Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chuck Norris o Kopenhadze


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1

gomp.
  • Postów: 240
  • Tematów: 24
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Dołączona grafika

Halloween właśnie stało się straszniejsze.

Nie mówię o kolejnej mega produkcji Hollywood czy o nowej linii groteskowych kostiumów ale o możliwym politycznym koszmarze, w którym biały dom sprzedałby amerykańską suwerenność (/Kaczki sprzedałyby Polską suwerenność), podarłby konstytucję i pozostawiłby Ciebie i innych na pasku zagranicznych potęg.

Na Waszyngtońskim radarze pojawiła się i zbliża grudniowa konferencja w sprawie zmiany świata (Kopenhaga 2009) pod płaszczykiem konwencji ONZ w sprawie zmian klimatu. Teoretycznie biały dom nie wypowiedział się jeszcze w tej sprawie ale ja osobiście jestem pewien, że zastanawiają się, kto mógłby być przeciwko wspólnemu wysiłkowi w walce ze zmianami klimatu? Czyż to nie brzmi dobrodusznie?

Nie jeżeliby posłuchać Lorda Christophera Moncktona, byłego doradcy do spraw nauki w gabinecie Margaret Thatcher, który przeczytał umowę i stwierdził iż jest ona przykrywką dla zbudowania fundamentów pod jeden światowy rząd. Monckton przemówił w Minnesocie, w instytucie wolnego rynku.

"Przeczytałem umowę i to co mówi jej treść to iż: rząd światowy zostanie stworzony. Słowo "rząd" w rzeczywistości pojawia się jako jedno z trzech celów istnienia nowego tworu. Drugim celem jest transfer bogactwa z krajów zachodu do krajów trzeciego świata w ramach czegoś co nazywają "klimatycznym długiem" - Tzn. że stworzyliśmy zbyt dużo CO2, a oni nie. My niszczyliśmy klimat, a oni nie. Trzecim celem jest nowego tworu jest ten rząd oraz egzekucja praw. Jak wielu z was myśli, że słowo "elekcja" czy "demokracją" albo "głos" pojawia się gdziekolwiek w dwustu-stronicowym dokumencie? Dokładnie, nie pojawia się ani razu.

Monckton wtedy ostrzegł, że jeżeli Obama podpisze układ to będzie to równoznaczne ze spuszczeniem amerykańskiej suwerenności w toalecie. Ostrzegł, "Ale jeżeli w ciągu kilku następnych kliku tygodni nie powstrzymacie tego, wasz prezydent zniszczy waszą wolność, demokrację i prosperity raz na zawszę i żadna siła czy to wy czy rząd, który będziecie mogli wybrać nie będzie miał żadnej siły aby je odzyskać."

Monckton oprócz tego zaznaczył, że mimo podpisu Obamy pod tą umową to wciąż istnieje potrzeba "super większości" tj. 67 (2/3) głosów w senacie, jednak wystarczyłaby zwykła większość gdyby przegłosować to jako poprawkę do umowy o handlu emisjami zanieczyszczeń (cap-and-trade)

Politifact.com podobnie jak wiele lewicowych blogów szybko skrytykował wnioski Moncktona jako konspiracyjną i sceptyczną wobec zmian klimatu retorykę, opartą o szkicu, a nie finalnym dokumencie. Politfact.com zostawia jednak wrażenie, że ta wersja dokumentu jest najostrzejszą ze wszystkich rozważanych, podczas gdy w rzeczywistości jest rezultatem siedmiu sesji i rewizji przez kilka podgrup wliczając reprezentantów z krajów rozwijających się i rozwiniętych ("partie"), "prezentujących chęć modyfikacji go i osiągnięcia konsensusu". (Tu można przeczytać cały dokument i warto, zacząłem ostatniej nocy i to przekracza wyobrażenia)

Tak samo jak z kongresowymi szkicami "Obamacare" (reforma zdrowia Obamy istnieją bodaj 3 wersje, msm utrzymują że żadna nie istnieje) nie powinniśmy być nimi zaniepokojeni ponieważ aktualny szkic może nie być wersją finalną. Zwłaszcza kiedy obowiązująca wersja jest abominacją w stosunku do wartości na których była zakładana republika? Ja osobiście kiedy czytam 181 stronicowy dokument zauważam wiele linijek które tylko potwierdzają wnioski Moncktona oraz wielu innych.

PP.6 Intencja odnowy i wzmocnienia globalnego partnerstwa poprzez kreację nowych poziomów kooperacji pomiędzy partiami, zgodnych z ideami zatwierdzonymi na konwencji. (strona 6) (Partia=kraj) (PP = Podpunkt)

PP.7 Potwierdzenie wspólnej wersji długoterminowego celu jakim miałaby być sprawiedliwość oraz sukcesywna i spójna integracja ambitnych prób wszystkich partii. (S. 6)

PP.8 Zauważenie, że podtrzymanie rozwoju w krajach rozwijających się jest pierwszym priorytetem. Dlatego nasza obecne zobowiązanie wobec utrzymywania niskiego poziomu CO2 w społeczeństwie (przez społeczeństwa?) musiałoby być połączone z naszymi priorytetami rozwojowymi, zgodnie z warunkami przedstawionymi na konwencji. (Str. 6)

PP.13 Zauważenie iż obecna i potencjalna zmiana klimatu wywołuje przymus zmiany obecnych wzorców globalnego inwestowania oraz że kryteria dla finansowania alokacji będą czarno na białym odpowiadać priorytetom wyznaczonym przez międzynarodową społeczność, ze stabilizacją zmian klimatu jako jednym z tych priorytetów. (Str. 6)

10. Prowadzona przez kraje rozwinięte ekonomiczne przejście jest potrzebne, żeby zmienić porządek w celu modyfikacji globalnego wzrostu ekonomicznego w stronę stworzenia "mało-emitującej" ekonomi ... (Str. 8)

20. W celu wypełnienia tej podzielanej wizji, Partie zgodziły się na stworzenie spójnego i zintegrowanego systemu finansowego i technologicznego transferu mechanizmów ustalonych przez konwencję (Innymi słowy przeniesienie bogactwa -> wpompowanie masy pieniędzy) oraz mechanizmu skarg. (Str. 10)

... upewnienie się, że globalny kryzys, jak np. kryzys finansowy, nie spowoduje powstania przeszkód na drodze zapewnienia finansowego i technologicznego asystowania krajom rozwijającym się zgodnie z tym co ustaliła konwencja. (Str. 11 - Proszę przeczytaj to jeszcze raz!)

... wszystkie rozwinięte krajowe Partie (country Parties) wtedy powinny zostać zwiększone aby osiągnąć globalny cel bez kontrybucji krajów rozwijających się. (Str. 13)

36. Nowo zaakceptowana po-2012 instytucjonalne połączenie i legalne podstawy mają zostać stworzone w celu implementacji, monitorowania, raportowania i weryfikacji globalnej kooperatywnej akcji na rzecz złagadzania, adaptacji, technologii i finansowania, która to powinna być ustalana przez konwencje. Plany tej akcji powinny zawierać finansowy mechanizm i ułatwiający mechanizm nakreślony aby ułatwić tworzenie, adaptacje i wprowadzanie w życie publicznych zaleceń/praw (policies), ma on również mieć za zadanie byciem dominującym instrumentem, do którego dostosowywane będą prawa rynku, powiązane mechanizmy powinny być mu podwładne, aby zapewnić pełną, efektywną i ciągłą implementację zaleceń konwencji. (Str.18)

37. Nowe połączenie instytucji zapewni techniczną i finansową pomoc dla krajów rozwijających się w następujących dziedzinach: (a) przygotowanie, implementacja i kontynuacja, poprzez monitorowanie, raportowanie i weryfikację odpowiednich narodom akcji łagodzących (prawdopodobnie chodzi o łagodzenie różnic między krajami bogatymi a biednymi) (nationally appropriate mitigation actions NAMA) prowadzonych przez kraje rozwijające się. Te działalności mogłyby zawierać opcje redukcji emisji spowodowanej wycinką lasów oraz degradacją lasów; (b) przygotowanie, implementacja i kontynuacja narodowych programów adaptacyjnych lub narodowej komunikacji w krajach rozwijających się [?] (or national communications in developing countries) ;... (Str.18)

38. Program tego nowego połączenia instytucji pod szyldem konwencji będzie oparty o 3 podstawowe filary: rząd, mechanizm ułatwiający, finansowy, oraz podstawową organizację która będzie zawierała... (Str. 18)

52. Szczególny wysiłek powinien być przedsięwzięty w zakresie uwydatniania kooperacji pośród międzyrządowymi (ponad rządowymi) organizacjami. (Str. 47)

28. Globalny fundusz zostanie zainstalowany aby wesprzeć globalny program feed-in , jednocześnie zapewniając zagwarantowane ceny, będące ponad detaliczną ceną energii w krajach rozwijających się. ... Globalny fundusz będzie asystował w: spowodowaniu zmiany na odnawialne źródła energii bez uszczerbku dla tempa rozwoju w krajach rozwijających się i osiągnięciu ekonomii mieszczącej się w skali (zużycia?) i trwałego obniżenia kosztów wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych.

29. Specjalny fundusz zostanie stworzony: (a) Aby zająć się ekonomicznymi i socjalnymi konsekwencjami ... (b) Aby asystować krajom, których ekonomie są w dużym stopniu zależne od zysku generowanego z produkcji, przetwarzania i eksportu i/lub zużycia paliw kopalnych.

Ostatni punkt (29) jest jednym z najbardziej szokujących. Nie tylko kraje rozwinięte będą musiały świadczyć na rzecz krajów rozwijających się pomimo globalnego kryzysu oraz kryzysu finansowego, ale nawet po tym jak kraje rozwijające się staną się krajami bogatymi poprzez sprzedaż swoich surowców to wtedy gdy wyczerpią im się surowce globalny organ zarządzający ustanowi "specjalny fundusz", aby powetować im brak surowców, od których wtedy świat nie będzie już uzależniony! Czy oni sobie robią jaja?! (Nie Chuck. To tylko centralnie zarządzana ekonomia...)

Jeżeli to nie jest jedna, potężna międzyrządowa bądź globalnie-zarządzająca grupa monitorująca i manipulująca naszą i innych sytuacją ekonomiczną i polityczną to nie wiem co jest. Nawet jeżeli niektóre ze stwierdzeń Lorda Moncktona na temat konwencji ONZ o zmianach klimatu są przesadzone, to obawy względem zasięgu władzy tego politycznego ciała są uzasadnione. Sam Al Gore w komentarzu (Lipiec 2009) na Oxfordzie stwierdził że zmiana będzie spowodowana z poprzez "globalne zarządzanie" (czyli globalny rząd innymi słowy)

Czy ktokolwiek ma wątpliwości, że nasz prezydent jako laureat pokojowej nagrody Nobla, który wierzy, że może negocjować z terrorystami i dyktatorami ma taki wielki interes w powodowaniu globalnej koagulacji? A może nie powinno nas to niepokoić, że podczas konferencji G-20 popycha światowych liderów w kierunku "Nowej globalnej ekonomii"? Jeżeli Obama już teraz wyprzedaje nasz naród w ręce komunistycznych państw jak Chiny poprzez windowanie długu publicznego do kosmicznych poziomów, to jak trudne dla świata będzie zastąpienie wartości naszej konstytucji, wartościami komunistycznego manifesto? Czyżbyśmy już zaczęli?

http://www.wnd.com/i...w&pageId=114005

Tłumaczenie: gomp

Użytkownik gomp edytował ten post 30.11.2009 - 23:52

  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych