Skocz do zawartości





Zapraszamy do kolejnego konkursu. Tym razem literackiego. Dla wszystkich! Pora zademonstrować swoją wenę twórczą :)


Zdjęcie

"Spotkanie"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
35 odpowiedzi w tym temacie

#1

Creative12
  • Postów: 91
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam jestem tu nowy na tym forum i postanowiłem się zarejestrować, bo mam wam coś do opowiedzenia.
Czytałem tu trochę o tych waszych uprowadzeniach i z tymi mignięciami na niebie itp. To przypomniało mi się moje zdazenie.


To było lato. Jakieś 2 lata temu siedziałem sobie z kolegami na ogródku godzina gdzieś 00:00 i tak se gadaliśmy i patrzyliśmy se w niebo. Po jakieś chwili zobaczyłem na niebie takie białe błyśnięcie jak leci do góry wiec spytałem się kolegów, czy też to widzieli a oni twierdzili, że nie wiec po chwili znów to zobaczyłem...i tu sie to zaczyna. Po tym 2 błyśnięciu poczułem taki lęk i strach nie umiem tego tak opisać. Po chwili znów to zobaczyłem i strasznie sie tego przestraszyłem koledzy sie ze mnie śmiali, że wyglądam jak bym zobaczył ducha. Po paru minutach weszli do namiotu ( spaliśmy, wtedy pod namiotami). Wiec ja zostałem sam na ławce i nie patrząc w niebo widziałem jak znów to błysło wiec sie tak przestraszyłem ze weszłem do namiotu. Leżałem po srodku i nad moją głowa była taka śiatka ( wiecie chyba o którą chodzi) i patrzac w nią widziałem to błyśnięcie tak jak, by za drzew, bo było takie wielkie drzewo zaraz obok. Potem czułem jak ktoś jest koło namiotu byłem strasznie wystraszony, ale w końcu zasnołem. Lecz po tym co sie stało przez dobry tydzien bałem sie w niebo spojrzec po nocach.

Dodam jeszcze, że mój dziadek (już nie zyje) miał opsesje na temat UFO ( mieszkanie miał całe obklejone jakimiś rysunkami z UFO) i twierdził ze go porwało kiedyś...nie wierzyłem mu w to, dopóki po jego śmierci nie znaleźliśmy u niego w mieszkaniu stos ksiązek i filmow o UFO, a co najciekawsze to miał swój taki pamietnik, w którym miał dokładnie wszystko opisane jak to się zaczeło z tym jego uprowadzeniem. Nie bede tego teraz pisał może innym razem napisze na forum. Dodam jeszcze ze moja mama miała i ma do teraz dziwne zdarzenia po nocach, a co najciekawsze to w godzinach 3:00 rano :o ze czuję jak ktoś ja łapie za ręce albo widzi jak ktoś stoi nad nią.

Nie wiem, co mam o tym myśleć, czy to jakieś UFO czy duchy naprawdę nie wiem może wy coś zdołacie mi "pomóc".

Zapomniałem dodać jeszcze na temat dziadka. Mama mi mówiła ze zawsze ją ciekawiło ze jak on tak dobrze umie narysować przestrzeń kosmiczną ( tak jak, by tam był) i statki UFO jak on nie był dobry w rysowaniu.
  • 0

#2

Anders
  • Postów: 97
  • Tematów: 1
  • Płeć:Nieokreślona
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Fajna historia, mam nadzieje że prawdziwa. Co do twojego dziadka, mógł byś dać jakieś fragmenty z tego jego "pamiętnika"?
  • -1

#3

Creative12
  • Postów: 91
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Jak by nie była prawdziwa to bym nie marnował czasu na tyle pisania :hm:

A co do dziadka to, jak będę miał czas to przepisze niektóre fragmenty. Całego nie bede przepisywał, bo cały zeszyt tego jest O.O
  • 0

#4

_Silent_
  • Postów: 827
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Możesz zeskanować.
  • 0

#5

Dager
  • Postów: 2981
  • Tematów: 61
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jak by nie była prawdziwa to bym nie marnował czasu na tyle pisania :hm:

A co do dziadka to, jak będę miał czas to przepisze niektóre fragmenty. Całego nie bede przepisywał, bo cały zeszyt tego jest O.O


Jeśli jest prawdą, o czym napisałeś, to dobrze zastanów się, co robisz.
  • 0



#6

lotnikk2
  • Postów: 31
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Koniecznie obejrzyj film The Fourth Kind( czwarty stopień....film z wplecionymi nagraniami oryginalnymi bardzo kontrowersyjny i szokujący ....
  • 0

#7

Anomaly
  • Postów: 330
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Film kontrowersyjny i szokujący ale ciekawe kogo? Proszę wejść na Filmweb i przekonać się, że żadne ale to ŻADNE podobne wydarzenia nie miały w filmowym mieście miejsca. To UDOWODNIONE kłamstwo sprezentowane nam przez reżysera. Na necie roi się od ludzi, którzy przeprowadzali śledztwa w tej sprawie. Wszyscy doszli szybko do wniosku, że to kłamstwo.
Co do tematu to brzmi ciekawie. Dziadek nie bez powodu kolekcjonował tyle materiału. Ciekaw jestem jego pamiętnika.
  • 0

#8

nerka123
  • Postów: 47
  • Tematów: 6
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ciekawa historia, fajnie by było jak wrzuciłbyś ten pamiętnik dziadka. A co do tego filmu "Czwarty Stopień" nie jest to film oparty na faktach i te nagrania, które rzekomo są nagraniami z sesji hipnotycznych są poprostu zrobione pod film, coś na zasadzie Blair Witch Project.
  • 0

#9

Herme5
  • Postów: 425
  • Tematów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Zeskanuj zeszyt dziadka lacznie z okladka.

Wracajac do Ciebie:
Czy wiedziales o obsesji dziadka przed tym wydarzeniem ?
Czy piles/cpales z kolegami ? co i ile ?
Czy widziales jakies manifestacje ufo, po tym wydarzeniu ?
Czy ktos w najblizszej rodzinie cierpi/cierpial na schorzenia psychiczne ?
(cyt. "nie patrząc w niebo widziałem jak znów to błysło") Gdzie sie patrzyles ?
  • 0

#10

Creative12
  • Postów: 91
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zeskanuj zeszyt dziadka lacznie z okladka.

Wracajac do Ciebie:
Czy wiedziales o obsesji dziadka przed tym wydarzeniem ?
Czy piles/cpales z kolegami ? co i ile ?
Czy widziales jakies manifestacje ufo, po tym wydarzeniu ?
Czy ktos w najblizszej rodzinie cierpi/cierpial na schorzenia psychiczne ?
(cyt. "nie patrząc w niebo widziałem jak znów to błysło") Gdzie sie patrzyles ?


1. Wiedziałem tylko, to ze interesuje się UFO, ale nie aż tak
2. Nie, nic nie ćpałem nie piłem itp.
3. Nie. Jedynie po nocach czasami mam wrażenie jak, by ktoś mnie obserwował
4. Nie
5. Po prostu siedziałem na ławce i patrzałem przed siebie i w momencie, kiedy to błysło, to tak kontem oka, to widziałem.


Co do zeszytu będę musiał to z matką obgadać bo ona go ma.
Jeszcze wrócę do 1 odpowiedzi. Mama czasami mi mówiła ze nikt mu nie wierzył z tym UFO i ze po tym "porwaniu" on taki dziwny był.

Użytkownik daniel93 edytował ten post 18.07.2011 - 00:31

  • 0

#11

bolekilolek
  • Postów: 1377
  • Tematów: 27
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Wątek ciekawy, czekam na skany zeszytu, jeśli otrzymałeś zgodę rodzicielki ;) Ale dziadek myślę, że nie miałby nic przeciwko ;)

Użytkownik WithinTemptation edytował ten post 22.08.2011 - 21:26

  • 0



#12

Terthh
  • Postów: 3
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Historia dosyć ciekawa, zwłaszcza jeśli chodzi o dziadka, tylko ta godzina 3:00 rano za bardzo kojarzy mi się z filmem 'Czwarty stopień' ale to może być przypadek.
Dołączam się do prośby o skany zeszytu, lub o artykuł o dziadku, to mógłby być dobry materiał.
  • 0

#13

Creative12
  • Postów: 91
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Co do zeszytu, to mam 100% pewność ze go będę mógł opublikować. ;)

Mieszkam za granicą, a zeszyt jest w Polsce w mieszkaniu mamy. Do polski przylatuje dopiero na grudzień na święta do rodziny wiec zeszyt zeskanuje w Polsce wrzucę na USB i zrobię nowy temat i opublikuje zeszyt. :)
  • 0

#14

Trudy
  • Postów: 11
  • Tematów: 1
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Szkoda, że dopiero w grudniu, ale sądzę, że materiał wart jest tego oczekiwania.
  • 0

#15

Creative12
  • Postów: 91
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Miałem być teraz w Polsce, to zeszyt bym miał no, ale były problemy z pieniędzmi, a robotę dopiero wczoraj dostałem.
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u