Skocz do zawartości


Zdjęcie

Flotylla nad Limą (Peru) 21.05.2007


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1

mickej.
  • Postów: 41
  • Tematów: 12
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam.

Znalazłem ciekawy film przedstawiający (po raz kolejny) flotyllę ufo nad Limą. Nagranie wyemitowała lokalna stacja telewizyjna i przedstawia ogromną liczbę obiektów podobną do tych z Meksyku. Zjawisko było obserwowane przez wiele naocznych osób.

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania.
  • 0

#2 Gość_reneq16

Gość_reneq16.
  • Tematów: 0

Napisano

Aż mnie zatkało... I od razu nasuwa się pytanie: jakim cudem to mogłaby być mistyfikacja?...
  • 0

#3

specyfik.
  • Postów: 159
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ale tego tam lata :x Przeważnie widywano jeden do kilku obiektów, ale to jest chyba fenomen :x
  • 0

#4

Gside.
  • Postów: 168
  • Tematów: 7
Reputacja Nieszczególna
Reputacja

Napisano

Baloniki z helem. Nie wiem , nie znam się , ale gdyby zmieniały one szyk albo ustawiły się w falangę to bym jeszcze uwierzył , tak to to może być wiele rzeczy ...
  • 0

#5

Korin.
  • Postów: 17
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Cóż, mnie to jakoś nie przekonuje.. ostatecznie film można sfałszować, zaangażować do tego paru "świadków", puścić plote :P no ale nie podważam tego ;p
  • 0

#6

Jarecki.
  • Postów: 4113
  • Tematów: 426
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Uważam,że film jest jak najbardziej prawdziwy.Ok. 50 obiektów było obserwowanych z różnych punktów Limy.Niektóre z nich przez 2 godziny pozostawały nieruchome pomimo,że była wietrzna pogoda.
Trudno byłoby wykonać mistyfikację na tak dużą skalę.
  • 0



#7

zaks.
  • Postów: 137
  • Tematów: 5
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Wy sie nie znacie! To flary, balony meteorologiczne i pioruny kuliste!... :D :D :D
  • 0

#8 Gość_muhad

Gość_muhad.
  • Tematów: 0

Napisano