Skocz do zawartości


Dziwne zjawisko nad Norwegia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 Gość_mag1-21

Gość_mag1-21.
  • Tematów: 0

Napisano

Mysle, ze nie potrafie opowiedziec nic wiecej ponad to co napisalam, bo jak juz wczesniej powiedzialam, przekazuje tylko to co widze i czuje. W zwiazku z tym nie mam nic wiecej do dodania, a juz napewno dokladniejszych opisow nie bedzie.
Zdjec nie mam, poniewaz, reka nie nadawala sie do fotografowania, tylko do opatrunku, ktory sie przyklejal. Nie jest cudownie uleczona, slady sa wyrazne. Jesli moja corka sie zgodzi pomoc mi zrobic zdjecia i przeslac, to to zrobie. Ja sama tego nie zrobie, bo nie potrafie. Corka jest przeciwna temu, przynajmniej na razie...
W Norwgii ne mieszkam, a w sprawie mentalnego badania zjawisk, to i owszem wczesniej badalam, ale zjawiska, a to co "zbadalam" ostatnio do zjawisk nie nalezy i tu jestem kompletnym nowicjuszem. Troche wystudzil mi sie zapal do "badan", jako, ze zdalam sobie sprawe z potencjalnego niebezpieczenstwa. Sa rzeczy, ktore musze u siebie wypracowac (opanowac) i takie, ktorych mysze sie nauczyc i zrozumiec np. czy uczucie goraca odebral mozg i stad efekty fizyczne, czy tez umysl narzucil mozgowi reakcje? Poki co zawieszam dalsze badania.
Pozdrawiam wszystkich.

Użytkownik mag1-21 edytował ten post 06.02.2012 - 21:55

  • 1

#17

Lokaj.
  • Postów: 56
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano