Skocz do zawartości


Zdjęcie

nc+


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1

D.B. Cooper.
  • Postów: 1179
  • Tematów: 108
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Witamy w świecie nc+

Aż 50 kanałów HD, najbogatsza oferta filmowa i sportowa, nc+GO, nowoczesne dekodery z dyskiem 500 GB, multiroom nawet na 6 telewizorów i wiele więcej!

Dołączona grafika

http://www.youtube.com/watch?v=lqIl5R-SLJM

Wszystko pięknie brzmi, tylko czy oferta faktycznie dobra dla dotychczasowych abonentów "Telewizji N" i "Cyfry+"?
Jeśli jesteś posiadaczem w/w platform. Koniecznie musisz zapoznać się z niżej zamieszczonym tekstem.

Od kilku dni w sieci trwa gigantyczna zadyma nad ofertą nowej platformy satelitarnej NC+. Trzymałem się od tego z daleka. Takie prawo przedsiębiorcy by stworzyć ofertę wedle swojego widzimisię. Niestety wszystko zmienił wczorajszy list…

Od wczoraj abonenci telewizji N dostają listy o PRZYMUSOWEJ migracji do oferty NC+, w których roi się od nieczystych zagrywek. Oto kilka pułapek jakie przygotowano:

1) Automatyczna migracja od 01.05.2013 r. na wyższy pakiet oraz z oferty telewizji N do oferty NC+ (różne kanały i sposób pakietowania). Jest to o tyle śmieszne iż podpisałem niecały miesiąc temu dobra ofertę z telewizją N. Okazało się iż operator MA W NOSIE SWOJE ZOBOWIĄZANIE i umowę i jednostronnie w ciągu miesiąca zmienia jej warunki. W moim przypadku za gorsza ofertę mam płacić 179zł zamiast 149zł;

2) Migracja następuje automatycznie z dniem 1 maja gdy abonent NIE ZAREAGUJE na list zwykły. Nie wiem jak UOKiK ma to tolerować. Wyobrażacie sobie iż dostajecie list zwykły, nawet nie polecony od swojego operatora iż za miesiąc mnożymy cenę razy dwa. To jest skandal.

3) Brak „działania” ze strony abonenta wiąże się z nowym 18-miesięcznym cyrografem. Nie dość, że mamy podwyżkę w moim przypadku o 20% to jeszcze umowę terminową na 18 miesięcy i to mimo iż dekoder i karta zostają. Ktoś chce mnie okraść na 3222zł. Tyle będzie kosztować ZAGAPIENIE się abonenta.

4) Terminy istotne dla naszej umowy są napisane w liście słownie ”dziewiętnasty kwietnia br” „pierwszy maja br.” co jest niewidoczne w tekście na pierwszy rzut oka. Bardzo wielu abonentów przegapi terminy. 3222zł dla NC+ będzie się należeć . Używanie terminów zapisanych słownie to jest klasyczne wykorzystanie tekstu do wprowadzenia w błąd lub zagapienia i NIE JEST TO PRZYPADKOWE.

5) Sprytna gra w postaci dodania paczki Canal+ w promocyjnym okresie do 1 maja. Gdy kanały znikną TY ABONENCIE zostaniesz z umową na droższy pakiet i 18 miesięcznym cyrografem (Istotne dla posiadaczy Silver i Gold).

6) Gdy zadzwoni telefon z NC+ i zgodzicie się na migracje NIE OBOWIĄZUJE 10-dniowa rezygnacja z umowy. Ba, zdarzają się przypadki, iż zgodę na migrację może wyrazić DZIECKO lub inny domownik, istnieje opisany przypadek na forum NC+ iz zgodę wyraziła żona mimo iz umowa jest na mężczyznę. Oznacza to 18 miesięczny cyrograf do 3222zł bez prawa rezygnacji….. lub sąd.

Postępowanie NC+ śmiało można nazwać skandalem przy którym Pobieraczek to malutki gracz, bo tam chociaż wymagano przystąpienia świadomego.

Tutaj zaś mamy do czynienia z sytuacją, w której dostajecie przesyłkę reklamowa w której napisano iż jeśli mnie wyrzucisz, to płacisz 179zł przez 18 miesięcy, no ale ewentualnie możesz w 3 tygodnie wysłać nam poleconym z potwierdzeniem odbioru, że się nie zgadzasz. Opłaty aktywacyjnej nie zwracamy choćbyś podpisał umowę miesiąc temu a my ci zmieniamy warunki.

Koszt zwrotu dekodera ponosisz oczywiście sam. Na dodatek my będziemy cie nękać i mamić byś przez telefon z migrował bez prawa odwołania „aneksu”. Do aneksowania NIE POTRZEBA zaś ani PIN ani numeru umowy…. wystarczy złapać nieświadomą babcię czy dziecko.


źródło

nc+ blokuje publikacje postów w swoim profilu na FB

nc+ odpowiada na krytykę: Dzięki, chyba nie zrozumieliście oferty

Jeśli dostaliście już jakieś godne propozycje "migracji" podzielcie się nimi w tym temacie.
Sam się zastanawiam czy jest sens płacić (w moim przypadku) ok 40 zł. więcej.

Użytkownik D.B. Cooper edytował ten post 26.03.2013 - 14:26




#2

Chudi X.
  • Postów: 15
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zachciało im się łączenia z Cyfrą+ :/ do mnie do domu jeszcze nic nie przyszło, a aktualny pakiet (wszystkie kanały od N'ki w tym nPremiumy plus internet bezprzewodowy z limitem 8GB od Orange) za 89 zł to dość fajna opcja. Umowa była podpisana na rok pod koniec października 2012.

#3

ThePrz.
  • Postów: 171
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

A nie weszła przypadkiem 1 stycznia ustawa że jakakolwiek umowa bez naszego podpisu jest nieważna? Oznaczało by to że mogą sobie słać co chcą ale bez naszego podpisu nic nie wskurają.

#4

Robakatorianin.
  • Postów: 1732
  • Tematów: 41
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Posiadam Cyfrę+ (lub posiadałem) i raczej jestem zadowolony od jakiś trzech lat. W czerwcu kończy mi się cyrograf i zaczynam żałować że nieskusiłem się nachalnym konsultantom na nowszą i przedwczesną umowę...ale mam nadzieję że z czasem wyprostują swą ofertę na bardziej rewelacyjną. W cyfrze siedziałem z uwagi na Planet+ i Kuchnia+ Domo+. Płaciłem niecałe 40 dychy-rabat po potyczkach prawnych z nimi :mrgreen:

6) Gdy zadzwoni telefon z NC+ i zgodzicie się na migracje NIE OBOWIĄZUJE 10-dniowa rezygnacja z umowy. Ba, zdarzają się przypadki, iż zgodę na migrację może wyrazić DZIECKO lub inny domownik, istnieje opisany przypadek na forum NC+ iz zgodę wyraziła żona mimo iz umowa jest na mężczyznę. Oznacza to 18 miesięczny cyrograf do 3222zł bez prawa rezygnacji….. lub sąd.

Wygrana w kieszeni. Mi groził proces bo odmówiłem płacenia za promocyjny pakiet wciśnięty przez konsultanta. Miałem mieć określone kanały na kilka miesięcy w promocyjnej cenie 15zł. Rachunki przychodziły o te 15zł wyższe-co oczywiście zawetowałem bo nikt mnie nie poinformował o płaceniu co miesiąc tych 15zł. Sprawa wygrana po małej przepychance-wystarczyło odsłuchać nagranie z rozmowy z konsultantem, jego przejęzyczenie mój zysk.

Tutaj zaś mamy do czynienia z sytuacją, w której dostajecie przesyłkę reklamowa w której napisano iż jeśli mnie wyrzucisz, to płacisz 179zł przez 18 miesięcy, no ale ewentualnie możesz w 3 tygodnie wysłać nam poleconym z potwierdzeniem odbioru, że się nie zgadzasz. Opłaty aktywacyjnej nie zwracamy choćbyś podpisał umowę miesiąc temu a my ci zmieniamy warunki.

Wygrana bez wysiłku.
Cyfra zmieniła regulamin i "poinformowała" mnie listownie o tym. Zmianie uległa cena-na drożej. Oczywiście oburzyłem się:
-kiedy mnie poinformowano o w/w zmianie?
-list do Pana wysłaliśmy dnia...
-a kiedy go doręczono?
-uuu... list został wysłany i...
-kiedy go mi doręczono? Brak doręczenia jest równoznaczny z brakiem poinformowania mnie o zmianach w regulaminie...

List został wysłany pocztą-zwykły, nie polecony. Z tego co pamiętam to za doręczony uważa się list polecony, dostarczony pod prawidłowy adres, trzykrotnie awizowany.

A nie weszła przypadkiem 1 stycznia ustawa że jakakolwiek umowa bez naszego podpisu jest nieważna? Oznaczało by to że mogą sobie słać co chcą ale bez naszego podpisu nic nie wskurają.

Tego nie słyszałem. A co z umowami zawieranymi przez internet-jak wszystkie internetowe banki? Podpis elektroniczny czy zwykłe zarządzanie kontem?

#5

ELdeR.
  • Postów: 119
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Mógłbym napisać: wyrzućcie telewizory. Ale wiem, że to nie takie proste (zwłaszcza jak się dzieli z kimś życie i dom). U mnie próba urządzania domu bez TV zakończyła się prawie rozwodem. Tłumaczę to sobie sporą różnicą wieku pomiędzy mną, a moją ukochaną. Jej pokolenie traktuje TV zupełnie nieodłącznie (niestety)...
Sam mam jakąś (o wiele za drogą i na pewno nie przedłużę) umowę z JUPISI, z możliwościa nagrywania (co jest wery kul, gdyż reklam nie dzierżę i tego krzyku... ble, a tak sobie przewinę ten syf zawsze jak coś).
Marzy mi się TV wg mojego menu.
Sam dobieram sobie kanały, które chcę oglądać i za nie płacę.
Nie obchodzi mnie np TVN, czy tam TVN24 oraz inna przemoc w TV.
Ale płacę za to, żeby mieć możliwość oglądania np dokumentów na bbc knowledge...
A już zupełnie dobrze będzie za jakiś czas, gdy TV, jaką znamy zdechnie i będziemy mieć wszystko tu.
W sieci.

Użytkownik ensō edytował ten post 26.03.2013 - 20:26


#6

kudi.
  • Postów: 161
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Efekty fuzji dwóch wielkich platform cyfrowych wzburzyły tysiące dotychczaso­wych abonentów.

Już niemal 5 tys. osób dołączyło do profilu akcji "Anty nC+" na Facebooku. Klienci dawnych platform n oraz Cyfra+ nie chcą pogodzić się z nowymi – ich zdaniem zdecydowanie zbyt wysokimi – cenami oraz kiepską obsługą klienta. Czują się oszukani i wykorzystywani.

Na stronie akcji możemy przeczytać mnóstwo głosów osób, które chciały się skontaktować z nC+ bo to, by np. dowiedzieć się o nowych warunkach:

Dwa dni próbowałem się skontaktować osobiście czy telefonicznie, w końcu po trzymaniu 2 godzin słuchawki przy uchu dodzwoniłem się, żeby usłyszeć, że skoro jestem już klientem to mam zadzwonić pod inny numer. Kolejne dwa dni prób i w końcu: ALLELUJA. Juz miałem nadzieje, kiedy uslyszałem, że mam zostawić numer telefonu i w ciągu dwóch tygodni ktoś ze mną się skontaktuje – pisze pan Grzegorz.

Pan Łukasz opisuje, jak wygląda oferta nC+:

Dodzwoniłem się do nich. Obecnie mam pakiet n-ki za 129 + 20zł multiroom (czyli wszystko oprócz XXX). Zaproponowali mi tę samą cenę przez 9 miesięcy za platinum + hbo + multiroom gratis (czyli 119 platinum i 30 hbo) a potem kolejne 9 miesięcy 169 zł (czyli +20 zł za multiroom). Żeby było śmiesznej w ich cenniku na stronie, hbo jest za 25zł, a nie 30! Podsumowując mam płacić średnio 159 zł za mniej kanałów niż wcześniej (brak cinemax,filmbox, picturebox VOD). Pół roku temu podwyższyli mi o 30zł abonament podczas przedłużania abonamentu i teraz znowu podwyżka?!

ie wszyscy oburzeni abonenci wypowiadają się na Facebooku. Skontaktowaliśmy się z klientem Cyfry+, który o akcji jeszcze nie słyszał. Ale też nie jest zadowolony.

Nie mamy nowych kanałów, za to zmieniono kolejność dotychczaso­wych i jest to bardzo niewygodne. TV cyfrową kupiłem specjalnie dla HBO, a jest gdzieś na kanale 160. TVP1 jest na 11. Muszę chyba spędzić cały dzień na przestawianiu tego, jeśli się w ogóle da to zrobić. Nic z tej fuzji dobrego nie mamy, tylko problemy. Cyfra+ przysyła mnóstwo ulotek, reklam itd, ale żadnej informacji o fuzji i jej skutkach nie było. Jestem abonentem Cyfry+ od 12 lat, a traktują mnie i innych klientów jak bydło do dojenia pieniędzy - mówi nam pan Waldemar.

Prezes platformy stwierdził, że jest zaskoczony taką reakcją widzów. Przedstawiciele nc+ zapewniają, że oferta jest atrakcyjna, a abonenci mogą spokojnie dopasować kanały do swoich wymagań. Jednakże klienci odpowiadają, że owszem, oferta jest szeroka – tylko dużo droższa, niż przedtem.


Ja nie używam ani kablówki ani żadnej cyfry ani tego badziewia moi rodzice kiedyś mieli i C+ i Polsat i to i to syf dobrze że z pokoju wyrzuciłem telewizor won chociaż żałuje bo nie mam do czego podłączyć ps2 ale ten kicz co leci w tv mnie dołuje i nie mam ochoty na to patrzeć pozdrawiam KUDI

Odnosnik

#7

Robakatorianin.
  • Postów: 1732
  • Tematów: 41
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie mamy nowych kanałów, za to zmieniono kolejność dotychczaso­wych i jest to bardzo niewygodne. TV cyfrową kupiłem specjalnie dla HBO, a jest gdzieś na kanale 160. TVP1 jest na 11. Muszę chyba spędzić cały dzień na przestawianiu tego, jeśli się w ogóle da to zrobić.


Mi też zmienili kolejność kanałów. Wykasowałem wszystkie ulubione i stworzyłem własną listę odtwarzania-5 minut roboty.

Sporo tych protestów-większość całkiem słusznie, może się ugnie ten nowy moloch pod naporem ludu...

#8

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Marzy mi się TV wg mojego menu.
Sam dobieram sobie kanały, które chcę oglądać i za nie płacę.
Nie obchodzi mnie np TVN, czy tam TVN24 oraz inna przemoc w TV.
Ale płacę za to, żeby mieć możliwość oglądania np dokumentów na bbc knowledge...


To się da zrobić :P
W mojej kablówce wybieram sobie te kanały które to JA chcę oglądać (oczywiście płace za wszystkie ale, że cena jest OK,to nie narzekam - na razie :D)
Innymi słowy tworzę sobie kilka lista kanałów (dla mnie, dla żony, dla córki) na których znajdują się tylko te pozycje, które wybraliśmy i w takiej kolejności, jaką ustaliliśmy. Dzięki temu skacząc pilotem po kanałach, mam pewność, że nie zahaczę (nawet przypadkowo) o coś, co mi ciśnienie podnosi...

TVN24 i przemoc? :D no, bez żart... :D



#9

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

coś drgnęło (chyba) w temacie)

"nc+ przeprasza i zmienia ofertę"

http://biznes.onet.p...6,1,prasa-detal



#10

aquamen.
  • Postów: 337
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

UOKiK wszczyna postępowanie ws. nc+


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zdecydował o wszczęciu postępowania przeciwko spółce ITI Neovision w reakcji na skargi konsumentów na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów platformy n jednostronną zmianę ceny oraz oferty programowej - polegającą na wprowadzeniu oferty nc+, podał Urząd w komunikacie. Postępowanie przeciwko ITI Neovision może zakończyć się nałożeniem kary finansowej do 10% ubiegłorocznego przychodu.
- Do UOKiK napływają liczne skargi konsumentów na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów n jednostronną zmianę ceny oraz oferty programowej - polegającą na wprowadzeniu oferty nc+. Ze skarg wynika, że gdy konsument nie zrezygnuje do 19 kwietnia z dotychczasowej umowy, zostanie ona od 1 maja automatyczne zastąpiona ofertą nc+ obowiązującą przez 18 miesięcy. Analiza skarg dała podstawę do wszczęcia postępowania przeciwko spółce ITI Neovision 2 kwietnia 2013 roku - czytamy w komunikacie.

Wątpliwości prezes UOKiK wzbudziło dokonanie przez spółkę jednostronnej zmiany umów (ceny usługi oraz oferty programowej) zawartych na czas oznaczony, a także zbyt krótki termin na złożenie rezygnacji oraz informowanie o nowej ofercie listem zwykłym, podano również.

- Zdaniem Urzędu, konsument, zawierając umowę na czas oznaczony ma prawo do jej realizacji na niezmiennych warunkach do końca obowiązywania kontraktu. Jednostronna zmiana warunków umowy może naruszać dobre obyczaje, ponieważ uzależniona jest wyłącznie od woli przedsiębiorcy. Konsument w takiej sytuacji może przyjąć propozycję lub ją odrzucić - nie ma możliwości realizacji usług na dotychczasowych zasadach. Tym bardziej, że aby móc skorzystać z oferty n, musiał ponieść koszty zakupu i instalacji dekodera oraz anteny satelitarnej - nieodzyskanie pieniędzy za sprzęt w przypadku rozwiązania umowy może skutecznie zniechęcać konsumentów do wycofania się z kontraktu - czytamy dalej.

Ponadto, wątpliwości UOKiK dotyczą przekazywania istotnych informacji listem zwykłym z zastrzeżeniem zbyt krótkiego terminu na złożenie rezygnacji. Zdaniem Urzędu, taki sposób informowania nie gwarantuje, że każdy abonent będzie miał możliwość skutecznego zapoznania się z nowymi warunkami i podjęcia świadomej decyzji o korzystaniu z usług. Warto podkreślić, że w przypadku braku odpowiedzi konsumenta - nowa oferta zaczyna go obowiązywać automatycznie.

Komentarz prezesa nc+, Juliena Verleya dla „Gazety Wyborczej”:

- Nie mamy sobie nic do zarzucenia. Informację o zmianach w ofercie przedstawiliśmy abonentom w formie pisemnej, nie mamy obowiązku doręczenia jej listem poleconym. Taki obowiązek mają np. firmy telekomunikacyjne, ale nie my.


Źródło http://satkurier.pl



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych