Trochę danych o X-37B OTV-2, który jest własnością sił powietrznych - USAF. Jest on bliźniaczym odpowiednikiem Orbital Test Vehicle-1 (OTV-1), który odbył lot w okresie kwiecień-grudzień 2010. Jest to uskrzydlony aparat orbitalny o masie startowej 5 ton, zdolny do autonomicznego działania na niskiej orbicie (200-1000km) w czasie 270 dni. W niewielkiej ładowni o wymiarach 2,1m x 1,2m i pojemności ok. 2,5m3 można umieścić rozmaite ładunki testowe. Przed komorą ładunkową znajduje się nisza na składany panel baterii słonecznych, zasilających akumulatory pokładowe. System napędowy składa się z silnika głównego oraz przedniego i tylnego zespołu silniczków manewrowych i orientacji przestrzennej. Ciekłe materiały pędne umieszczone są w zbiornikach przed i za komorą ładunkową, paliwem jest JP-8 kerozyna, utleniaczem nadtlenek wodoru - H2O2. Długość trwania misji X-37B jest limitowana zapasem paliwa, którego musi wystarczyć na końcowy manewr redukcji prędkości i zejścia z orbity.
X-37B OTV-2 instalowany w osłonie aerodynamicznej rakiety Atlas 5.
Ogólny wygląd X-37B i porównanie jego rozmiarów z załogowym wahadłowcem.
Przekrój konstrukcji X-37B