Skocz do zawartości


Zdjęcie

Historia silnika z WTC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Historia silnika z WTC:

Niekażdy wie o pewnym ciekawym fakcie, który nastapił po tym jak samolot uderzył w wieże Płd. Mianowicie siła uderzenia i eksplozja spowodowały iż jeden z silników samolotu przebił sie przez budynek i wyleciał na zewnątrz spadając kilka przecznic dalej.

To ujęcie pokazuje silnik (zaznaczony na zółto), który wylatuje z ogromną siła tuz po zderzeniu z wieżą płd.:
Dołączona grafika

Lokalizcja miejsca gdzie ów silnik wylądował:
Dołączona grafika
Linia pokazuje tor lotu samoltu ... następnie samolt uderza w wieże ... dalej pociagnięta linia pokazuje gdzie leciał silnik, który ostatecznie wylądował na skrzyzowaniu ulic Murray i Church.

Oto silnik (w miejscu które uderzył widac pękniety beton [zaznaczenie na żółto] i tabliczke symbolizująca na jakiej ulicy sie znajduje [kolor pomarańczowy]) :
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Inna z części silnika :
Dołączona grafika

Silnik został zidentyfikowany jako CFM56 - jest to silnik podstawowy Boeinga 737 , NIE Boeinga 767 jak twierdzi Rząd USA (!) (podobna konkluzja została przeze mnie pokazana w analizie silnika z Pentagonu).

Krótko po tej identyfikacji pewnien Mechanik samolotów 767 napisał meila w którym stwierdza:
"Jestem głównym mechanikiem A&P. Pracowałem przy 767. Silnik NIE pochodzi z Boienga 767. Żaden 767 nieużywa silników typu CFM56, ponieważ mają one za małą moc aby unieść '67".

Krótko po tym jak silnik wylądował na ulicach, FBI ogrodziło teren i zaczeło robic fotografie silnika. Czy kiedykolwiek pokazano nam identyfikacje i raport dotyczący tego silnika ? Lub chociaż ich zdjęcia ? ...

Dołączona grafika

Skoro silnik wylądował 3 bloki zdala od Strefy Zero FBI niemogło powiedzieć, że silnik "wyparował" jak samolot podczas zawalania sie wież. Więć gdzie ów silnik znajduje sie dzisiaj ?

Fragment koła :
Dołączona grafika

Licząć wcięcia w oponie (jest ich 4) i odziwedzając stronę http://www.b737.org.uk/landinggear.htm porównaj fotografie i sam bądź "sędzią".

Najlepszym sposobem na zidentyfikowanie silnika jest zbadanie częśći, które są całe np. :
Dołączona grafika

Ze strony http://www.aeromat.f...eset_global.htm w dziale "Produkty" widać fotografie "CFM56-3 LPT Shaft"

Dołączona grafika

Dodatek do kwesti silnika z Pentagonu:

Natomiast ten adres: http://www.b737.org.uk/powerplant.htm pomoże nam identyfikować i porównać silnik z Pentagonu (analiza już została przedstawiona wcześniej).

Chyba słusznym jest stwierdzenie, że pod tym względem także nas oszukano ...

Samolotem, który uderzył w WTC niebył Boeing 767 ... lecz o wiele mniejszy 737 (analiza samolotu także już została przeze mnie przedstawiona w jednej z analiz uderzenia samolotu w wieże Płd.)

__________________________
Źródło: http://www.rense.com/
Tłumaczenie: ==[dj_cinex]=

__________________________
  • 0



#2

ciemność.
  • Postów: 1937
  • Tematów: 21
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Bardzo ciekawe i zagadkowe...hmmm, chyba faktycznie nas oszukano. ;)
  • 0



#3

Macha.

    Ciekawski

  • Postów: 2267
  • Tematów: 76
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

ale tak czy inaczej to ze byl taki a nie inny samolot nic nie zmienia, jeszcze mniejsze prawdopodobienstwo, ze taki samolot zniszczylby cala wierze
  • 0



#4

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

[quote=Wiesio_PL]ale tak czy inaczej to ze byl taki a nie inny samolot nic nie zmienia

Dla mnie każdy przykład kłamstwa w tej sprawie jest wart zbadania i przedstawienia ...
  • 0



#5

Traper.

    Tajny Współpracownik

  • Postów: 1485
  • Tematów: 31
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nawet to że to małe kłamstwo nie zmienia faktu ze to kłamstwo! Ja nie wiem ile jeszcze bajeczek USA zostanie zdementowanych... Tak czy ianczej ciekawy artukuł, aż dziwne że takie rzeczy można znaleźć w necie skoro USA wszystko filtruje?
  • 0



#6

ciemność.
  • Postów: 1937
  • Tematów: 21
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Polak potrafi :P A swoją drogą to ciekawe dlaczego nas oszukują z tym modelem samolotu ;) Co im to daje, że powiedzą, że to Boeing 737 a nie 767? Może jakieś informacje do nich dotarły zanim samolot uderzył w wierzę? Tylko jaka w tym logika...no cóż, chcieli widocznie coś przed nami ukryć. Ja w ogóle Amerykanów nie lubię :?
  • 0



#7

Zombii.
  • Postów: 76
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

a jak oglądałem jakis program na Jedynce o WTC, to powiedziano ze powinien wytrzymac zderzenie z 767 .. tak mi sie zdaje..
  • 0

#8

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

a jak oglądałem jakis program na Jedynce o WTC, to powiedziano ze powinien wytrzymac zderzenie z 767 .. tak mi sie zdaje..


I to nie jedno ... !
  • 0



#9

ciemność.
  • Postów: 1937
  • Tematów: 21
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Czyli nie było to zwykłe zderzenie tak jak mówią władze USA. I wszystko jasne.
  • 0



#10

Fiker.
  • Postów: 99
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

HAHAHA Cinex jak WTC miało wytrzymać kilka uderzen boeingow 767 skoro było zaprojektowane na przyjecie uderzena 737 ? :lol : ciemność i ot tak wierzysz w to co tu jest napsane,a jak juz ci napisze to co właśnie wyżej zrobiłem to nie uwierzysz :) :
  • 0

#11

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Słyszałeś wypowiedzi/wywiady filmowe konstruktorów i projektantów WTC ?
Tam mówili co te budynki mogą przetrzymać ...
  • 0



#12

Fiker.
  • Postów: 99
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

no czytałem ,i nigdzie nie było powiedziane że mogą wytrzymać wielkrotne zderzenia z Boeingami 767,co innego 737,nie manipuluj,w czasach kiedy je budowano nie było jeszcze 767 więc jak mogli je zaprojektować tak zeby mogly wytrzymac ileś tych uderzeń?
  • 0

#13

Macha.

    Ciekawski

  • Postów: 2267
  • Tematów: 76
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

musieli przewidywac rozne warianty budujac wtc

panie przeciez jak bedziesz budowal most, to musisz sie pogodzic z tym ze musi przetrwac niejedno. gdyby konstruktorzy budowali je tak, aby dzialaly dobrze w normalnych warunkach to przy pierwszym lepszym wiaterku wszystkie by padaly, PRZEWIDYWANIE, o to chodzi. zaden most nie przetrwalby dlugo gdyby konstruktorzy nie wzieli pod uwage tego ze mosty sie "rozszerzaja i kurcza", sa narazone na wiatry i rozne kataklizmy
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych