Skocz do zawartości




Zdjęcie

Alien Behind Bush


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1

Ófnik.
  • Postów: 120
  • Tematów: 14
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Co sądzicie o tym filmie??
http://www.youtube.c...o...ted&search=
  • 0

#2

ViZarDy.
  • Postów: 98
  • Tematów: 8
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

28 - 29 sekunda filmu = odpowiedź
  • 0

#3

Alyna.
  • Postów: 328
  • Tematów: 14
  • Płeć:Kobieta
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

:rotfl: za Bushem ufok stoi. A tak serio to tylko odbicie w szybie, wątpię, żeby ufok stał sobie za szybą i słuchał przemówienia prezydenta i to jeszcze stojąc w środku Białego Domu bo przemówienie było na zewnątrz. Ale efekt fajny :victory:
  • 0

#4

Heweliusz.
  • Postów: 186
  • Tematów: 14
Reputacja Bardzo zła
Reputacja

Napisano

Za szybą ufok ma ładne oko. Zdaje mi się, że Bush jest czymś zniewolony.
  • 0

#5

Marchewa.
  • Postów: 536
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

ta Bush ma układ z UFO i go tera bacznie obserwują :) a tak na serio to ja tam nic nie widze
  • 0

#6

Heweliusz.
  • Postów: 186
  • Tematów: 14
Reputacja Bardzo zła
Reputacja

Napisano

ta Bush ma układ z UFO i go tera bacznie obserwują :) a tak na serio to ja tam nic nie widze


Jak to nie widzisz ? Na ramieniu po lewej stronie widać główke.
  • 0

#7

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Specjalny screen dla fanatyków i żądnych sensacji (jak i tych, którzy nic tam nie widzą) :

Dołączona grafika

:devil: :rotfl: :roll:
  • 0



#8

Marchewa.
  • Postów: 536
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

aha.... teraz widze... no cóż alien jak nic :D
  • 0

#9

above.
  • Postów: 509
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

to to nic obzcajcie to -> ''Most Amazing Video Ever! Bush! is reptilian! Pause a lot''


34 sec Oo mnie rozbroila troche... http://www.youtube.c...E...ted&search=
  • 0

#10

piotro.
  • Postów: 23
  • Tematów: 4
Reputacja Bardzo zła
Reputacja

Napisano

to to nic obzcajcie to -> ''Most Amazing Video Ever! Bush! is reptilian! Pause a lot''


34 sec Oo mnie rozbroila troche... http://www.youtube.c...E...ted&search=

a co tam jest?? ja nic nie widze:/
  • 0

#11

above.
  • Postów: 509
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

trzeba troche komentow na Youtubie poczytac jak sie ladnie kloca ; ) chodzi o oczy ! ; ) takie hmm 'gadzie' przewrca nimi nienaturalnie + zmieniaja kolor (widac to jak sie uwaznie bedziesz gapil w jego oczy) w komentach tych wczesnych masz napisane przez ludzi odpwiednie sekundy gdzie nalezy zwrocic uwage.

ogolnie to fajna rozgorzala tam klotnia na ten temat ;p
  • 0

#12

Pomaranczka.
  • Postów: 365
  • Tematów: 4
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Widać jak Bush przewraca oczami ale to chyba nie o to chodzi ? Ja też tam nie widze nic ciekawego.

//Edit

A jednaj chodzi o oczy. Nic nienormalnego poprostu odbiło się światło co dało taki efekt. Chyba nie sądzicie, że Bush to ufok Reptilion :wow: , który chce zgładzić świat zaczynając od USA, a przede wszystkim od WTC i pentagonu :devil: :lol
  • 0



#13

Marchewa.
  • Postów: 536
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

AAAAAA ludzie Bush ma oczy!!! -_- ja w tym nic niezwykłego nie widze

takie hmm 'gadzie' przewrca nimi nienaturalnie + zmieniaja kolor


zmieniają kolor ja nie widze tego zjawiska... gadzie oczy? znowu teoria że Bush i królowa Angli są kosmicznymi jaszczurami...
  • 0

#14

above.
  • Postów: 509
  • Tematów: 46
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

dodam, ze ja nie mam zdania na ten temat, ciekawe ale zarazem wydaje sie absurdalne (niepojete, niewyobrazalne) the truth is out there.

ps tak przegladam youtube: i .. no i sami zobaczcie
  • 0

#15

Marchewa.
  • Postów: 536
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

widze kobiete otwierajacą szeroko oczy i zakłucenia w postaci pojawienia się gościa na ułamek sekundy...
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u