Skocz do zawartości


Zdjęcie

Boomerang-Shaped UFO


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1

above.
  • Postów: 509
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Dołączona grafika

source: ufocasebook.com

do wykonania zdjecia byla uzyta kamera: PANASONIC DMC-TZ1, osoba ktora zrobila zdjecie byla na wakacjach w Brazylii, co do dodatkowych informacji zapraszam do źródła :)



opinie ?
  • 0

#2

Cthulhu.
  • Postów: 406
  • Tematów: 13
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Chyba raczej nie kamera, tylko aparat ;) Ciekawy kształt ma to coś.
  • 0



#3

daf.
  • Postów: 55
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

hm, zdjęcie jak tysiące innych. Nie znam się, żeby oceniać, czy użyto tu programów graficznych, do uzyskania takiego efektu... Kształt całkiem ciekawy, ale na powiększeniu nie przypomina tego, co znajduje się na zdjęciu w oryginalnej skali.

Podejrzewam, że kilka osób po mnie napisze jeszcze, że to fejk i na tym ten wątek się zakończy.
  • 0

#4

Ivellios.

    ÓSMY ZMYSŁ

  • Postów: 1625
  • Tematów: 401
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 109
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Ale chyba nie umieściliby takiego zdjęcia na ufocasebook, gdyby stwierdzili, że to fejk?

Było już wszystko. Latające talerze, cygara, nawet ciasteczka z dziurką i flety z klejnotami się trafiały - to teraz przyszedł czas na bumerangi :P
  • 0



#5

above.
  • Postów: 509
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

dokladnie aparat, w kazdym razie mi to wygląda jednak na coś ziemskiego, nie wiem takie mam przeczucie, pewnie jakiś prototyp, tylko nie wiadomo na jaki napęd (napewno spalinowy odpada) :P
  • 0

#6

apo5.
  • Postów: 773
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano