Skocz do zawartości


Zdjęcie

świetliste smugi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1

kael.
  • Postów: 90
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam! Na wstępie zaznaczę że jestem nowy na tym forum, i dopiero od niedawna interesuję się tematyką zjawisk "paranormalnych", i nie jestem jeszcze za bardzo w temacie. Przeglądałem wczoraj artykuły na tym forum, m.in artykuł o manifestacjach energii (orby itp), i uderzyło mnie podobieństwo opisów z forum do zdjęć, które poczyniliśmy ze znajomymi w sylwestra 2007/2008. Wtedy uznaliśmy że to na pewno aparat szwankował (choć niektórzy zaczęli czuć się trochę nieswojo). Zresztą nawet teraz obstawiam że to błąd aparatu (nie znam się zbytnio na forografii -aparat to była zwykła cyfrówka). Otóż mieliśmy kameralną domową imprezkę, robiliśmy sobie co chwilę zdjęcia, aż w pewnym momencie, jak zaczęliśmy sobie przeglądać to co już zrobilismy, zauważyliśmy że na zdjęciu jednej z koleżanek jest widoczna mocna świetlista smuga. Zaintrygowani zaczęliśmy robić kolejne zdjęcia tylko po to, żeby zobaczyć, czy takie smugi się pojawią. I okazało się że owszem, pojawiają się, choć tylko na niektórych zdjęciach -a na innych nie. Na niektórych zdjęciach widać wyraźnie, jak owe smugi "wychodzą" z różnych źródeł światła w pomieszczeniu -z lampki, ze świeczek (żółte), oraz z lampek na jemiole (niebieskie-tak jak lampki). Jednak smugi pojawiały się także na zdjęciach, na których nie widać źródeł światła.
Tak jak napisałem, nie wiem co jest przyczyną że zdjęcia tak wyszły, i chętnie usłyszałbym Wasze opinie.

Chętnie bym załączył zdjęcia, jednak kiedy próbuję, wystakauje mi tylko okienko "prosze wprowadzić URL" dla tego obrazka, i choć wstyd przyznać, nie bardzo wiem jak tam poprawnie wpisać namiary na zdjęcia na moim twardym dysku -czy ktoś mógłby mnie proszę poinstruować (np podając przykład jeśli zdjęcia znajdują się na dysku C: w katalogu Zdjęcia)?

pozdrawiam!