pracy naukowej. Metody badań stosowane do rozwiązania określonego problemu nazywane są metodami roboczymi.

Metoda naukowa powinna być przystosowana do przedmiotu badań. Niektóre jednak zasady pracy badawczej są uniwersalne – dla wielu przedmiotów badań i dla wielu nauk.

Jednym z podstawowych procesów w metodzie naukowej jest replikacja, czyli powtórne przeprowadzanie badań naukowych w celu ich weryfikacji.

Więcej:
https://pl.wikipedia.../Metoda_naukowa
  • 0

#7176

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

hahaha no w końcu koleś od prognozy pogody tłumaczy gawiedzi czym te dziwne smugi są haha, nieźle się uśmiałem ;)

https://www.facebook...99058437014068/

 

może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego kiedyś smugi kondensacyjne powstawały w odległości kilkunastu kilkudziesięciu metrów za samolotem a teraz wylatują prosto z silników?

https://www.facebook...98447970816402/

 

haha tutaj tez pani od pogody zauważyła dziwne chmurki-fale ;)

https://www.facebook...13680154667195/

 

i tutaj moje ostatnio ulubione nagranie samolotu lecącego przez... niejednolitą atmosferę :D ;)

https://www.facebook...55814614278988/

 

i jeszcze na koniec piękne smugi kondensacyjne w kolorach, w jakich od zawsze je obserwowaliśmy :D

bzss.jpg

Piękne zdjęcie pozostałości po przelocie rakiety kosmicznej. Na wysokości powyżej 20 kilometrów cząstki po spaleniu paliwa formują obłoki perłowe.


  • 0



#7177

Ogarnięty.
  • Postów: 384
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

pdjakow

 

 

To, jak daleko od samolotu powstają smugi kondensacyjne zależy m.in. od prędkości z jaką porusza się samolot i temperatury otoczenia.

No i szach mat, bo nawet wielki sceptyk Mariush tłumaczył, że smugi kondensacyjne mają szansę powstać jedynie kilkanaście, kilkadziesiąt metrów za silnikami samolotu. Macie swój upragniony dowód. 

 

Zaciekawiony

 

 

Piękne zdjęcie pozostałości po przelocie rakiety kosmicznej. Na wysokości powyżej 20 kilometrów cząstki po spaleniu paliwa formują obłoki perłowe.

Hahaha no nie ;) co ta rakieta robiła takie slalomy? Myślcie trochę zanim w tak bzdurny sposób będziecie chcieli wciąż zaprzeczać zbrodni chemtrails. 

 

Tiga

Wybacz, ale co to za marny bełkot?


Użytkownik Ogarnięty edytował ten post 23.01.2019 - 19:51

  • -2

#7178

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

No i szach mat, bo nawet wielki sceptyk Mariush tłumaczył, że smugi kondensacyjne mają szansę powstać jedynie kilkanaście, kilkadziesiąt metrów za silnikami samolotu.

Nie żaden szach mat tylko twoje ograniczenia intelektualne. "Kilkanaście,kilkadziesiąt"  To to samo co 11 i 99. chyba widzisz różnicę pomiędzy jedenastoma a dziewięćdziesięcioma dziewięcioma metrami? Jeżeli taki Boening o długości ok. 30m zostawia smugę 11m za silnikiem znajdującym się mniej więcej w połowie samolotu to z ziemi bedzie to wyglądało jak by smuga była połączona z samolotem. Ale gdy ze względu na warunki smuga powstanie 99metrów za samolotem, to będizie to wyglądała zupełnie inaczej. 99m to ponad trzy razy więcej niż długość samolotu. Tak na chłopski rozum.

 

 

Hahaha no nie ;) co ta rakieta robiła takie slalomy? Myślcie trochę zanim w tak bzdurny sposób będziecie chcieli wciąż zaprzeczać zbrodni chemtrails.

Rakieta nie robi slalomów, ale wiatry na różnych wysokościach, potrafią wiać w różnych kierunkach. Sporo było napisane w tym temacie o tym że atmosfera nie jest jednorodna.

 

 

Tiga

Wybacz, ale co to za marny bełkot?

Przeczytaj to kilka razy ze zrozumieniem. Jeżeli będziesz miał jakieś konkretne pytania, zapytaj, pomożemy.  Dobrze by było, gdybyś ogarną co to jest nauka i czym różni się od pseudonauki.


Użytkownik Panjuzek edytował ten post 23.01.2019 - 22:02

  • 0



#7179

Ogarnięty.
  • Postów: 384
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Juzek

 

 

Nie żaden szach mat tylko twoje ograniczenia intelektualne. "Kilkanaście,kilkadziesiąt"  To to samo co 11 i 99. chyba widzisz różnicę pomiędzy jedenastoma a dziewięćdziesięcioma dziewięcioma metrami?

hahhahaa, szach mat, Mariush wytłumacz koledze, że się myli. Proszę Cię. Masz szansę odkupić swoje przeogromne winy na tym forum. Wytłumacz Juzkowi z długimi włosami o wyglądzie groźnego metala, człowieka z piekła rodem, że smugi kondensacyjne nie mogą powstawać tuż za silnikami samolotu. Pokonajcie się sami własną bronią. Juzek nie rozumie, ale wiem, że Mariush go rozniesie i udowodni mu, że to po prostu marny, słabo myślący troluś.

 

Wycieczki osobiste.

upomnienie.gif

TheToxic


  • 0

#7180

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Naucz się czytać ze zrozumieniem. Jak na adwokata,to wyjątkowo odporny jesteś na słowo pisane. Hahaha
  • 0



#7181

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Smuga po rakiecie zdeformowała się z tego powodu, że na różnych wysokościach wiatry wieją z różną prędkością, a często i z różnym kierunkiem. A kolorek to skutek iryzacji. Na podobnych wysokościach w obszarach arktycznych powstają tak zwane obłoki perłowe.

 

 


  • 0



#7182

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6633
  • Tematów: 766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Juzek

 

 

Nie żaden szach mat tylko twoje ograniczenia intelektualne. "Kilkanaście,kilkadziesiąt"  To to samo co 11 i 99. chyba widzisz różnicę pomiędzy jedenastoma a dziewięćdziesięcioma dziewięcioma metrami?

... smugi kondensacyjne nie mogą powstawać tuż za silnikami samolotu.

Ty naprawdę nie rozumiesz co piszesz i co ktoś napisał do Ciebie.





#7183

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

pdjakow

To, jak daleko od samolotu powstają smugi kondensacyjne zależy m.in. od prędkości z jaką porusza się samolot i temperatury otoczenia.

No i szach mat, bo nawet wielki sceptyk Mariush tłumaczył, że smugi kondensacyjne mają szansę powstać jedynie kilkanaście, kilkadziesiąt metrów za silnikami samolotu. Macie swój upragniony dowód.

Tak?

Moja wypowiedź z 2 listopada 2014 r.:
 
2. Odległość smug od silników.
Odległość ta zależy od kilku czynników m.in. prędkości samolotu, warunków (temperatury i ciśnienia) w silniku i na zewnątrz. Jedno jednak jest pewne: smuga nie może powstać bezpośrednio za silnikiem, bo żaden termodynamiczny proces nie ma charakteru natychmiastowego. Tak zgrubnie szacując, minimum to kilka metrów - tyle potrzeba na pojawienie się pierwszych oznak kondensacji w zewnętrznej, chłodniejszej części strumienia gazów wylotowych.

LINK
 
Wg Słownika Języka Polskiego "kilka" oznacza liczbę większą niż 2 i mniejszą niż 10 metrów. To wartość porównywalna z długościami typowych silników odrzutowych. Przybliżony zakres wartości (długość łącznie z obudową aerodynamiczną-gondolą): od ok. 5,5 m dla CFM LEAP-1B (Boeing 737) do ok. 9 m dla GE90 (Boeing 777).
 
Znowu łżesz jak pies.
  • 3



#7184

Ogarnięty.
  • Postów: 384
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Mariush

https://www.facebook...98447970816402/

Widzisz tutaj 5,5 lub 9 metrów odległości smugi od silnika? Czego Wy nie rozumiecie? Sami sobie walicie po kolanach i jeszcze udajecie że nie wiecie o co kaman. 

 

Na wielu, wielu bardzo wielu nagraniach chemicznych samolotów widzimy wyraźnie że smugi powstają praktycznie od razu za samolotem, nie ma tam ani metra przerwy między maszyną a smugą, np.


Użytkownik Ogarnięty edytował ten post 24.01.2019 - 13:39

  • 0

#7185

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Mariush

https://www.facebook...98447970816402/

Widzisz tutaj 5,5 lub 9 metrów odległości smugi od silnika? Czego Wy nie rozumiecie? Sami sobie walicie po kolanach i jeszcze udajecie że nie wiecie o co kaman. 

 

Widzę, że ok. 10 m od silnika smuga jest praktycznie niedostrzegalna. Jak jest bliżej, trudno powiedzieć. Białe tło skrzydła skutecznie utrudnia zaobserwowanie czegokolwiek bezpośrednio za silnikiem.


  • 1




 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości oraz 0 użytkowników anonimowych