Skocz do zawartości




Zdjęcie

Macie 30 dni aby zapłacić mi 5mln dolarów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1

kj5.
  • Postów: 70
  • Tematów: 13
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Znalazłem w necie ciekawy filmik

Waszym zdaniem zwykły viral, jakaś reklama? Jak dla mnie filmik fajny ale tunel pod koniec wygląda za równo, za prosto.

Użytkownik kj5 edytował ten post 22.11.2011 - 09:24


#2

kamilus.
  • Postów: 1231
  • Tematów: 106
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Heh, to przecież już 10+ lat temu w "Nie do wiary" była relacja z wpuszczania robota z kamerą do tego szybu. W pewnym jego punkcie jest kolejna ściana - a samochodzik tego gościa nie wygląda, by miał jakieś wiertło, które mogło by rozbić tą ściankę. Więc dojedzie do tej ścianki i tyle będzie z tego "ujawniania".



#3

Czarna.
  • Postów: 52
  • Tematów: 0
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Mimo wszystko nikt nic nie powiedział co dalej się tam znajduje, a ja jestem bardzo ciekawa

#4

Ladd.
  • Postów: 1115
  • Tematów: 49
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Scena z łazikiem w tunelu wygląda na fake. Jeśli natomiast jest w tym ziarno prawdy to mogą sprzątnąć gościa, bądź też wpłacą mu jakąś sumkę i załatwią sprawę tak jakby to była jedynie jakaś reklama, akcja mająca cal marketingowy (lub uciszą, zniwelują wiarygodność nagrania w inny sposób). Tak czy siak prawdopodobnie nie dowiemy się jaka jest prawda.

#5

smile.dog.
  • Postów: 28
  • Tematów: 1
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano

tylko 5mln? xD ja bym zarządał więcej. Więc w tych piramidach rzeczywiście musi być coś ciekawego skoro koleś zagroził, że ujawni sekret piramid.

#6

kamilus.
  • Postów: 1231
  • Tematów: 106
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Żeby odkrycie "prawdy" piramidy było tak proste, jak przedstawiono to na zdjęciu (samochodzik na radio + kamerka + bilet do egiptu), to do dzisiaj przynajmniej kilka tysięcy osób by tego spróbowało. Nic z tego nie będzie :)



#7

Wszystko.
  • Postów: 9459
  • Tematów: 72
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Twoja logika mnie powaliła. W piramidach musi być coś ciekawego skoro facet powiedział że ujawni ich sekret? A nie pomyślałeś o tym, że ten facet chce tylko szybko zarobić duże pieniądze, a nie ma żadnej większej wiedzy o piramidach, niż to co można przeczytać w książkach?
Bo wygląda na to, że tak jest. Gościu liczy na to, że zwolennicy pozaziemskiego pochodzenia piramid od razu pobiegną do banków żeby wpłacić pieniądze na jego konto. A potem facet zniknie.



#8

ptaq.
  • Postów: 303
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Nie wiem czy tylko ja to zauważyłem (albo przeoczyłem), ale nie widzę tam żadnego numeru konta, ani żadnych danych do przelewu lub dostarczenia gotówki :P

Wydaje mi się, że ten filmik to jeden wielki fake, mający na celu zwiększenie oglądalności kanału/liczby subskrypcji/wyświetleń. Tak jak kamilus wcześniej wspomniał - jeśli w piramidach byłoby coś co nie powinno ujrzeć światła dziennego, to na pewno ten tunel nie byłby ogólnodostępny lub zostałby po prostu zablokowany.

No i brakuje mi jeszcze "ciągłości" nagrania. Pokazane jest, że koleś wyjmuje coś z plecaka (nawet nie widać co) i potem od razu nagranie ze środka tunelu. Równie dobrze, mógł tam wkleić fragment nagrania z Discovery (podobne nagranie kiedyś było emitowane na antenie Discovery, właśnie na temat jakiegoś tunelu w piramidzie. Zapowiadało się obiecująco, wielka tajemnica ujrzy światło dzienne, ale oczywiście tej ostatniej ściany nie przeszli)

#9

hubiii p.
  • Postów: 500
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

ciekawe, mamy jeszcze 24 dni by sie przekonac http://now-i-know.com/ :mrgreen:

#10

Ana Mert.
  • Postów: 2348
  • Tematów: 19
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Może zapłaciłabym mu jakby miał ujawnić te sekrety. Ale tu jest mowa o tym, że jeżeli ZAPŁACIMY to NIE UJAWNI xD.

Użytkownik Ana Mert edytował ten post 23.11.2011 - 14:45




#11

Rutherford.
  • Postów: 46
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Wiecie co? Super fajny skrót podróży :) Bardzo podoba mi się taka forma.

Co do robota to myślę, że ostatnie ujęcie to fake - sztucznie wygląda.
Poza tym ktoś wspomniał wcześniej, że to już było. Pamiętam to :) Nie wiem na czym to leciało ale bardzo dawno. Wpuszczali tam robota 2 razy bo w środku napotykali problemy. Na końcu tunelu były małe kamiennie drzwiczki z dwoma innymi uchwytami. Przewiercali to ale nie pamiętam jak to się skończyło.


EDIT:

Coś o tym tutaj. Jednak widzę, że koleś ze swoim samochodzikiem wjechał do trochę innego tunelu.




Użytkownik Rutherford edytował ten post 23.11.2011 - 16:13


#12

DaVinci.
  • Postów: 205
  • Tematów: 8
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Skończyło się tak, że przewiercili pierwszą płytę, wpuścili kamerę i okazało się, że jest następna płyta no i dalszych oficjalnych prób zaprzestano.

Zresztą z tego co widzę jest to na tym filmie powyżej.

#13

Draggy.
  • Postów: 47
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Nie wiecie, dlaczego zaprzestano tych prób? Przecież tam może się kryć coś naprawdę interesującego.. ;) Nie mogę również zrozumieć na przykład tych poszukiwań pod sfinksem, przecież z taką technologią (chyba) znalezienie czegoś nie powinno stanowić problemu. Co do filmu, bardzo ciekawy, pozostaje czekać... Chociaż, jeśli naprawdę ktoś miałby coś do ukrycia, to ten film, ta strona, i pewnie ten gość już by nie istnieli. A jeśli nie mają nic do ukrycia, to za prawie miesiąc dostaniemy trailer jakiegoś nowego filmu katastroficznego. :/

Użytkownik Draggy edytował ten post 23.11.2011 - 19:49


#14

sharpMarv.
  • Postów: 178
  • Tematów: 14
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Gdy bylem na wycieczce ostatnio w Miedzyrzeckim Rejonie Umocnien w Pniewie przewodnik opowiadal historie o tym jak niemcy ukryli w tych bunkrach kosztownosci. Gdy tylko czerwono armisci zdobyli bunkry znalezli jedna taka komnate. Byla za betonowym murem i kilkoma metrami piasku. Poziej jakis badacz w archiwach w Berlinie natknol sie na informacje ze takich komnat mialo ozostac przygotowanych 4 (ale nie wiadomo ile naprwade powstalo). Ten przewodnik opowiadal, ze pewnego razu odwiedzil bunkry jakis general (polskiej) strazy pozarnej i nawiazujac do tej opowiesci o komnatach powiedzial ze straz pozarna dysponuje sprzetem ktory potrafi zauwazyc wachania temperatury nawet o 0,001 stopnia. Mogło by sie to przydac do odnalezenia tych komnat poniewaz material ktory zostal polozony pozniej (zeby zamurowac wejscie do takiej komnaty) mimo ze moze byc taki sam i tak bedzie sie roznil nieznacznie temperatura. Niestety sprzet jest wyjatkowy (tzn pewnie jedyny w kraju) do tego wyjatkowo drogi i nie moze zostac wyporzyczony w takim celu. Jak wynika z tej opowiesci mimo ze istnieje odpowiednia technologia nie zawsze mozliwe jest skorzystanie z niej.

Użytkownik sharpMarv edytował ten post 23.11.2011 - 20:19


#15

ArieS.
  • Postów: 56
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Jeśli to nie jakaś kampania reklamowa to pozostaje inne wyjście. Koleś jest trollem chcącym zaognić wszelkie teorie konspiracyjne związane z Egiptem. Po 30 dniach nie wstawi filmiku i wszyscy będą myśleć, że albo ktoś zapłacił, bo coś tam naprawdę jest albo go sprzątnęli, bo... Coś tam naprawdę jest (;

EDIT. Zresztą wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Ostatnio głośno zrobiło się o tym, że Google płaci ludziom za interesujące filmiki. Spora liczba wyświetleń = % z wpływów z reklam. Filmik wisi już tydzień a ma ponad 130k wyświetleń a pewnie będzie i więcej. Tak czy owak z pustą kieszenią z tej akcji nie wyjdzie [;

Użytkownik ArieS edytował ten post 23.11.2011 - 23:48



 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u