Skocz do zawartości




Zdjęcie

Twoje Zdanie Na Temat Wydarzeń Z Dnia 11 Września 2001 R.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1248 odpowiedzi w tym temacie

#1

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Nie chce mi się rozpisywać - jeśli jest ktoś w temacie można podyskutować na ten temat ...

Pomocne Linki:

http://www.rzeszow.m.../usa911_01.html

http://www.plaguepup.....lapse update/
http://www.pentagons...gon_po.htm#Main
http://www.dysydent....usa_zdjecia.htm

Polecam Filmy:
http://prawda.neostr...filmy.html#911n
http://prawda.neostr...filmy.html#pain
http://www.propagand...ddemolition.htm

Zapraszam do dyskusji ...
  • 0



#2

KAZAN.
  • Postów: 74
  • Tematów: 5
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Szczerze to mnie to nie dziwi (chodzi mi o rząd USA jak i cały kraj) Co innego można sobie pomyśleć o państwie które powstało dzięki krawawemu tępieniu indian z ich naturalnego terytorium! przecież cała ameryka spłynęła krwią żeby kolonizatorzy mieli wygody! A tak na marginesie to polecam książkę Mastertona "zemsta Manitou" :(
  • 0

#3

Eury.

    Researcher

  • Postów: 3467
  • Tematów: 975
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 108
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Tutaj nie ma co dyskutowac, jesli ktos uwaza ze 9/11 to zwykly zamach to postaram sie juz niedlugo na lamach i strony i forum przekonac ze sie myli. Podstawowe fakty:

1. w budynku WTC wybuchaja ladunki ZANIM samolot uderza w niego (na ulamki sekund wczesniej, ale na tyle duzo aby uchwycic to na klatce filmowej)

2. budynek tej konstrukcji nie ma prawa zawalic sie na skutek pozaru

3. budynki WTC jak i sasiadujacy z nimi mniejszy biurowiec zostaly wyburzone od dolu ladunkami wybuchowymi, swiadczy o tym fakt iz budynki zawalaja sie od dolu, a budynek nr. 3 posiadal na dolnych pietrach tzw. maty zatrzymujace fale uderzeniowa pochodzaca z ladunkow wybuchowych

4. pentagon i uderzenie w niego samolotu to farsa, wybuch byl tu calkowicie kontrolowany o czym swiadcza nienaruszone pomieszczenia sasiadujace z dziura (wyrwa) w budynku, a nawet lezace luzno kartki papieru (nie spalone) czy drewniane meble.

nie wiem jak mozna wykazac sie takim brakiem skrupolow w stosunku do wlasnych obywateli (mowa o J.Bushu), ten czlowiek zaiste nie boi sie niczego, nawet wlasnej smierci...
  • 1



#4

Legalize.
  • Postów: 2723
  • Tematów: 123
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Rządy USA to najbardziej profesionalni manipulatorzy i oszusci. Do wszystkiego czego dochodza to droga kłamstwa i wciskania ludziom kitow. A atak na WTC to najlepiej zorganizowana proces jaki przynosi zyski USA. Polecam filmik dokumentalny Farenheit 9/11 a zrozumiecie filozofie Busha i nietylko. O co w tym wszystkim chodzi...

[ Dodano: 2006-01-24, 01:37 ]
Mam nadzieje ze ta zaraza nie dosiegnie innych panstw
  • 0

#5

Eury.

    Researcher

  • Postów: 3467
  • Tematów: 975
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 108
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Masz racje Przemo... tak samo te tajne wiezienia w Polsce. Cos mi sie nie chce wierzyc zeby to bylo tylko pomowienie. Zwykle tego typu pomowienia i afery nie biora sie z niczego...

A co do obecnosci naszych wojsk w Iraku to po pierwsze... z czym do ludzi, a po drugie po jaka cholere
  • 0



#6

ufolog2.
  • Postów: 193
  • Tematów: 14
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

[img]http://http://www.zjawiska.hosted.pl/phpnuke/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=24[/img] [/quote]

[ Dodano: 2006-01-24, 11:32 ]
To znalazłem w wyszukiwarce.
  • 0

#7

Legalize.
  • Postów: 2723
  • Tematów: 123
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

No ja tez mysle ze niepotrzebnie pchalismy sie do Iraku... bo jak narazie to nam zadnych korzysci nie przynosi. Zostalismy tylko i wylacznie wykorzystani do brudnej roboty. Moze nam obiecali złote gory ale nasz rzad i tak jest malo zaradny i nie potrafi strzelic gola z karnego. A z czego to wynika?? moze z tego ze zawsze bylismy tyrani przez niemocw i ruskich i teraz chcemy sie poazac z silnej strony.Tak na prawde USA i tak ma nas gleboko w tylku jestesmy im potrzebni jak babce jumbo jet
  • 0

#8

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Pamietacie te fotki gdzie było widać "twarze" ... ?

Oto one :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zapewne to tylko gra przypadku ... ale i tak same w sobie sa ciekawe ...
  • 0



#9

ciemność.
  • Postów: 1936
  • Tematów: 21
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Tak, już widziałem. Rzeczywiście ciekawe.
  • 0



#10

ktosiuf.
  • Postów: 1007
  • Tematów: 13
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

To co przeczytałem na jedenej z tych stron POPROSTU MNIE POWALIŁO


Nie było żadnych terrorystów ani porwanych samolotów uderzających w wieże WTC. Samoloty istniały jedynie na ekranach telewizorów i od tamtej pory istnieją w naszych głowach, a same wieże WTC zostały zniszczone w wyniku kontrolowanego wyburzenia.

  • 0

#11

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

[quote=ktosiuf]To co przeczytałem na jedenej z tych stron POPROSTU MNIE POWALIŁO

[size=18][b]
[u] Nie było żadnych terrorystów ani porwanych samolotów uderzających w wieże WTC. Samoloty istniały jedynie na ekranach telewizorów i od tamtej pory istnieją w naszych głowach

Zapewne chodzi ci o wyróżniony fragment ?
A wiesz co znaczy słowo "przenośnia" ?
  • 0



#12

ktosiuf.
  • Postów: 1007
  • Tematów: 13
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ale czytałeś ten artykuł? Koleś twierdzi że wszystko było zfabrykowane, filmy, zdjęcia to wszystko foftomontaże,że samolotów nie było!
  • 0

#13

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Ale czytałeś ten artykuł? Koleś twierdzi że wszystko było zfabrykowane, filmy, zdjęcia to wszystko foftomontaże,że samolotów nie było!


Hmmm ... że co ... HOLOGRAMY :) ?
  • 0



#14

ktosiuf.
  • Postów: 1007
  • Tematów: 13
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

No właśnie nie wiem....ale film o pentagonie naprawdę zachwiał moim umysłem. Kurna mać gdzie jest ten samolot!
  • 0

#15

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

No właśnie nie wiem....ale film o pentagonie naprawdę zachwiał moim umysłem. Kurna mać gdzie jest ten samolot!


Odpowiedź brzmi - [size=24][i][b]NIEMA GO ... I ... NIEBYŁO ! :)
  • 0




 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u