Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koniec świata przybędzie z opóźnieniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1

tak.i.nie.
  • Postów: 4
  • Tematów: 1
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano

Forum to obserwuję już od dawna. Ale postanowiłem właśnie dziś zarejestrować się, gdyż mam wam do przekazania ważne przesłanie.
Jestem nauczycielem przyszłości, czyli potocznie mówiąc jasnowidzem, ale wolę gdy ludzie nazywają mnie nauczycielem.
Miałem wizję. Nie będzie dosłownego końca świata, lecz wielka katastrofa i to nie 21.12.12, ale 22.12.12. Pewne "eksperymenty" państw NATO wymkną się spod kontroli.
Wielką katastrofę przeżyje 3-5% ludzkości. Warunki do życia na Ziemi będą bardzo trudne, wręcz niemożliwe. Około miesiąc po katastrofie pojawią się istoty z innej planety, którzy uratują część ludzkości, która przeżyła katastrofę na Ziemi. Niestety przybysze nie uratują wszystkich ocalałych z katastrofy, ponieważ część ludzi będzie bardzo nieufna i agresywna wobec obcych istot. Pamiętajcie warto zaufać obcym. Osoby, które nie będą chciały skorzystać z pomocy wkrótce później zginą.
Czasu pozostało bardzo mało.
I pewna rada. Jeśli ktoś dostanie powołanie na szkolenia do wojska to pójdzie na pewną śmierć. O powołaniach nie będą mówić w głównych stacjach TV. Powoływane będą głównie osoby w wieku 35-50 lat (mężczyźni i kobiety), gdyż władza nie chce ryzykować utraty młodych obywateli.
  • -11

#2

Eldim.
  • Postów: 461
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Nie mogę się wprost doczekać, panie nauczycielu przyszłości.
  • 0

#3

BrainCollector.
  • Postów: 1825
  • Tematów: 101
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Panie nauczycielu, kiedy będzie z tego kartkówka i czy będzie można poprawiać ?
  • 14



#4

tak.i.nie.
  • Postów: 4
  • Tematów: 1
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano

Panie nauczycielu, kiedy będzie z tego kartkówka i czy będzie można poprawiać ?