Skocz do zawartości


Zdjęcie

Złota księga


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1

restek.
  • Postów: 424
  • Tematów: 52
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Witam Was serdecznie, chciałbym powidzielić się z wami piekną ksiegą mistrza Saint Germaina ktorą obecnie studiuję, jest w niej wiele ciekawych informacji, wklejam spis tresci aby każdy mogł ocenić czy warto ściągnąć.


________________________________________
Upoważnienie do rozpowszechniania.
Wprost przeciwnie do tego co mówiono na temat tego,
że Mistrz Saint Germain zabronił rozpowszechniania swych
nauk, mamy zaszczyt powiadomić uczniów w XXIX rozdziale, że:


GŁĘBOKO CENIŁBYM SOBIE CAŁĄ POMOC,
JAKĄ UCZNIOWIE MOGĄ DAĆ POD TYM PROMIENIOWANIEM,
ABY KSIĄŻKI ZOSTAŁY WYDAWANE I ABY BYŁY UDOSTĘPNIONE LUDZKOŚCI,
PONIEWAŻ TO JEST NAJWIĘKSZĄ SŁUŻBĄ, JAKĄ OBECNIE MOŻNA IM DAĆ.
SAINT GERMAIN
________________________________________


TEMATY ROZDZIAŁÓW
I. – "JAM JEST"
II. – BÓG DZIAŁAJĄCY
III. – PAS ELEKTRONICZNY
IV. – TWÓRCZY OGIEŃ
V. – TERAPIA NARODÓW
VI. – CHOROBA "NIE"
VII. – NIECH SIĘ STANIE ŚWIATŁO
VIII. – MYŚL
IX – MEDYTACJA
X. – NIEWYCZERPYWALNA ENERGIA
XI. – STWÓRCA HIMALAYA
XII. – BÓG W DZIAŁANIU
XIII. – "JAM JEST"
XIV. – WIARA, NADZIEJA, DOBROCZYNNOŚĆ
XV. – ASTROLOGIA
XVI. – DZIEŃ DZIĘKCZYNIENIA
XVII. – ANDY
XVIII. – DZIAŁALNOŚĆ AMERYKI POŁUDNIOWEJ
XIX. – OSOBISTY PROMIEŃ JEZUSA
XX. – ENERGIA Z RĘKI
XXI. – BEZPŁATNE NAUCZANIE
XXII. – PLAN PSYCHICZNY
XXIII. – PRZYGOTOWANIA DO WIELKANOCY
XXIV. – ELEMENT OGNIA
XXV. – DZIEŃ BOŻEGO NARODZENIA
XXVI. – SAMOPOPRAWA
XXVII. – PIELGRZYMKA JEZUSA
XXVIII. – KOSMICZNE KOŁO
XXIX. – KOSMICZNI MISTRZOWIE
XXX. – WIELKIE CENTRALNE SŁOŃCE
XXXI. – JEZUS I SAINT GERMAIN
XXXII. – NOWY CYKL


Złota Księga
  • 2

#2

Herme5.
  • Postów: 425
  • Tematów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano