Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czakra

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Zuzia1161.
  • Tematów: 5
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

Przeczytałam na tej stronie, że żeby "uwolnić" jedną czakrę trzeba umieć uwolnić każdą.. Ale ja jestem amatorką dopiero uczę się o czakrach. Najbardziej mnie interesuje czakra 3 oka, ale nie wiem jak sprawić, żeby się otworzyła. Co chcę wiedzieć?
1. Czy to prawda, że trzeba trenować wszystkie czakry?
2. Jak otwierać czakry?
3. Co się dzieje kiedy otworzy się np. czakrę 3 oka.
4. Po co to właściwie jest?
5. Trzeba mieć szczególne zdolności do otwierania czakry ?
6. Ile czasu trenować czakrę? (chcę sobie to zagospodarować.)
  • 0

BrainCollector.
  • Tematów: 101
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Aleeee spamujesz forum. Do rana będzie 20 Twoich tematów.

Na forum masz pełno odpowiedzi na te pytania tylko trzeba CZYTAĆ a nie spojrzeć przez 10 min i od razu pytać. Jak po kilku godzinach czytania kilku tematów będziesz mieć dalej jakieś wątpliwości to dopiero wtedy pytaj. Ja zanim coś tutaj napisałem to niemal wszystkie tematy z działu ufo przeczytałem. Tak samo inni użytkownicy, zanim coś pytają to najpierw sami szukają
  • 1

riseman.
  • Tematów: 27
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Piszesz, że najbardziej chciałabyś otworzyć czakrę trzeciego oka, a parę linijek niżej "po co to właściwie jest?"
Sorry ale ja nie spodziewałbym się rzeczowych odpowiedzi na takie pytania... To tak jakbyś przez rok zbierała sumiennie pieniądze na powiedzmy laptopa a w międzyczasie chodziła i pytała ludzi do czego on służy. :/ :o
Kolega shortez słusznie zauważył, potraktuj najpierw Forum jako swoistą instrukcję obsługi czy przewodnik, wczytaj i wmyśl się w to co czytasz. Nie zawsze można chodzić na skróty a czasami jak zbyt nachalnie próbujesz to ktoś (czyt. MOD :) ) podstawia nogę...
Powodzenia w odkrywaniu ;)
  • 1

Alexi Arduscoini.
  • Tematów: 85
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano