Skocz do zawartości




Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7019 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (527 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (134 głosów [25.43%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.43%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (56 głosów [10.63%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.63%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [12.14%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 12.14%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.97%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.97%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (231 głosów [43.83%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.83%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1

gtug
  • Postów: 4
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

edit Yawgmoth
Wprowadzeniem do tematu jest TEN post.
  • 0

#2

Don Corleone

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Toż to jakieś cirrusy zwykłe.
  • 0



#3

The Doctor

    Medicus

  • Postów: 974
  • Tematów: 89
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 10
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Ostatnio przed burzą, siedząc z kumplem na polu zaobserwowaliśmy ciekawsze formacje chmur i zmienność ich kolorystyki, aż obaj żałowaliśmy, że żaden z nas nie ma aparatu... komórki to se można w d. wsadzić to tego aparat jest potrzebny :)

A teraz do autora, co jest dziwnego w tym filmiku?
  • 0



#4

DaMiAn85osg
  • Postów: 203
  • Tematów: 13
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

To ja dodam cos od siebie. Gdy sie opalalem ujrzalem to:

http://img198.images...bcd0002ysg.jpg/

http://img198.images...bcd0001vqh.jpg/

Samolociki latały jeden za drugim =)
  • 0

#5

kapuchy
  • Postów: 591
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

wiecie co to są korytarze powietrzne i smugi kondensacyjne...?
uzupełnijcie wiadomości zanim zaczniecie wstawiać takie fotki.
  • 1

#6

gtug
  • Postów: 4
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Chemitriale wyglądają jak smugi kondensacyjne. W rzeczywistości są to specjalne substancje dodawane do paliwa lotniczego w celu zmniejszenia populacji. Nie ma dowodów, że jest to prawda. Warto jednak zachować czujność - wróg nie śpi.
  • -2

#7

DaMiAn85osg
  • Postów: 203
  • Tematów: 13
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

wiecie co to są korytarze powietrzne i smugi kondensacyjne...?
uzupełnijcie wiadomości zanim zaczniecie wstawiać takie fotki.



Ty tez sie dowiedz czy latanie samolotow w te i z powrotem pozostawiajac za soba te Twoje "smugi kondensacyjne" oraz niebo w szachownice. Spij dalej
  • -7

#8

kapuchy
  • Postów: 591
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Po pierwsze - jeśli już to chemtrails a nie chemitriale (warto wiedzieć o czym w ogóle się mówi),
po drugie - nikt nikogo nie musi truć specjalnie, sami się trujemy o wiele skuteczniej,
po trzecie - to by była najbardziej idiotyczna, bezsensowna i nieekonomiczna metoda, na dodatek samobójcza dla tych, którzy niby sami ją stosują,
po czwarte - jest już taki temat na forum

a teraz się zdrzemnę zamiast czytać takie brednie.
  • 4

#9

Arkadiusz

    Pilot in command

  • Postów: 757
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Ja powiem tylko tyle - baja. Samoloty trują, i to trzeba przyznać. W końcu z dyszy nie wylatują fiołki, ale spaliny i to w niemalże podskórnym zastrzyku dla i tak skołatanej atmosfery. Gdyby faktycznie do paliwa dodawano jakąś trującą substancję, to pierwsi chorowaliby paliwiarze tankujący maszyny. Oni mają bezpośredni kontakt z naftą lotniczą. Czasem zdarza się, że trochę się rozleje. I co wtedy? Ewakuacja portu? Nie. Po prostu bierze się wąż i pod nadzorem straży pożarnej zmywa kałużę do wewnętrznego systemu kanalizacji. Co z pracownikami płytowymi? Padaliby jak muchy, gdyby ich owiał "chuch" z silnika pracującego na jałowym zakresie mocy. Każdy samolot pasażerski ma tzw. APU, jest to mały generator produkujący energię i dostarczający sprężonego powietrza. On również jest zasilany tym paliwem, które jest w zbiornikach. Spaliny wydmuchiwane są zwykle "spod ogona" Samolot stojący powiedzmy 30 minut wytrułby samym APU całą obsługę płytową. Dalej padaliby technicy robiący przeglądy, a nawet kapitan, który musi podczas obchodu maszyny zajrzeć do silnika, a na jego elementach na pewno zostawałoby trochę tej tajemniczej trutki.

Pod tym linkiem: http://itg1.meteor.w...ail_applet.html znajduje się fajny applet w javie, w którym można pobawić się smugą kondensacyjną - ustawić sobie ciśnienie, wilgotność i temperaturę, a następnie zobaczyć jak to wszystko wpływa na formowanie się contraila i długość jego unoszenia się w powietrzu.
  • 3



#10

RaZielus
  • Postów: 15
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Gdyby faktycznie do paliwa dodawano jakąś trującą substancję, to pierwsi chorowaliby paliwiarze tankujący maszyny.


Kiedyś interesowałem się tym tematem i z filmow dokumentalnych i amatorskich nagrań wynikało że rozpylanie chemikalii jest kontrolowane tzn, mozna je wylaczyc/wlaczyc więc ta teoria mówi raczej o osobnym zbiorniku a nie mieszance z paliwem.
  • 0

#11

kapuchy
  • Postów: 591
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

To jeszce poczytajcie przy okazji troszkę o meteorologii, a w szczególności o ruchach mas powietrza na wysokościach od 2 do powiedzmy 8 tys. m i spróbujcie sobie odpowiedzieć w jaki sposób przewidzieć
gdzie i kiedy opadnie na ziemię dowolny rozpylony aerozol.... Ruletka przy tym to małe miki.
Jeszcze raz powtórze - gdyby ktoś to stosował to była by to najidiotyczniejsza możliwa metoda.
Czy wy naprawdę macie tych, którym przypisujecie takie działania za kretynów.............?
  • 2

#12

RaZielus
  • Postów: 15
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Tak przy okazji tematu mam pytanie
http://www.imgw.pl/i...oda/radary.html

To mapa radarowa opadów w Polsce, aktualizowana co godzine, czesto widać na niej idealne proste linie rozszerzajace sie lekko w jedna strone - co to moze być jeśli nie skutek działania samolotów?

tutaj załaczam zdjecie, z tym że akurat na nim są słabe, zwykle w ciągu dnia można dostrzec wyraźniejsze.

Dołączona grafika

Pojawiaja sie one codziennie kilka razy w tych samych miejscach i powoli znikaja, jak rozumiem są to czesciej uczęszczane "korytarze" lotnicze
  • 0

#13

kapuchy
  • Postów: 591
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

na stronie skąd jest ta mapa jest wyraźnie napisane :
" 1. Widoczne na obrazie linie proste rozchodzące się od radarów są zakłóceniami spowodowanymi przez obce nadajniki pracujące na częstotliwościach radarowych.
2. Echa radarowe obserwowane w godzinach porannych, w okolicach stacji radarowej w Ramży k. Katowic, są wynikiem zjawiska superrefrakcji i nie reprezentują rzeczywistej komórki opadowej."
  • 1

#14

RaZielus
  • Postów: 15
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

mój błąd, nie znalazłem tej informacji
  • 0

#15

Arkadiusz

    Pilot in command

  • Postów: 757
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

*
Popularny

O żadnym dodatkowym zbiorniku nie ma mowy. Samolot przed każdym startem jest wyważany, a waga w lotnictwie to rzecz święta. Kapitan przed rozpoczęciem kołowania otrzymuje tzw. loadsheet. Jest to dokument, w którym opisana szczegółowo jest waga samolotu, a więc ilość paliwa, zapełnienie rzędów siedzeń, masa bagaży w poszczególnych lukach. Może ktoś, kto kiedyś leciał jako pasażer zauważył, że niektóre rzędy były puste i pomimo braku rezerwacji stewardessy zabraniały tam siadać? To właśnie wynik wyważania maszyny, które ma wielki wpływ na jakość pilotażu i krytyczne momenty lotu - start i lądowanie. Chodzi o to, żeby odpowiednio ustawić środek ciężkości i samolot nie "uciekał" w żadnej płaszczyźnie. Dodatkowy zbiornik z "czymś" na to by wpływał i ilość "czegoś" powinna być uwzględniona w karcie załadunku. Możliwości oszustwa nie ma, bo teoretycznie można byłoby doliczyć masę "trutki" do masy pustego samolotu, z tym że ta masa jest niezmienna, a opróżniający się zbiornik staje się przecież lżejszy. Substancji musiałoby być bardzo dużo, a jeśli znaczenie ma kilkadziesiąt kilogramów, to co zrobić z nadmiarową toną? Taki numer by nie przeszedł...

Samolot podczas eksploatacji przechodzi przez tysiące rąk, również osób nie związanych bezpośrednio z linią lotniczą. Mechanicy w trakcie przeglądów rozbierają płatowiec na części pierwsze, więc nie dałoby się ukryć istnienia jakiegoś dodatkowego zbiornika. Podczas przeglądu na halę może wejść każdy pracownik, bo to żadna tajemnica. Zresztą serwis dla danej marki ma wiele dużych lotnisk, pracują tam setki ludzi. Do tego dochodzą sytuacje awaryjne, rozszczelnienia czy katastrofy. Wszystko to jest badane przez następne setki. Nielogicznym byłoby konspirowanie takiej masy osób tylko po to, aby wdrażać metodę, która z punktu widzenia fizyki jest zwyczajnie bez sensu. Może jeszcze o wszystkim musiałby wiedzieć producent (tak, następne setki ludzi), bo "samoróbki" w lotnictwie skończyły się wraz erą samolotów radzieckich. Paranoja bez najmniejszych podstaw...

Ech, ci piloci... Te czarne okulary, do tego to zwykle mili starsi panowie... Oni muszą coś ukrywać :) A tak na poważnie - luz. Bardziej zatruwamy się fast-foodami niż tym, co wylatuje z dysz samolotów. Over.
  • 5




 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u