Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szukam ludzi do wypraw.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1

Maktor.
  • Postów: 18
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Witam.

Jak w temacie, poszukuję ludzi z okolic Bielska-Białej, Andrychowa, Oświęcimia, z którymi można badać zjawiska paranormalne. Interesuję się zjawiskami paranormalnymi od 10 lat, czytam, czytam i czytam, dopiero od niedawna zacząłem robić sobie wypady, ale samemu to żadna frajda.

Tak więc jestem początkujący w terenie. Najbardziej interesują mnie nawiedzone miejsca, duchy, demony, a co grupa powinna robić ? To wszystko jest do uzgodnienia. Każdy ma swoje upodobania i wszystko można uzgodnić

Jeśli ktoś jest chętny na wyprawy, lub jest jakaś grupa do której można się przyłączyć, lub ludzie z którymi można taką ową grupę założyć to proszę o odezwę.
  • 15

#2

Gladiola.
  • Postów: 32
  • Tematów: 0
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Czemu wcześniej nie zauważyłam tego tematu?
Jestem jak najbardziej za i czekam na jak najwięcej takich inicjatyw na forum. Mógłbyś bardziej konkretnie napisać czego oczekujesz po uczestnikach i o samych wyprawach?
  • 2

#3

Mika’el.
  • Postów: 810
  • Tematów: 34
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

Ciekawa propozycja i post uznany za wartościowy ale odzewu mało, dlatego podnoszę temat by dać innym do przemyślenia.

Janie wejdę, bo wielkopolska daleko i sam temat UFOków mnie nie ten tego, ale ludzie mają prawo mieć różnie i gdy coś nie szkodliwe to popieram, co do formy kontaktu miedzy ludzkiego, to i na fona między członkami takiej grupy istnieje opcja i niekoniecznie musi to być fizyczne spotkanie.

Pod rozwagę zainteresowanym.
  • 2

#4

malina035.
  • Postów: 90
  • Tematów: 0
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano