Forum to obserwuję już od ponad roku, ale zarejestrowałam się dopiero w ciągu ostatnich dni. Od lat interesuję się tego typu rzeczami. Nigdy nie miałam odwagi skomentować Waszych historii, gdyż sama nie mam zbytniego doświadczenia by móc kogokolwiek osądzać pod względem prawdziwości zdarzeń, które miały miejsce w Waszym życiu bo mam 17 lat. Mimo wszystko wierzę, że niektóre wydarzenia naprawdę miały miejsce. Opiszę dwie historie, które mi się przytrafiły.