Skocz do zawartości


Zdjęcie

Projekt EVP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1

student.
  • Postów: 7
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam,

 

Jestem studentem informatyki. Na zaliczenie semestru dostałem temat rejestracji głosów duchów.

 

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Potrzebuję źródeł na podstawie których opiszę proces rejestracji.

Mam tu na myśli specyfikacje sprzętu, algorytmy filtrów audio i ich zasady działania. Zakresy widma itp itd.Podejście typowo inżynierskie.

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

 

Pozdrawiam

Waldek

 

Info można słać na maila: [email protected]


  • 1

#2

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Ściemniasz. To tak jakby dostać zadanie nagrania filmu ze smerfami.


  • 4



#3

student.
  • Postów: 7
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Nie ściemniam. Post jest jak najbardziej poważny. Ludzie którzy rejestrują EVP chyba wiedzą czego używają.? Może to oni właśnie ściemniają... ? Może wszystko to fake ? Wtedy moja praca pójdzie na marne. Póki co potrzebuję pomocy od kogoś poważnego....Kto na tym się zna. Płytkie rady w sieci są nie wystarczające.

 

 

 

Ściemniasz. To tak jakby dostać zadanie nagrania filmu ze smerfami.


  • 0

#4

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

No i jak ten nauczyciel ci to oceni, jak nagrasz ducha to na jakiej podstawie stwierdzi że to jest duch? Ogólnie bez sensu, jeśli nagra się Duch Einsteina to dostanie się piątkę a jak byle kogo to kapę?


  • 2



#5

StatystycznyPolak.
  • Postów: 2572
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Student ale chodzi Ci o sprzęt jakim posługują się łowcy duchów? Czy masz za zadanie nagrać głos ducha?


Użytkownik Sebastian. edytował ten post 18.05.2015 - 20:04

  • 0



#6

Ebola.