Skocz do zawartości




Zdjęcie

Inne ciekawe budowle Strefy 51


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16

NHolokaust.
  • Postów: 653
  • Tematów: 40
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Uno secundo, seniorita.

Oto i zoomy wszystkich charakterystycznych na tym obszarze miejsc:
Koło 01
Kwadrat 01
Kwadrat 02
  • 0



#17

Eury.

    Researcher

  • Postów: 3467
  • Tematów: 975
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 108
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Uno secundo, seniorita.

Oto i zoomy wszystkich charakterystycznych na tym obszarze miejsc:
Koło 01
Kwadrat 01
Kwadrat 02


Nic mi to nie daje, pojecia nie mam co to moze byc :| ciekawie wyglada.
  • 0



#18

.
  • Tematów: 0
Reputacja

Napisano

Też nie dziwić się że tak tego pilnują... jednak to jest teren wojskowy w którym testowana jest nowa broń amerykańskiej armi każdy dba o swoje skarby
  • 0

#19

rkulp.
  • Postów: 14
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

=]Strefa 51 posiada wiele urządzeń komunikacyjnych ... i także jeden "dziwny" odbiornik.

Ten odbiornik to ... radar. A konkretnie radiowysokościomierz radarowy. Większość stacji radarowych to tzw. radary dwuwspółrzędne - wykrywją kierunek i odległość do obiektu. Niezbędnym dodatkiem jest właśnie taki radiowysokościomierz. Oczywiście, są i radary trójwspółrzędne np. polski N-23. Podają wszystkie dane, ale są dość drogie i pojawiły się stosunkowo niedawno.
Pozdrawiam wszystkich.
  • 0

#20

Guliwer.
  • Postów: 548
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

=[dj_cinex]=
Tak przyglądając się 2-mu zdjęciu od góry jakie podałeś (hangar z lotu ptaka), wygląda mi on z pomniejszymi budynkami hmm ... niczym specyficzny zegar, kompas ... pora dnia mogła by tu jakąś rolę odegrać ... . Ja tak to widzę ... ale często widzę rzeczy które tylko ja wychwycę, a inni mimo że im pokażę, nakreślę twierdzą że takowych nie ma i może ze mna coś nie tak, więc z resztą sie wstrzymam ;)
  • 0

#21

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0



#22

Józek.
  • Postów: 154
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Czym są te budynki w kształcie kul? Obserwatoria, radary jakieś ?
  • 0

#23

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Czym są te budynki w kształcie kul? Obserwatoria, radary jakieś ?


Oryginalna nazwa brzmi : RADAR AREA - czyli Radary :)

Ładne cacka co ?

Mają różnego rodzaju radary ... te kuliste ... lub takie jakby to je nazwać antenowo-tarczowe ;)
  • 0



#24

waluta.
  • Postów: 437
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

ciekwe zdjęcia tajniaków z CIA
  • 0

#25

KhaataR.
  • Postów: 19
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Co tam jest?? MI sie zdaje że mogą tam przechowywać jakieś tajne technologie, to by wyjaśniało dlaczego tak ich pilnują (ta broń może zagrażać ziemi).

Mozliwe też że jest tam ta winda do podziemi ;]

Pozdro dla poszukiwaczy prawdy ;]

PS: Jestem nowy :crazy: :crazy:
  • 0

#26

Jocker.
  • Postów: 240
  • Tematów: 9
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Skąd masz te zdjęcia bo są wypasione :D :D

a najlepsze zdjęcie to jest 3 od góry. Przepiękny wjazd do podziemi AREA 51 !!
  • 0

#27

NHolokaust.
  • Postów: 653
  • Tematów: 40
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

a najlepsze zdjęcie to jest 3 od góry. Przepiękny wjazd do podziemi AREA 51 !!

Piszesz jakbyś nie wiedział, że istnieje podziemna sekcja ;-)

Fakt faktem, zdjęcia są naprawdę interesujące.
  • 0



#28

Jocker.
  • Postów: 240
  • Tematów: 9
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Piszesz jakbyś nie wiedział, że istnieje podziemna sekcja ;-)


Sorki że tak to zrozumiałeś i że ja tak troche głupio napisałem bo o tej sekcji podziemnej to od dawna wiedziałem he :)

POZDRO
  • 0

#29

turrkus.
  • Postów: 851
  • Tematów: 15
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

a najlepsze zdjęcie to jest 3 od góry. Przepiękny wjazd do podziemi AREA 51 !!

Spotkalem sie juz z tym zdjeciem na jakims zagranicznym forum i o ile mnie pamiec nie myli to sie okazalo ze ono nie pochodzi ze strefy 51 tylko z jakiejs inne, oficjalnej bazy wojskowej usa. (niestety linka nie podam bo mi sie stracil po formacie :-/ )
  • 0

#30

Jocker.
  • Postów: 240
  • Tematów: 9
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dołączona grafika

No możę nie jest to z AREA 51 bo troche inaczej wygląda
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u