Skocz do zawartości


Zdjęcie

Psioniczny Problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1

Unhappy Psion.
  • Postów: 6
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam! Zajmuję się Psioniką od kilku miesięcy ( 8 ) a samą energią- 12 lat.

Więc: Od dziecka korzystałem z energii praktycznie w każdej dziedzinie życia, całkiem niedawno poszperałem w necie i poczytałem o Psionikach i ich zdolnościach. Po pewnym czasie stwierdziłem, że Psionika jest tym samym co ćwiczyłem nieświadomie wcześniej ale nieco inaczej korzysta z energii. Od kilku miesięcy jestem świadkiem pewnego zjawiska: z dnia na dzień tracę siły, nie czuję już energii tak jak wcześniej (kiedyś była ze mną 24h/ dobę, 7 dni w tygodniu) a teraz czuję pewne zachwiania- nie mogę już widzieć aury, w zeszłym miesiącu odeszła sobie psychokineza. Co gorsza energia ma ogromny wpływ na mój stan psychiczny- od kilku miesięcy jestem otępiały i w ogóle tracę siły.

Próbowałem już wszystkiego- od wielogodzinnych medytacji po wizualizację i tai chi. Jak znowu "czuć" energię, manipulować nią? Proszę o odpowiedź.
  • 0

#2

Shay.

    Herszt Bandy

  • Postów: 356
  • Tematów: 33
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Może zacząłeś dorastać i wyrosłeś z głupot?

A na otępienie proponuje zdrowo się odżywiać, łykać witaminy i uprawiać sport. Jeśli żaden Cię nie interesuje- biegaj wieczorami. Nic tak nie dodaje sił witalnych jak dobry trening.
  • 3

#3

Unhappy Psion.
  • Postów: 6
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Hmm, dorosnąć już dawno dorosłem :P
Co do witamin, odżywiam się dobrze.

Energią zacząłem zajmować się gdy miałem 7 lat, 12 lat temu i nigdy nie spotkało mnie coś takiego jak teraz. Jak sobie z tym poradzić?
  • 0

#4 Gość_Rolland

Gość_Rolland.
  • Tematów: 0

Napisano

To prowokacja, nie? Bo nie przyjmuję do wiadomości, że wierzysz w to co mówisz :P
  • -1

#5

Unhappy Psion.
  • Postów: 6
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna