Skocz do zawartości


Test czakr - interpretacja i wnioski


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Hera

Gość_Hera.
  • Tematów: 0

Napisano

Witam,

Znalazłam w internecie test czakr. Oczywiście zdaje sobię sprawę z tego, że testowanie czakr samym odpowiadaniem na pytania, nie daje całkowitej (a może i nawet przybliżonej) oceny sytuacji. Mimo wszystko chciałabym zasięgnąć u was porady, co do wyniku tego testu. Wskazuje on, zaniżoną aktywność czakry sakralnej i nadaktywność czakry gardła. Czym może być spowdowane takie zaburrzenie równowagi i jak doprowadzić te konkretne czakry do optymalnego stanu?

Dodam, że od jakiegoś czasu praktykuje medytację, hipnozę, staram się pracować z energią, ale w temacie czakr jestem jeszcze początkująca.

Oto wynik testu:

Root: open (19%)
Sacral: under-active (12%)
Navel: open (38%)
Heart: open (56%)
Throat: over-active (75%)
Third Eye: open (44%)
Crown: open (38%

)

Czy ktoś z was może mi coś na jego temat powiedzieć, tudzież określić stopień jego wiarygodności? Proszę o sensowne odpowedzi, które wnoszą coś istotnego do tematu.

Pozdrawiam,
Hera
  • 0

#2

kamilus.
  • Postów: 1231
  • Tematów: 106
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Mógłbyś chociaż podać link do tego testu, telepatami nie jesteśmy by cokolwiek powiedzieć nie mając punktu odniesienia...
  • 0



#3 Gość_Hera

Gość_Hera.
  • Tematów: 0

Napisano

Proszę, oto link:

Test czakr
  • 0

#4

Arctur V..
  • Postów: 311
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Root: under-active (-31%)
Sacral: under-active (-6%)
Navel: open (38%)
Heart: under-active (-62%)
Throat: over-active (88%)
Third Eye: open (31%)
Crown: under-active (-62%)

A ja mam tak i ni w ząb nie wiem, jak to interpretować. Może jakiś jogin oświecony tutejszy pomoże?
  • 1

#5 Gość_Hera

Gość_Hera.
  • Tematów: 0

Napisano

Wybaczcie offtop, ale: