Skocz do zawartości


Zdjęcie

pozz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

pozz.
  • Postów: 3
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam wszystkich :smile:
Po kilkudziesięciu dniach na forum i zapoznaniu się z tematyką postanowiłem się ujawnić.
A więc jestem Przemek.
Mieszkam w Lesznie.
Studiuję na Politechnice Poznańskiej.
Bardzo interesuje mnie tematyka poruszana na tym forum w związku z czym pozwalam sobie często korzystać z zamieszczonych tu informacji.
Widze, że niektórzy w powitalnym poście piszą, że przydażyło im się coś "paranormalnego".
Mi również parę razy i to w różnych dziedzinach. Może kiedyś opiszę jakąś sytuację.
Jeszcze raz witam wszystkich i liczę na owocną współpracę w miłej atmosferze :smile: Pozdrawiam

#2

Kudłaty.
  • Postów: 89
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witaj w naszych szeregach Przemku :smile:

#3

pandemia.
  • Postów: 440
  • Tematów: 21
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Niech moc będzie z Tobą!!!

Witaj!!!

#4

CheGitarra.
  • Postów: 112
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Howg! :-D





_________________
Jestem kosmitą, przyznaję bez bicia... :wow:
Nie jestem wariatem... najwyżej socjopatą... :wow:
IRKEN ROX! :wow:

#5

losiu99.
  • Postów: 155
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam :-D :-D :-D

#6

ciemność.
  • Postów: 1937
  • Tematów: 21
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Witam, witam.
Swój człowiek :mrgreen:



#7

vcore.
  • Postów: 833
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Cześć :papapa:

#8

widow.
  • Postów: 35
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

helloŁŁ :-D

#9

Szefo.
  • Postów: 425
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

siemano

Swój człowiek :mrgreen:

swój bo z Poznania :D

Studiuję na Politechnice Poznańskiej.

też bym chciał :D :D