Skocz do zawartości

Zdjęcie

Makson

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Makson.
  • Tematów: 10
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Witam wszystkich serdecznie. Jako, że w sumie jestem na tym forum już od ponad roku i jest to jedyne forum, na którym jestem w jaki kolwiek sposób aktywny, postanowiłem się przedstawić :).
Tak więc... nazywam się Łukasz, mieszkam w Sochaczewie i jestem po prostu zwykłym, szarym, młodym człowiekiem jakich pełno. Studiuję, pracuję, realizuje się w możliwy dla mnie sposób w moich zainteresowaniach. Co by tu o sobie napisać...kiedyś byłem osobą bardzo czynną fizycznie. Trenowałem sztuki walki, chodziłem na siłownię, grałem w piłkę ze znajomymi. Dzisiaj jedyny sport jaki uprawiam to surfing. Oczywiście tylko i wyłącznie po internecie, fale morskie nie wchodzą w rachubę. Wolę zbiorniki słodkowodne. Zainteresowania...jak to w przypadku większości osób, mam ich kilka. Jak to w przypadku osób dojrzewających, na przestrzeni lat pewne zanikały, przybywały nowe, inne są jak do tej pory stałe. Do tych niezmiennych należą komputery (nie informatyka) oraz piłka nożna i związany z nią tak zwany ruch Ultras. Swego czasu prowadziłem doping dla kibiców miejscowego Orkana, jeździłem kilka lat na mecze Legii. Od pewnego czasu jestem kibicem bardziej sprzed telewizora, jednak mam zamiar powrócić do tego bardziej aktywnego trybu, który zresztą jak w przypadku wszelakiego sportu został w mojej perspektywie "zniszczony" przez kontuzję kolana, która wyłączyła mnie ze sportu na kilka lat (czas oczekiwania na rekonstrukcję wiązadeł + czas pooperacyjny) oraz przez świętą roślinkę, która w połączeniu z niemożnością sportową zakorzeniła we mnie lenia :D. Kiedyś długo interesowałem się architekturą i urbanistyką jednak zainteresowanie to przepadło na rzecz kwestii nieznanych, w szczególności tych pozaziemskich, dotyczących nieznanego nam wszechświata. Jak trafiłem na to forum? Fakt faktem zarejestrowałem się stosunkowo niedawno, je