Napisano 26.02.2013 - 11:14
Napisano 26.02.2013 - 12:20
Napisano 26.02.2013 - 14:41
Napisano 26.02.2013 - 15:54
Napisano 26.02.2013 - 17:28
Napisano 26.02.2013 - 17:38
Napisano 26.02.2013 - 17:58
Napisano 26.02.2013 - 18:04
Naprawdę? Mnie odrzuca na samą myśl, że mógłbym grać postacią stworzoną przez kogoś innego. To samo z gotowymi buildami. Przecież to się mija z celem. Ale to moje subiektywne odczucie.Ale chętnie ponaparzał bym się na PVP gotową postacią
Sacred miał bardzo fajny, otwarty świat. Ówcześnie był to chyba jedyny tytuł Hack'n'slash, który oferował taką swobodę w zwiedzaniu wszelakich lokacji. Mimo to czegoś tej grze zabrakło, bowiem po jednym przejściu nie powróciłem do niej już nigdy.Wolę Sacred.
Jedynka zawiodła mnie straszliwie, a to przez buszowanie po jednej jaskini, wciąż schodząc niżej i niżej. Co prawda otoczenie i wrogowie się zmieniali, ale jakoś mnie to szybko znudziło. Wręcz ekspresowo. Dwójka była już w tym aspekcie o wiele lepsza i zagrywałem się w nią całkiem długo. Mimo wszystko nie ukończyłem jej ani razu. Znudziła mnie gdzieś pod koniec drugiego aktu. Może jestem już za stary na gry, bowiem siłą rzeczy każda, którą odpalam sobie z nadzieją na konstruktywne zabicie czasu nuży mnie dość szybko.Gram w Torchlight 2
Napisano 26.02.2013 - 18:08
Naprawdę? Mnie odrzuca na samą myśl, że mógłbym grać postacią stworzoną przez kogoś innego. To samo z gotowymi buildami. Przecież to się mija z celem.
Napisano 26.02.2013 - 18:17
To ogranicza swobodę i własny zamysł w tworzeniu postaci. Owszem, potwierdzam, że te gotowe buildy były bardziej rozsądnym wyjściem, ale z tego, co pamiętam swoją zabójczynią z całkiem dobrym złomem robiłem nie mniejsze spustoszenie, niż niejeden hammer od deski do deski tworzony na netowych drzewkach. W wowie też nigdy nie sugerowałem się gotowcami i tak samo dawałem radę (o ile nie przyszło zmierzyć się na arenie z jakimiś koxami, wtedy już inna rozmowa, mimo wszystko gram 4fun, nie dla chwały przymierza).W Diablo 2 od dawien dawna nie było czegoś takiego jak "nie gotowy build". Wszystko zostało opracowane ze szczegółami i silenie się na wymyślanie koła było z góry skazane na porażkę.
Napisano 26.02.2013 - 18:18
Napisano 26.02.2013 - 18:31
Napisano 26.03.2013 - 22:21
Napisano 27.03.2013 - 14:25
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych