Skocz do zawartości


Zdjęcie

Frapująca mnie kwestia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1

Pusjel.
  • Postów: 3
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam.

To mój pierwszy post na tym forum, i pierwszy w ogóle na forach o podobnej tematyce. Nie wynika to bynajmniej z faktu, iż jestem nowy w temacie, ale raczej z tego, że jestem raczej typem czytelnika/odbiorcy. Ale jak powszechnie wiadomo, nie można wszystkiego robić samemu, więc miło mi powitać wszystkich członków tego forum i zaprosić do wspólnej, mam nadzieje inteligentnej, debaty na kilka tematów.

Sprawa druga, nie byłem pewien czy to odpowiedni dział do publikacji tego postu, ponieważ zahacza on również o ezoterykę i OOBE, ale szczerze pisząc wydaje mi się od najbardziej odpowiedni.

Tak więc, do rzeczy:

Kwestią, która nawiedza mnie od jakiegoś czasu, jest pytanie czy człowiek jest w stanie nawiązać kontakt niefizyczny z przedstawicielami obcych cywilizacji. Mówiąc niefizyczny, mam na myśli połączenie umysłowe. Wiele przekazów osób uprowadzonych czy przyznających się do kontaktu bezpośredniego przyznaje, że obcy kontaktowali się z nimi niewerbalnie (tj. telepatycznie). Inni z kolei twierdzą że obcy, lub przynajmniej niektórzy z nich, są istotami międzywymiarowymi (multidimensional z brytola). Tak więc, rodzi się pewna kwestia.

Uznając iż zjawisko dreamwalking'u(czytałem na ten temat całkiem sporo, aczkolwiek nigdy nie próbowałem z kilku powodów, których chyba nie ma powodu wymieniać) czy OOBE jest możliwe do osiągnięcia, dlaczego nie można zaryzykować kontaktu z istotami z kosmosu.