Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spadający meteoryt/piorun kulisty - to nie to!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

Świstak1906.
  • Postów: 5
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam!

 

Interesuję się zdarzeniami paranormalnymi dosyć pobieżnie, po prostu traktuję je jako ciekawostkę, ale założyłem konto na tej stronie specjalnie po to żeby Wam coś opisać. Mam nadzieję, że znajdę tutaj przynajmniej kilka hipotez na wyjaśnienie tego co widziałem. Mam też nadzieję, że temat zostanie opublikowany, bo nie znalazłem podobnego tematu w ostatnich wątkach.

 

Sprawa świeża, bo z 14.06.2017 r. Studiuję w Krakowie, ale w ten dzień wracałem do domu rodzinnego, który jest zlokalizowany w małej miejscowości w południowo-wschodniej części Małopolski. Z przystanku autobusowego do domu mam jakieś 1,5 km. Było lekko po 22:00, bezchmurny, ciepły gwieździsty wieczór, bezwietrznie. Gdy do domu miałem jakieś 400 m zobaczyłem TO: Na wysokości jakichś 20-30 metrów w odległości ode mnie może 50 metrów przelatywało coś jak meteoryt. Było wielkości głowy, taka kula ognia od której odrywały się mniejsze kawałeczki i po chwili gasły. Za obiektem ciągnął się świetlny "ogon" jak za Gwiazdą Betlejemską czy za kometą. Wszystko wskazywałoby, że to meteoryt, ale po pierwsze poruszało się to za wolno na kosmiczny odłamek skały (max. 20 km/h) i do tego miało bardzo płaską trajektorię opadania - przebyło 100 m a pułap obniżyło o jakieś 5-10 m. Niestety po przebyciu tych 100 m zgasło na wysokości 15-20 metrów nad czym bardzo ubolewam, bo myślałem że dotrze do ziemi i sprawdzę co to. Przelotowi tego obiektu towarzyszyła kompletna cisza. Widok zapierający dech w piersiach, odcień żółtego z pomarańczowym, światło jakie od tego biło przepiękne, rozsypujące się odłameczki mieniące się jak jakiś księżycowy pył na filmach z dobrymi efektami specjalnymi. Przyjrzałem się temu dokładnie i dlatego taki szczegółowy opis. Nie ma opcji żeby mi się to przewidzi