Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziwne wydarzenia w domu.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

Arkadiusz22.
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam mam na imię Arkadiusz i mam 22 lata, studiuję psychologię i mieszkam z moją dziewczyną na obrzeżach miasta Poznań ( jakieś 10 kilometrów za miastem ) w dość spokojnej okolicy gdzie mieści się kilka domów jednorodzinnych obtoczonych gęstym zalesieniem. Powiem szczerze, że jestem racjonalistą a także ateistą i nie wierze w doktryny religijne czy świat metafizyczny, odrzucam taką koncepcję. Ostatnie kilkanaście dni jest dla mnie koszmarem i to co się dzieje przechodzi moje wszelkie pojęcie.

Zaczęło się od problemów ze snem, od kilkunastu owych dni budzę się o godzinie 3:00 w nocy, czasami minutę wcześniej lub później. Wszystko było okej, lecz po kilku dniach zacząłem słyszeć różnego rodzaju dźwięki przypominające puszczanie wody z kranu, lecz gdy szybko biegłem do łazienki to nic dziwnego mnie nie spotykało a dźwięk po chwili zanikał. Moja dziewczyna również słyszy owy dźwięk, lecz nie ma problemów ze snem - teraz akurat ją budzę.

Najgorsze stało się dwa dni temu, ponownie jak każdej nocy obudziłem się o godzinie trzeciej, lecz to co mnie spotkało było dziwne, przerażające. Na ścianie przedpokoju nad drzwiami wejściowymi wisiał krzyż z Jezusem, nie wiem jakim cudem się to stało, lecz to niemożliwe bo nigdy czegoś takiego nie wieszałem a moja dziewczyna nie może mieć z tym nic wspólnego bo poszłem spać później niż ona i nie zauważyłem tego, zauważyliśmy to oboje po standardowym obudzeniu się i dźwiękach.

Wiem, że może brzmi to dziwnie, lecz tak jest i to dla mnie nie są już przypadkowe zdarzenia, jako przyszły psycholog zdaje sobie sprawę z autosugestii - wiadomo też, że taki dźwięk może być spowodowany działalnością osoby trzeciej, lecz ten krzyż ?
  • 0

Kocica.
  • Tematów: 8
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano