Skocz do zawartości

Zdjęcie

Duchy i obecność tajemniczej energii

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

showman36.
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witajcie ... Jestem tu zielony więc nie wiem czy wykonałem ten temat poprawnie ale do rzeczy ... Otóż zaczęło mnie to interesować wczoraj ... Mam salę w której spotykam się ze znajomymi lub po prostu robimy imprezy ... Wczoraj parapetówkę mój znajomy ... wiemy że był alkohol itp. ale dalej robi się ciekawiej ... postanowiliśmy z kumplem troche ogarnąć ... pozbieraliśmy puszki i butelki , zamietliśmy sale , umyliśmy stoły i strzeliliśmy po papierosie. Ja stwierdziłem ,że jeszcze troche pogram na gramofonach i ide spać grałem gdzieś do 4 i położyłem się spać obok sprzętu ... Pomijam fakt ,że nie mogłem usnąć ale przez cały czas patrzyłem się na salę "barową". Koło godziny 6/7 zaczęło się trochę dziwnie ... a dokładniej obudziłem się bo dostałęm w twarz z mikrofonu (wcześniej i zawsze zostawiałem na stole tak aby nie spadał i nigdy mu się to nie zdarzało ) wylądował obok mojej twarzy i wtedy usłyszałęm szuranie czymś po podłodze na drugiej sali ... pomyślałęm ,że to mój kumpel wstał i postanowił trochę ogarnąć salę ... Budząc się rano doznałem dosłownie totalengo mindfuck'u . Wchodząc na sale zapytałem go i jego dziewczyne czy wstawali po nocy . Odpowiedzieli że nie ... Oni też to słyszeli ale pomyśleli że to ja ... Krzesła były ustawione pod ścianami jak by jakieś spotkanie . UWAGA -jedno krzesło było skierowanie w stronę sali na której spaliśmy. Słyszałem też o innych incydentach na wyższych piętrach ( klub jest pod ziemią ) np. podgrzewacz palący się całą noc i włączone komputery . Co ciekawe kiedy zacząłem się interesować tym miejscem nagle zgasł telewizor. zapytałęm mojej mamy czy go wyłączyłą i była w szoku bo nie . Po chwili na głos powiedziała ,że jeżeli ją słyszą to niech dadzą jakiś znak kartkę czy cokolwiek i wtedy pracownikowi moich rodziców firmy wyleciała wizy