Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dowody oficjalnej wersji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
411 odpowiedzi w tym temacie

#406

Last Sicarius.

    Ostrzewtłumie

  • Postów: 1437
  • Tematów: 84
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Przecież pisałem wcześniej że był to silnik Rolls-Royce RB211, widać jak czytacie posty. Udzielacie się w temacie, nie mając odpowiedniej wiedzy żeby w ogóle w nim dyskutować, ale i tak wiecie o sprawie najlepiej.

 

Z tego co wyczytalem, element miałby pasować do silnika JT8D.

 

 

Pewnie w temacie dj_cinex'a  "Historia silnika z Pentagonu", który wisi sobie na forum już ponad 9 lat :D

Hmm i zastanawiam się kto ma racje? Ale chyba po sposobie przedstawionych faktów można stwierdzić, że ten silnik to był JT8D. Czy wiadomo może aby ktoś kiedyś próbował przedstawić ten fakt służbom USA lub  dziennikarzom?

 

I dalej nurtuje mnie pytanie jak zidentyfikowali zwłoki z pentagonu jak nawet większość "samolotu" wyparowała?

 

A i ostatnio oglądałem filmik z wtc7 kiedy jeszcze się nie zawaliło. Może kogoś zainteresuje.

 

Plus jeszcze taka ciekawostka, chociaż pewnie już ktoś to wklejał.(w słuchawkach dobrze słychać)

No i jeszcze jedna ciekawostka:

mv55b4c62f.JPG

ak4f5c7af8.gif

Zastanawiająca jest zmiana czasu ujęcia zdjęcia.

Jak ktoś chce więcej informacji tutaj. Może sam coś jeszcze napiszę.

http://www.abovetops...read1077325/pg1

 

EDIT:

Wiele zastanawiających faktów można wyciągnąć z przebiegu wydarzeń:


Użytkownik Ostrzewtlumie edytował ten post 06.08.2015 - 11:36

  • 2



#407

Brainmaniac.
  • Postów: 1
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Podzielę się chyba najbardziej kontrowersyjną teorią na temat zamachów na WTC 9/11 jaką do tej pory słyszałem. Jeśli już gdzieś się pojawiła wzmianka na ten temat wcześniej to wybaczcie. 

 

Były pilot CIA i lotnictwa cywilnego zeznał pod przysięgą, że żaden samolot nie uderzył w Bliźniacze Wieże, bo byłoby to fizycznie niemożliwe.

John Lear, syn wynalazcy Learjet inventor, Bill Lear, przedstawił swoją ekspercką opinię, że fizycznie niemożliwe byłoby żeby Boeingi 767, loty AA11 i UAL175 mogły uderzyć w Bliźniacze Wieże 11 IX, zwłaszcza jeśli prowadzili je niedoświadczeni piloci:

‚Żaden z Boeingów 767 nie uderzył w Bliźniacze Wieże, jak oszukańczo mówili rząd, media, NIST i jej kontraktorzy’ – stwierdził w swoim zeznaniu.

‚Takie wypadki nie zdarzają się, bo one są niemożliwe fizycznie, z następujących powodów: w przypadku uderzenia UAL175 w południową wieżę, prawdziwy Boeing 767 rozpocząłby ‚teleskopowanie’ kiedy jego nos uderza w 14-calowe [35,56 cm] kolumny, które mają 39 cali [99,06 cm] pośrodku.

‚Ogon poziomy i pionowy natychmiast odleciałby od samolotu, uderzył w stalowe kolumny i spadł na ziemię.

‚Uderzając w stalowe kolumny silniki zachowałyby swój ogólny kształt, i albo spadłyby na ziemię, albo zostałyby znalezione w ruinach zawalonego budynku.

‚Żaden z Boeingów 767 nie może osiągnąć prędkości 540 mil/godz [810 km/godz] na wysokości 1.000 stóp [330 m] nad poziomem morza ‚parasite drag podwaja się z prędkością’ i ‘parasite power’ potraja się z prędkością.

Wentylator silnika nie jest zaprojektowany do przyjmowania dużej ilości gęstego powietrza na tej wysokości i prędkości.
Kawałek rzekomego kadłuba zewnętrznego zawierającego wycięcia 3 lub 4 okien nie należy do samolotu [ang. jest niezgodny z samolotem], który uderzył w 14-calowe kolumny przy prędkości ponad 500 mil/godz. Zostałby pognieciony.
Żadna istotna część Boeinga 767 albo silnika nie mogłaby przebić 14-calowych kolumn i 37 stóp [10,1 m] poza ogromnym rdzeniem wieży, nie spadając na ziemię.
‚W gruzie po zawaleniu musiałyby być ogromne części Boeinga 767, łącznie z rdzeniami 3 silników ważących około 9.000 funtów [408 kg] każdy, czego nie dałoby się ukryć. Ale nie ma żadnych dowodów obecności któregoś z tych ogromnych elementów 767 na miejscu WTC.

Zeznanie datowane 28 stycznia 2014 jest częścią pozwu złożonego przez Morgana Reynoldsa w Sądzie Rejonowym w Nowym Jorku.

W marcu 2007 Reynolds, były główny ekonomista za rządu George’s W Busha złożył Prośbę o korektę [Request For Correction] w Krajowym Instytucie Nauki i Technologii, w którym napisał, że prawdziwe odrzutowce komercyjne (Boeingi) nie uderzyły wież WTC.

Mimo że ruch 9/11 Truth początkowo odrzucił teorię ‚żadne samoloty’ jako zbyt dziwaczne, to po analizach naukowych i racjonalnych, stała się powszechnie przyjętym wyjaśnieniem zebranych dowodów.

 

a116.jpg

 

W przeciwieństwie do każdej innej formy zeznań, zeznanie złożone pod przysięgą staje się prawdą według prawa, jeśli nie zostanie obalone. Teraz od krytyków tej teorii zależy by przedstawili swoje dowody i analizę w celu obalenia punkt po punkcie tego zeznania. Jeśli tego nie zrobią – albo nie są w stanie – to amerykański rząd będzie zobowiązany potwierdzić, że materiały Komisji 11 IX są błędne.

65-letni emerytowany kapitan lotnictwa i były pilot CIA, który przelatał ponad 19.000 godzin, zwrócił także uwagę na brak doświadczenia pilotów, którzy rzekomo prowadzili te samoloty:

‚Rzekome ‚kontrolowane’ zniżanie się w Nowym Jorku na stosunkowo prostym kursie przez pilota-nowicjusza jest skrajnie niemożliwe z powodu trudności kontrolowania pozycji, tempa schodzenia i prędkości schodzenia w ramach parametrów „kontrolowanego” lotu.

‚Tylko wysoko wykwalifikowany pilot potrafi interpretować sygnały „EFIS” (Electronic Flight Instrument Display = elektroniczny wyświetlacz instrumentów lotu), których żaden z pilotów-porywaczy nie znał, ani nie był szkolony, i używać kontrolek, łącznie z lotkami, sterem, podnośnikami, spojlerami i przepustnicami, żeby realizować, kontrolować i utrzymać schodzenie.

Zgodnie z jego zeznaniem, Lear latał na ponad 100 różnych typach samolotów w czasie 40 lat latania i posiada więcej certyfikatów FAA niż którykolwiek certyfikowany przez FAA pilot. Latał dla CIA na tajne misje do Azji płd-wsch., wschodniej Europy, na Bliski Wschód i do Afryki w latach 1967-1983, następnie spędził 17 lat pracując dla kilku linii pasażerskich i cargo jako kapitan, egzaminator i instruktor.

Jest członkiem Pilotfor911truth.org, która konsekwentnie pokazywała niemożliwość uderzenia samolotów w WTC w sposób opisany przez Komisję 9/11.

http://neonnettle.co...lCOMJM.facebook

http://the-tap.blogs...owers-were.html

 

 

 

Źródło: http://the-tap.blogs...imony-that.html


Użytkownik Brainmaniac edytował ten post 02.09.2015 - 22:48

  • 0

#408

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Teoria No Plane byłe już tu dyskutowana. Problemem są liczne nagrania samolotów uderzających w wieże.

 

Nawiasem mówiąc silnik jednego z samolotów przebił się na wylot i spadł na ulicę.


  • 0



#409

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Podzielę się chyba najbardziej kontrowersyjną teorią na temat zamachów na WTC 9/11 jaką do tej pory słyszałem. Jeśli już gdzieś się pojawiła wzmianka na ten temat wcześniej to wybaczcie. 

 

W sumie to było i tu i tu.

 

Jak pisałem w jednym z komentarzy - sprytny manewr "sądowy" ale nic ponadto. Silniki znaleziono, furę szczątków również. Jedyne, co (moim zdaniem) jest warte uwagi, to stwierdzenie

cyt.

" 65-letni emerytowany kapitan lotnictwa i były pilot CIA, który przelatał ponad 19.000 godzin, zwrócił także uwagę na brak doświadczenia pilotów, którzy rzekomo prowadzili te samoloty:

‚Rzekome ‚kontrolowane’ zniżanie się w Nowym Jorku na stosunkowo prostym kursie przez pilota-nowicjusza jest skrajnie niemożliwe z powodu trudności kontrolowania pozycji, tempa schodzenia i prędkości schodzenia w ramach parametrów „kontrolowanego” lotu.
‚Tylko wysoko wykwalifikowany pilot potrafi interpretować sygnały „EFIS” (Electronic Flight Instrument Display = elektroniczny wyświetlacz instrumentów lotu), których żaden z pilotów-porywaczy nie znał, ani nie był szkolony, i używać kontrolek, łącznie z lotkami, sterem, podnośnikami, spojlerami i przepustnicami, żeby realizować, kontrolować i utrzymać schodzenie."

Ale jak już, to bardziej w odniesieniu do ataku na Pentagon - tam to dopiero była karkołomna sztuczka dla nowicjusza. No ale skoro na symulatorze się udało, to przecież co to za problem w realu odtworzyć. Bułka z masłem (czy co tam ci zamachowcy na śniadanie jadali).

 

Ta teoria to bullshit (podobnie jak te bzdury o nuklearnych ładunkach - tam zresztą gość również bredzi o "no plane" mimo, że najpierw twierdzi, że na pokładach tych samolotów, były rakiety z Kurska :facepalm:  ) i nie wydaje mi się, żeby

cyt. "Mimo że ruch 9/11 Truth początkowo odrzucił teorię ‚żadne samoloty’ jako zbyt dziwaczne, to po analizach naukowych i racjonalnych, stała się powszechnie przyjętym wyjaśnieniem zebranych dowodów."

 

No, chyba, że coś tam się ostatnio pozmieniało u nich (ale byłbym zdziwiony).

 

@ Zaciekawiony

Problemem są liczne nagrania samolotów uderzających w wieże.

 

One nie są problemem tak wielkim jakby się wydawało.
Z tego, co pamiętam, to nagrań "na żywo" (pokazujących uderzenie samolotów w wieże) było bodajże tylko trzy albo cztery - reszta to tylko powtórki. Więc akurat tutaj, możliwości do manipulacji byłoby sporo.


Użytkownik pishor edytował ten post 02.09.2015 - 23:35

  • 0



#410

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Były też spore rozbieżności w tym, co ludzie widzieli na żywo. :)


  • 0

#411

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Wrzucę tutaj, bo i tak się zrobił z tego tematu temat zbiorczy, a nie chce mi się przekopywać starych dyskusji, żeby trafić na wątek dotyczący dwóch problemów, które co i rusz przewijają się a propos 9/11.

Pierwszy, to kwestia zastosowania termitu (lub nano termitu) do ewentualnego wyburzenia wież (wszystkich trzech).

Drugi, to ciągłe apele zwolenników wersji oficjalnej, o przeprowadzanie doświadczeń udowadniających teorie spiskowe.

Filmik, o którym mówię dotyka obu tych kwestii, bo poświęcony jest doświadczeniom przy użyciu termitu, które pokazują, że jeśli faktycznie miałby być on użyty 11 września, to z dziecinną łatwością mógłby doprowadzić do upadku każdej z wież, które wtedy runęły.

A co najważniejsze - nie potrzeba by było do tego jakichś strasznie wyrafinowanych przygotowań - wystarczyłoby spokojnie te kilka tygodni remontów wind, które miały miejsce przed zamachami (Twin Towers) i status budynku szczególnie chronionego (wtc7).

Filmik ma zaledwie 15 minut ale jest to bardzo treściwy kwadrans.

 

 


  • 2



#412

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Tak w sumie w proponowanych filmach na youtube wyświetliło mi się to:

 

 

Z ciekawości obejrzałem i w sumie nie żałuje, bardzo ciekawy materiał. Po obejrzeniu poszperałem w internecie i poczytałem:

 

http://pilotsfor911t...FTER-CRASH.html

 

W sumie jakoś średnio wyobrażam sobie, że ten system działalby po zderzeniu w wieżą, więc coś tu ze sobą się gryzie.

 

Co o tym sądzicie?


Użytkownik Mortalis edytował ten post 11.11.2015 - 00:51

  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych