Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nieświadoma telekineza czy przypadek???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1

-Neml-.
  • Postów: 14
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam :D chciałbym tu opisać coś co przydarzało mi się od dawna, lecz nie zwracałem na to zbytniej uwagi (sorki za debilny przykład ale to jedyny jaki posiadam): otóż od dawna (z jakieś 6 lat) zawsze pokonywałem moich przeciwników w znanej wszystkim grze jaką jest chińczyk ;p (nie gram od jakichś 4 lat). Nie było by w tym nic dziwnego, lecz zawsze pokonywałem ich do zera lub maksymalnie do jednego. Powodem tego była wręcz niewyobrażalna dla normalnego gracza liczba "szóstek" wyrzucona podczas gry (średnio 2-3 razy na turę w każdej grze, rekordem było wyrzucenie szóstki aż 9 razy pod rząd, a zaraz po tym rzucie był następny 6 razy), podczas gdy wg. rachunku prawdopodobieństwa powinno być to 51 razy w 235 rzutach. To jak już widać po średniej rzutów zdecydowanie przekracza tę liczbę. Czy to może być spowodowane nieświadomym użyciem zdolności mikro TK? (lub też półświadomym jak kto woli ponieważ zawsze przed rzutem dość intensywnie myślałem w stylu: będzie sześć itp.) Proszę nie udzielać odpowiedzi w stylu: "idź się lecz" , "jesteś nienormalny itp." (już widziałem podobne na tym forum), tylko konkretne odpowiedzi na ten temat (po prostu jestem zwolennikiem teorii, że ludzki umysł ma nieograniczone możliwości ;) choć po tym, co było z Fenixem nie dziwię się niektórym sceptykom [tak czytałem uważnie na ten temat]), no i interesuje mnie czy mogę posiadać jakieś szczątkowe zdolności w tym kierunku :D

PS. Jak coś może nakręcę filmik. Jeśli namówię brata (nie wiem dlaczego ale odkąd wygrywałem z nim do zera nie chciał i może nie chce ze mną grać ;) ).
  • 0

#2 Gość_Hellmaker

Gość_Hellmaker.
  • Tematów: 0

Napisano