Moim zdaniem był opór przeciwko rozpylaniu nad Polską rakotwórczej chemii. Opornych zlikwidowano.
Przypominam
Katastrofa lotnicza w Mirosławcu – katastrofa lotnicza wojskowego samolotu CASA C-295 M numer 019, która wydarzyła się 23 stycznia 2008, o godzinie 19:07, podczas podchodzenia do lądowania na lotnisku wojskowym 12. Bazy Lotniczej w Mirosławcu.
Podczas podchodzenia do lądowania doszło do nieświadomego doprowadzenia przez załogę do nadmiernego przechylenia samolotu, powodującego postępujący spadek siły nośnej, co doprowadziło w końcowej fazie lotu do gwałtownego zniżania z utratą kierunku i zderzenia samolotu z ziemią.
W wyniku uderzenia samolotu w ziemię śmierć na miejscu poniosły wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu – 4 członków załogi i 16 pasażerów.
Oczywiście tak jak w przypadku Smoleńska mieliśmy błąd załogi, no ba jakże inaczej. 
Oto lista ofiar:
Lp.	Stopień wojskowy, imię i nazwisko	Pełniona funkcja i przydział służbowy
1	sierż. Janusz Adamczyk	technik pokładowy, 13. Eskadra Lotnictwa Transportowego
2	gen. bryg. pil. Andrzej Andrzejewski	dowódca 1. Brygady Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
3	ppłk pil. Zdzisław Cieślik	szef szkolenia, 1. Brygada Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
4	mjr Piotr Firlinger	        szef sekcji techniki lotniczej, 21. Bazy Lotniczej w Świdwinie
5	mjr pil. Jarosław Haładus	szef sekcji techniki lotniczej, 13. Eskadra Lotnictwa Transportowego
6	mjr pil. Grzegorz Jułga	dowódca klucza technicznego, 8. Eskadra Lotnictwa Taktycznego
7	ppłk Zbigniew Książek	zastępca dowódcy 22. Bazy Lotniczej w Malborku
8	por. pil. Robert Kuźma	starszy instruktor, 13. Eskadra Lotnictwa Transportowego
9	płk pil. Dariusz Maciąg	dowódca 21. Bazy Lotniczej w Świdwinie
10	mjr pil. Robert Maj	        szef sekcji, 1. Brygada Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
11	ppłk pil. Wojciech Maniewski	dowódca 40. Eskadry Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
12	ppłk Dariusz Pawlak	       szef sekcji techniki lotniczej, 12. Bazy Lotniczej w Mirosławcu
13	płk pil. Jerzy Piłat	     dowódca 12. Bazy Lotniczej w Mirosławcu
14	mjr Krzysztof Smołucha	specjalista, Oddział Operacyjny A3 Dowództwa Sił Powietrznych
15	por. pil. Michał Smyczyński	starszy pilot, 13. Eskadra Lotnictwa Transportowego
16	kpt. Grzegorz Stepaniuk	szef sekcji techniki lotniczej, 40. Eskadra Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
17	kpt. Karol Szmigiel	       dowódca klucza technicznego, 8. Eskadra Lotnictwa Taktycznego
18	mjr Mirosław Wilczyński	szef sekcji techniki lotniczej, 1. Brygada Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
19	kpt. pil. Paweł Zdunek	dowódca klucza Lotniczego, 8. Eskadra Lotnictwa Taktycznego
20	kpt. pil. Leszek Ziemski	inspektor bezpieczeństwa lotów, szef sekcji, 40. Eskadra Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Jestem przekonany, że ci wojskowi nie chcieli się zgodzić na tę zbrodniczą akcję. Musieli więc zostać zlikwidowani. Tak jak w przypadku Smoleńska, winą obarczono załogę, doświadczonych pilotów. 
Był to początek roku 2008. Od tego czasu w Polsce mogliśmy zaobserwować pierwsze trwałe smugi* zamieniające się w chmury. Zbieg okoliczności?
edit:
* pierwsze kratownice ze smug chemicznych 
 
					
					
					
							Użytkownik Walczący z Trollami edytował ten post 05.12.2011 - 17:47