Skocz do zawartości


Miłosz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Miłosz

Gość_Miłosz.
  • Tematów: 0

Napisano

Mam na imie Miłosz, mam 20 lat, jestem studentem 1 roku na wydziale Architektury.

Interesuje się: Astronomią, Fotografia, Informatyką (komputerami), Rysunkiem (sam rysuję komiksy s-f), Fantastyka

Jako, że od małego mam hopla na punkcie rzeczy niewyjaśnionych i fantastyki postanowiłem się przyłączyć do waszego zacnego grona.
Dodam, że śledzę te forum od dawna i dopiero nie dawno zdecydowałem się do was zapisać.

Witam wszystkich serdecznie!

P.S. Jakie były wasze powody by się tu zapisać? przypadek? pasja?

Użytkownik +..... edytował ten post 11.01.2008 - 22:10


#2

judas666.
  • Postów: 1468
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Witaj i proszę, przeczytaj co jest napisane tuż nad Twoim postem.

#3

Pyziak.
  • Postów: 703
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

kurde Judas, pierwszy chciałem to napisać ;D

#4

Szada.
  • Postów: 486
  • Tematów: 25
  • Płeć:Kobieta
  • Artykułów: 1
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

no to jak będziesz tak super pisał tematy jak ten to jakoś długo nie pożyjesz...
20 lat i brak czytania ze zrozumieniem...
:/

#5 Gość_Miłosz

Gość_Miłosz.
  • Tematów: 0

Napisano

Pytanie do moderatorów i adminów

Za co łaskawie dostałem te ostrzeżenia?

#6

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Twój profil ma wpisane takie oto powody uzyskania ostrzeżenia :

1. Spam w shoutboksie 2. Wulgaryzmy w shoutboksie


Autorem ostrzeżenia jest : Ivellios ;)



#7 Gość_Miłosz

Gość_Miłosz.
  • Tematów: 0

Napisano

W takim razie zaraz serdecznie podziękuje :Ivellios, owi za przysługę :sux:

Użytkownik Miłosz edytował ten post 11.01.2008 - 23:52


#8 Gość_Miłosz

Gość_Miłosz.
  • Tematów: 0

Napisano