Skocz do zawartości




Zdjęcie

List norweskiego polityka dot. 2012


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1

AndiDVB.
  • Postów: 118
  • Tematów: 5
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

no to teraz juz wiadomo po co na cakym swiecie bylo show big btather

do badania ludzkich zachowan w zamknieciu grupowym
  • 0

#2

AriGroundZero.
  • Postów: 109
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Jestem Norweskim politykiem. Chcialbym powiedziec ze trudne czasy czekaja nas od roku 2008 do roku 2012

Norweski rzad buduje coraz wiecej podziemnych baz i bunkrow. Kiedy zapytamy ich o te budowle odpowiadaja ze sluza do ochrony ludzi zyjacych w Norwegii. Kiedy zapytalem ich kiedy maja byc ukonczone, odpowiedzieli ze przed 2011.

Izrael i wiele innych panstw rowniez robi to samo.

Rzady panstw wiedza o tym lecz nie mowia o tym publicznie zeby nie wytworzyc masowej paniki.

Planeta X sie zbliza i Norwegia zaczela gromadzenie zywnosci i nasion w strefie Svalbard i na arktycznej polnocy z pomoca US i UE oraz w calej Norwegii. Plan ocalenia tyczy sie jedynie ludzi u szczytu wladzy oraz ludzi takich jak: doktorzy, naukowcy oraz podobni.

Osobiscie juz wiem gdzie wyrusze przed 2012, bedzie to strefa Mosjoen gdzie mamy gleboka podziemna wojskowa baze.
Ludzie ktorzy pozostana na powierzchni beda umierac i nie dostana zadnej pomoc. Plan jest taki ze 2 000 000 ludzi Norwegii bedzie bezpiecznych a reszta umrze, co oznacza ze 2 600 000 bedzie zostawionych w srodku nocy nie wiedzac co robic.

Wszystkie sektory i arki sa polaczone tunelami wyposazonymi w rodzaje podziemne pociagi ktore beda mogly przewozic ludzi z jednej arki do drugiej po to aby wszyscy ze soba mieli kontakt. Jedynie wielkie drzwi beda je separowac.

Jestem bardzo smutny. Czesto placze z innymi ktorzy wiedza ze ludzie dowiedza sie o tym za pozno i wszystko bedzie dla nich skonczone. Rzad oklamuje wszystkich od 1983 do dzisiaj. Wszyscy glowni politycy wiedza o tym w Norwegii lecz tylko kilku z nich mowi o tym ludziom i publice poniewaz boja sie ze i oni zostana pominieci do NOAH 12 pociagow ktore zawioza ich do ark gdzie beda bezpieczni. Jezeli powiedza o tym wszystkim to napewno zostana zabici lecz ja nie przejmuje sie wlasna osoba. Ludzkosc musi przetrwac i inne gatunki rowniez. Ludzie musza byc tego swiadomi.

Wszystkie rzady na swiecie wiedza o tym i wiedza co sie stanie. Do wszystkich ludzi ktorzy moga sie uratowac moge powiedziec tylko zeby szukali terenow wysoko polozonych i zeby szukali jaskin w tych wysoko polozonych miejscach gdzie moga skladowac zapuszkowane jedzenie i wode na najblizsze 5 lat. Pigulki radiacyjne i kombinezony rowniez beda przydatne jezeli wasz budzet na to pozwala.

Poraz ostatni powiedzialem niech Bog nam pomoze.... lecz Bog tego nie uczyni, wiem to. Jedynie kazdy z nas moze indywidualnie zmienic swoj los. Obudzcie sie prosze...!

Zapewniam was w 100% ze to sie stanie. Jest 4 lata na przygotowanie do dnia ostatecznego. Zdobadzcie bron, gromadzcie sie w grupy i znajdzcie miejsce gdzie mozecie byc bezpieczni z jedzeniem na jakis czas.

Pytajcie mnie o wszystko a odpowiem wam tyle ile wiem na temat powiazan Norwegii z tym wszystkim. Popatrzcie dookola: oni buduja podziemne bazy i bunkry wszedzie. Ludzie przejzyjcie na oczy. Pytajcie swoich rzadow co buduja i odpowiedza wam ze tylko miejsca na gromadzenie jedzenia i podobne. Oslepiaja was tymi klamstwami.

Slady istnienia obcych sa rowniez w naszym rzadzie i czesto widze Norweska elite politykow ktorzy nie sa tym czym mowia ze sa. To wyglada jak by byli kontrolowani w kazdej mysli. Jest jasnym dla mnie kim sa i kim nie sa. Mozna to zobaczyc w ich oczach i umyslach.

Pamietajscie ze ci ktorzy beda w miastach i ich poblizu w 2012 beda tymi ktorzy zostana uderzeni i zabici pierwszymi, pozniej armia zlikiwiduje reszte ocalalych ktorzy beda stawiac opor po to aby ich nie zabrac do obozow gdzie zostana ponumerowani i oznaczeni.

Zauwazylem rowniez ze Benazir Bhutto przemawial na waszej stronie. Jej smierc byla tragiczna. Jak widzicie znalem Benazir jak rowniez wielu politykow i swiatowych przywodcow.

Ludzie nie dowiedza sie co sie bedzie dzialo do samego konca poniewaz rzad nie chce tworzyc masowej paniki. Wszystko bedzie przebiegac bardzo cicho i rzady poprostu znikna.
Ale mowie wam to: nie idzcie po cichu w noc. Znajdzcie srodki zaradcze zeby byc bezpieczni razem ze swoimi rodzinami. Idzicie razem z innymi. Pracujcie razem i wspolnie szukajcie sposobow na rozwiazanie problemow ktorym bedziecie musieli stawic czola.

(Nazwisko i dowody zostaly dostarczone)

tlumaczenie Ary, AriGroundZero

zrodlo: http://projectcamelot.org/norway.html
Jest tam jeszcze kilka tekstow do przetlumaczenia ktore ktos moglby rowniez przetlumaczyc, jezeli nie zrobie to w najblizszym czasie

pozdrawiam

Użytkownik AriGroundZero edytował ten post 19.03.2008 - 13:06

  • 0

#3

Indoctrine.
  • Postów: 1450
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

[Name and proof of identity supplied]

nie znaczy

(Nazwisko i dowody w postaci zdjec nie zostana ujawnione)

tylko, że zostały dostarczone.

A to, że nie podadzą nazwiska polityka, cóż, nie dziwi mnie to.. W końcu trzeba utrzymywać pozory zagrożenia itp...
  • 0

#4

Maayel.
  • Postów: 47
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ciekawi mnie tylko dlaczego ten "polityk" napisał list nie do jakichś światowych mediów tylko do ludzi zajmujących się teoriami takimi jak ta. Nie chce mi się wierzyć, nie to jest po prostu niemożliwe, żeby ani jedne media na świecie (prasa, tv, radio itp.) nie zdołałyby tego wszystkiego przedstawić publicznie. Paranoja...

Użytkownik Maayel edytował ten post 19.03.2008 - 13:16

  • 0

#5

Metal Soldier.
  • Postów: 110
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Może po prostu bał się, że mass-media to wyśmieją? ;)

A my - "spece od takich teorii" to jesteśmy w stanie uwierzyć we wszystko, nawet w to, że księżyca nie ma, a niewidzialne gwiazdy istnieją... x|

Koniec ironii...
To mi wygląda na coś pokroju wspaniałych "szanelingów" z Kasjopejanami czy Ra i dalsze drążenie tematu Nibiru, jaszczurów i wielkiego 2012... Pic na wodę, takich tekstów ukazujących nam, że to naprawdę "realne", iż w 2012 będzie wielka zagłada jest już na kilogramy...
  • 0

#6

AriGroundZero.
  • Postów: 109
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

a ja mysle ze nie dal do mediow bo media sa kontrolowane i w zyciu nie zrobily by z tego uzytku pozatym w 2012 musi sie cos wydarzyc, za duzo rzeczy na to wskazuje
  • 0

#7

Indoctrine.
  • Postów: 1450
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

A ja myślę, że zbyt dużo ludzi tu niestety nie myśli... W ten sposób jak powyżej można podać KAŻDĄ informację. Tylko jaka jest jej wiarygodność? Taka jak twórców danego serwisu internetowego. W przypadku Camelot, oznacza to coś około zera, bo dyrdymały straszne plotą niczym nasz Radosław..
  • 1

#8

Wolfenstein211.
  • Postów: 65
  • Tematów: 7
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Przeciez nie ma sie czego bać. Najgorsze co moze nas spotkac to troche cierpienia i smierc. A ze wiekszosc wierzy w zycie po smierci wiec chyba powinnismy sie cieszyc ze zobaczymy ladne zjawisko. A to ze wiecej ludzi to zauwaza... to chyba dobrze?
  • 0

#9

AriGroundZero.
  • Postów: 109
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

najlepiej wszystko brac za falsz itd, a kiedy bylo by prawdziwe? kiedy w TV o tym mowili i jak by o tym bylo glosno w mediach?
  • 0

#10

Metal Soldier.
  • Postów: 110
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Prawdziwe by było, gdyby ostało dobrze uwiecznione na fotografiach, filmach, albo kiedy sam bym to zobaczył na własne oczy. Bo jeśli tak nie będzie, to nigdy nie będzie się miało 100% pewności, iż będzie to prawda.
  • 0

#11

AriGroundZero.
  • Postów: 109
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

ciekawe czy wierzysz w milosc, jej nigdy nie zobaczysz na wlasne oczy, wiara to wiara od tego masz mozg zeby przeanalizowac czy cos moze byc prawdziwe, no chyba ze za bardzo cedzisz wszystko przez pryzmat tego co popularne i powszechnie uwazane za prawdziwe
  • 0

#12

UFO Amator.
  • Postów: 48
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Pożyjemy zobaczymy co się stanie w 2012 roku ...
To już nie długo hehehe
  • 0

#13

Logos.

    Rozum Świata

  • Postów: 390
  • Tematów: 34
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 8
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

hmm skoro tekst jest już przetłumaczony to wnosiłbym o przeniesienie go do odpowiedniego działu :)

Edit [19.03.2008]: Snajper88
Przeniesione ;)

  • 0



#14

limonka.
  • Postów: 920
  • Tematów: 29
  • Płeć:Kobieta
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Ja się tylko zastanawiam, na ile te wszystkie teksty o 2012 są prawdą. Z jednej strony wydaje mi się to całkowicie nieprawdopodobne, z drugiej, całkiem możliwe, że rządy państw wiedzą o wszystkim. Chociaż z jeszcze innej strony, gdyby to było faktem, rządom zależałoby na ocaleniu jak największej ilości ludzi.
  • 0

#15

Indoctrine.
  • Postów: 1450
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Przemo, podstawowa różnica jest taka, że teksty typu tych ludzi z Camelot nie aspirują do rangi wiary, ale do wiedzy empirycznej. To dwie płaszczyzny praktycznie bez wspólnego mianownika. Jak ktoś chce WIERZYĆ sobie w Jaszczury i inne Reticulany, jego wybór. Ale niech nie mówi jednocześnie, że to empiria...
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u