Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fallout: Technologia nowej ery...uwagi i komentarze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
162 odpowiedzi w tym temacie

#16

mylo.

    Altair

  • Postów: 4511
  • Tematów: 83
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Imię: Zyxa
rasa: Deathclaw
płec: samiec
profesja: Naukowiec, lecz z racji bycia deathclawem umie przyfajzolic szponem
wygląd: Wielkie zmutowane bydle ze sporymi szponami. :D
2 umiejętności walka wręcz, nauka.
2 zalety niezmiernie inteligetny, nadludzka siłą.
1 wada finezją nie grzesze. :D


Historia.

Był Deathclawem z krypty 13, jako jedyny ocalał z unicestwienia żyjącej tam grupy, przez Enclave. Pełny wściekłości, pełny uczucia bezsilności podróżuje przez pustkowia, żyjąc samotnie. Jako że był najinteligentniejszym w swojej grupie, doskonale rozumie, że to nie ludzkość jest winna, lecz Enclava. Poszukuję więc jej członków i zabija z wielkim okrucieństwem.
Jako że jest Deathclavem, wzbudza przerażenie w ludziach, musiał nieraz zabić jakiegoś w samoobronie. Lecz nigdy nie czynił tego z premedytacją.



#17

judas666.
  • Postów: 1468
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Imię: Judi
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Profesja: Łowca
Wygląd: Wysoki, silnie umięśniony mężczyzna o czarnych, krótkich włosach, szarych oczach i inteligentnym spojrzeniu, Ma wielką szramę na lewym ramieniu idąca od barku prawie do łokcia.
2 umiejętności główne: Walka wręcz, walka bronią białą, najlepiej obuchową.
2 zalety: Nieprzeciętnie silny, duża odporność na ból.
1 wada: Nieprzeciętnie tępy.
Historia:
Urodził się w krypcie, na której wybudowano Vault City. Jego rodzice nigdy nie mieli wysokiego statusu, a po
narodzinach dziecka ogromnego i niesamowicie głupiego zostali wyrzuceni na przedmieścia. Tam dopadła ich choroba. Gdy Judi miał 15 lat umarła jego matka. 3 lata później zmarł ojciec. Od tej pory Judi radzi sobie sam. Utrzymuje się z polowania na Gekony. W kontaktach z nim można mieć wrażenie, że ma w głowie więcej niż daje po sobie poznać, ale może to tylko pozory...

#18

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Coś tam jeśli chodzi o fabułę to mi się tli w głowię. Mówisz krypta 21, czyli Polska...

O widzę, że już mamy trzech graczy, ok. Teraz tylko murze przeczytać stronkę podlinkowaną przez Dragosani, zebrać wszystkie dane do kupy i zaczynamy!! (Jutro, chłopaki jutro)
Podczas gry będe brać pod uwagę dane jakie nadaliście swoim bohaterom.

#19

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

I jak wam się to wszystko podoba?? Może byc?? Jak by co to piszcie co zmienić.

#20

Dragosani.
  • Postów: 32
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dla mnie bomba. Tylko można by w karcie postacie, napisać jeszcze jaki kto na ekwipunek.

#21

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Pomyśle nad ekwipunkiem.

#22

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Adnotacja do gry:
-
Heh Bozar i takie tam. xD W takim tempie to niedługo będziemy mieli 2 latacze, czołg i tarcze antyrakietową. :)

#23

mylo.

    Altair

  • Postów: 4511
  • Tematów: 83
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Bozar to jedno, a amunicja do niego to drugie. :D Po pierwsze zjada jej ogromne ilości, po drugie nie ma jej za dużo. czyli pewnie będzie leżał w plecaku.

Ja mam na sobie strój ala habit, z daleka wyglądam jak przerośnięty człowiek, ponieważ chodze przygarbiony. Do tego zestaw narzędzi, trochę książek naukowych, zestaw pierwszej pomocy, trochę stimpacków.



#24

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dobry pomysł z tą amunicją na ograniczenie "mocy' naszych bohaterów. Ogólnie chodzi mi o to aby nasi wędrowcy nie stali się za szybko tak silni. Bo wtedy rozwiązywanie większości problemów będzie zbyt proste i nudna ale pomysł z Enklawą jest bardzo ciekawy: Chce zobaczyć jak rozwinie się akcja aby nią dalej pokierować.

#25

mylo.

    Altair

  • Postów: 4511
  • Tematów: 83
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Amunicja zawsze była ograniczeniem w falloucie. ;) No może nie w późniejszych etapach, gdzie w bagażniku walało mi się po 1000 sztuk każdej amunicji.



#26

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Fakt w późniejszej fazie gry to miałem tyle sprzętu że nawet nie było co z nim robić. A jak ci się podoba fabuła? Wymyślam ją w biegu więc nawet nie wiem jakie będzie zakończenie. Ciesze się że rozpoczynacie wątki poboczne to podkreśla że jesteście częścią gry. Mógłby się wypowiedzieć judas666.

#27

mylo.

    Altair

  • Postów: 4511
  • Tematów: 83
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Judas specjalnie wybrał milkliwą postać żeby nic nie mówić : D



#28

Dragosani.
  • Postów: 32
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Hehe.. to moja postać, która MIAŁA być milcząca i tajemnicza więcej gada. I pije Cole.

#29

reesvin.
  • Postów: 115
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Hmm, podczas sesji na żywo jest łatwiej bo mam stały kontakt ze wszystkimi graczami, poza tym mogą się cały czas komunikować ze sobą, a ja wiem kiedy mam wykonać ruch.

#30

judas666.
  • Postów: 1468
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Moja postać nie jest małomówna tylko mało inteligentna Dołączona grafika


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych