
I co? W którą stronę się obraca? Dla niektórych w lewo, dla niektórych w prawo.
Problem jest w tym, że składa się ten obraz z klatek kluczowych, czyli takich, w których następuje szybkie, niepłynne przejście jednej nogi nad drugą (dokładnie jedna nachodzi równo na drugą w tych klatkach), oraz takich, w których widać ruch. Po wprowadzeniu oświetlenia dałoby się stwierdzić, w którą stornę się ta istota obraca.
Teraz patrz się w obrazek dłużej. Być może zmienił kierunek. Nie próbuj zasłaniania, bo to tylko oszukuje. Musisz w tej klatce kluczowej sobie wyobrażać, że ten chłopak (.!?) kręci się w drugą stronę. Dodatkowo, możesz sobie mówić w myślach "z tyłu" jak latająca noga przelatuje przed stojącą i na odwrót.
EDIT: Nie zmienia to półkuli domminującej, a jedynie tą aktualnie używaną, jednak pernamentnie "uwrażliwia" na zmianę kierunku ruchu, a także na zmianę półkuli używanej przy patrzeniu na nią.
OSTRZEŻENIE: Nie biorę odpowiedzialności za efekty eksperymentów. W moim przypadku efekt został na dłużej, normalnie się kręcił w lewo, a teraz czasem w lewo, czasem w prawo, a czasem to zależy od klatki. Dodatkowo, myli mi się obracanie parceli w simsach. Więć jeśli nie jesteś pewien i jesteś istotą niestabilną lub chcesz zachować swoją stabilność, lepiej tego nie próbuj.
Więcej informacji: <ciach>
Oczywiście, możesz poszukać własnych metod.
Drogi Adminie/Moderatorze, jeśli nie uznasz tego za prowokacją/reklamę, w miejsce ciastka wklej ten link: http://pl.wikipedia....4%85ca_tancerka
Jeśli uznasz, usuń ten link. Po prostu nie chcę się narazić na 30 dni/perma - wiadomo jak to jest z adminami/moderatorami. Niby nie ma zakazu dawania zewnętrznych linków, ale jest zakaz reklamowania innych stron. Każdy może uznać to jako reklamę wikipedii.
Użytkownik Azrah (Nick Szalinski) edytował ten post 19.07.2010 - 23:19