Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ciągle śni mi się ta sama osoba !!!!!!!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

dominisiaa9215.
  • Postów: 2
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Kilka miesięcy temu roztałam się z moim chłopakiem..a od 2 miesięcy, co jakieś 2-3 dni śni mi sie .. sny się nie powtarzają ,każdy jest inny..na poczatku szukam sensu w sennikach, ale po 8 razie dałam spokój, a sny dalej wystepują...
Wie może ktoś co to ma oznaczac? i czemu tak sie dzieje?
Prosze o jaką pomoc ;))
  • 0

#2

SzymoneR.
  • Postów: 39
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Nie znam się za bardzo na tym, ale jak na moje oko, to po prostu bardzo się do niego przywiązałaś i o nim ciągle myślisz. To praktycznie to samo co zakochanie(nie mylić z kochaniem!).
  • 0

#3

klaq.
  • Postów: 98
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Wg. mnie podświadomie tęsknisz za swoją dawną ukochaną osobą i pragniesz ją zobaczyć. Chodź prawdę mówiąc wiele czynników składa się na taki przypadek. Zbyt mało informacji żeby określić czemu tak jest, na wszystkie sny mają wpływ relacje z otoczeniem i ludźmi. Musiałabyś opisać okoliczności zerwania lub/i opisać sytuacje min. tydzień przed pierwszym zjawiskiem snu. A ostatnią sprawą jest opisanie treści tych snów i czy wszystkie są takie same.

Trudno jest dobrze zinterpretować sen. Każdy świadomie postrzega otaczający go świat inaczej. Jeszcze tym bardziej, że to bardzo osobista sprawa, której ja sam raczej bym nie przedstawił na publicznym forum.
  • 0

#4

Blueberry.
  • Postów: 68
  • Tematów: 0
  • Płeć:Kobieta
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Ja w tym osobiście nic paranormalnego nie widzę... Czemu wybrałaś takie forum żeby to opisywać?
  • -1

#5

limonka.
  • Postów: 920
  • Tematów: 29
  • Płeć:Kobieta
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano