Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wczorajsza burza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1

mbbacia.
  • Postów: 61
  • Tematów: 4
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Witam wszystkich użytkowników.
Dnia wczorajszego wieczorem stało się coś dziwnego. Wieczorem była burza. Nie tylko w moim mieście, ale myślę że w większej części polski lub województwie w którym mieszkam(łódzkie). Burza o której mowa nie trwała specjalnie długo, ale przyniosła dziwne skutki.
Zrobiłem mały wywiad wśród znajomych i doszedłem do wniosku, że każdy po wspomnianej burzy był niesamowicie senny. Tak sam zasnąłem przed 22 jak większość mojej rodziny (chodź ojciec zawsze chodzi po godzinie 24).
To samo powiedziała mi moja dziewczyna która mieszka 55 km z tąd, a mimo to burza zadziałała na nią tak samo. Nie znam się na pogodzie zbytnio dlatego moja mama przypuszcza, że to wina ciśnienia, a ja nie mogę tego zakwestionować. Nie mniej jednak dziwny był także kolor chmur lub powietrza który podchodził pod zielony. Nie mam zdjęć, ani filmu, ale jeżeli ktoś mieszka w Łasku to na pewno to widział (nie wiem jak się to miało do miejsc w pobliżu wspomnianego miasta).
Dodam iż lubię teorie spiskowe i dużo czytałem o tych mówiących że w powietrzu rozpyla się różne chemikalia w różnych celach. Jeżeli ktoś mieszka w pobliżu mojego miasta niech napisze czy też widział te zielone chmury oraz czy was też zmógł sen po burzy.


Za wszelkie błędy przepraszam pisałem z telefonu.
  • 1

#2

radiz4.
  • Postów: 3
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Na Śląsku też, byla burza, jednakże nie czułem się senny a wręcz przeciwnie, efekt jest taki że nie spałem całą noc. Więc myśle że to wszystko przypadek lub wspomniane ciśnienie :)
  • 0

#3

BagiennaSzamanka.
  • Postów: 50
  • Tematów: 4
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

ja się czułam senna, też była na mazurach burza. a senna byłam bo jestem osobą wrazliwą na zmiany ciśnienia
  • 0

#4