Skocz do zawartości


Zdjęcie

Twarz w starej półciężarówce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1

Eury.

    Researcher

  • Postów: 3467
  • Tematów: 975
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 108
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Twarz w starej półciężarówce


Opis autora zdjęcia: "Pracuję jako urzędnik prawny, ale jestem również fotografem - amatorem, z uwagi na moje hobby. Zrobiłem zdjęcie starej półciężarówki na poboczu drogi Honey Run w Chico, w Kalifornii. Przysięgam, że nie widziałem nikogo wewnątrz pojazdu, kiedy wykonywałem to zdjęcie. Podchodziłem też do samochodu. Później kiedy ściągałem zdjęcie na komputer, przyjrzałem się bliżej, czemuś, co wydawało mi się być częścią tylnej szyby - i widać tam wyraźnie twarz. Wygląda jakgdyby patrzyła się prosto na mnie podczas gdy wykonywałem to zdjęcie. Ta fotografia mnie powaliła."

by Roy.



Dołączona grafika
Dołączona grafika

czy to "coś" zaznaczone okręgiem to anioł?
Dołączona grafika



Fotografie pochodzą ze strony http://www.ghoststudy.com
Publikacja: marzec 2005
  • 1



#2

Refused.
  • Postów: 633
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 14
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Anioł ? Jakiś zamazany obraz, może podasz jakies zdjęcia w wyższej rozdzielczości, bo narazie to chyba jest fake :D Jakiś japoniec z ciężarówki. Twarz mu tak świeci jasno to i tułów by można zobaczyć tego "ducha" ale nie widać... fake według mnie.
  • 0



#3

Frost.
  • Postów: 104
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

ta ciezarowka mi wyglada na jakis model 3D
  • 0

#4

vcore.
  • Postów: 833
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano