Napisano 24.07.2009 - 11:39
Napisano 24.07.2009 - 12:07
Napisano 24.07.2009 - 12:31
Napisano 24.07.2009 - 12:56
Napisano 24.07.2009 - 13:11
Napisano 24.07.2009 - 18:29
Jak widać na tym latającym czymś widnieje nazwa TCOM.
Napisano 24.07.2009 - 18:36
Napisano 24.07.2009 - 19:07
Napisano 24.07.2009 - 19:47
Napisano 25.07.2009 - 18:53
Napisano 26.07.2009 - 05:20
Hola hola kolego!Pierwszy raz słyszę o tym,że Rosjanie uwierzyli iż F-117 to pojazd UFO Bez przesady..Wprowadzenie w błąd opinii publicznej to spoko ale Rosjan!?Co ciekawe, Rosjanie uwierzyli, że mają do czynienia z UFO i założyli całkiem pokaźną kartotekę tych obserwacji.
Niestety nie.Ciekawe czy przy drobnej modyfikacji ten pojazd potrafilby wyniesc w kosmos.
P-791 nie jest produkowany seryjnie.Służy do badań nad sensownością umieszczania na konstrukcjach podobnego typu wszelakiej aparatury zagłuszającej czy też nasłuchowej.Latają na nim piloci testowi.To czy mogliśmy mylic ten "balon" z UFO zależy tylko od tego czy jest on produkowany seryjnie i lata nim ktokolwiek.
Koczujący ''pod płotem'' Strefy 51 ze znacznej odległości mogli ten obiekt wziąć za UFO.bo jednak większośc obserwacji UFO to małe plamki na niebie.
Napisano 29.07.2009 - 12:31
A więc gdzie mieliby Rosjanie go zaobserwować?Nie jest to (a w sumie był,bo już odszedł na emeryturę cry1.gif )samolot rozpoznawczy a uderzeniowy więc na pewno Rosjanie nie mogli go zaobserwować na własnym terytorium!
Napisano 03.08.2009 - 08:13
Napisano 03.08.2009 - 15:17
Natomiast bardzo interesująca jest koncepcja "SkyCat", przedstawiona przez ATG - Advanced Technologies Group z Bedford w W. Brytanii. Jest to innowacyjny, ekonomiczny, hybrydowy statek powietrzny wykorzystujący różne technologie, np. katamaranu.
SkyCat ma podwójny kadłub zapewniający (jak skrzydła w samolocie) 1/3 siły nośnej, a hel w połączonych ze sobą obu kadłubach 2/3 siły potrzebnej do uniesienia pojazdu. Aerodynamiczny kształt SkyCat daje lepszą stabilność i mniejszy opór powietrza niż sterowce w formie cygara. Ponadto zastosowanie technologii poduszki powietrznej (Hovercraft) umożliwia lądowanie pojazdu zarówno na lądzie, jak i na wodzie.
ATG planuje budowę trzech prototypów o ładowności 20 t, 200 t i 1000 t. Zdalnie sterowany prototyp o długości 13 m wykazał już, że kombinacja trzech technologii: "Lighter than Air" (lżejszy od powietrza), katamaran i Hovercraft stwarza korzystną alternatywę dla samolotów i śmigłowców w pewnym zakresie zastosowań. Może też stanowić szybszy wariant przewozów promowych. Tego rodzaju statek powietrzny ma szczególnie duże pole zastosowań w pozbawionej infrastruktury Afryce.
0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych