Skocz do zawartości




Zdjęcie

To może to...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#16

qUBa.
  • Postów: 46
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Mam pytanie.Jakie jest prawdopodobieństwo że pomurnik kręci się po lasach Koszęcina.
Ps.Zabije drania i prześle wam kawałek jego ciała:PP
  • 0

#17

vcore.
  • Postów: 833
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

prawdopodobieństwo ? sadze ze nie mozna takiego określic w koncu widziano go góra kilkadziesiat razy ... z reszta nie wiadomo w jaki sposob zachowuje sie to zwierze , czy sie przemieszcza , czy tez ma stałe miejsce przebywania
  • 0

#18

qUBa.
  • Postów: 46
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dzienki za pocieszenie.Ale i tak dziada zranie przy pierwszej lebszej okazji(będę przy sobie nosił mini kuszę lub jakiegoś gnata na śrut(takiego z gazety bez pozwolenia na broń można kupić).
Wiem że łatwo nie będzie, nie wiem nawet co można się po tym monstrum spodziewać.
  • 0

#19

Treve.
  • Postów: 231
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Wątpię żebyś go jeszcze raz spotkał. Kryptydy zazwyczaj pokazują się człowiekowi tylko raz no chyba że ma szczęście :P
  • 0

#20

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zastanawiam się czy takie stworzenie myśli jak człowiek czy może bardziej jak zwierze (zjeść, wysrać, zrobić dzieci, zdechnąć)
  • 0

#21

vcore.
  • Postów: 833
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

zwierze to zwierze , napewno nie mysli jak człowiek w koncu to bardzo odrębny gatunek , choc jak i kazde stworzenie musi jeśc , rozmnażac sie itp. ale to raczej normalne :)
  • 0

#22

qUBa.
  • Postów: 46
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Spoko:PEj ja tego stworka to nawet na oczy nie widziałem.Ale jak to coś spotkam to postaram się to złapać(o ile strach mnie nie sparaliżuje).
  • 0

#23

Roseb.
  • Postów: 650
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Owocnych łowów :mrgreen: Ja się na to nie piszę, patrząc na złą sławę chupy.
  • 0

#24

vcore.
  • Postów: 833
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Lepiej sfotografuj :) zawsze jakis dowód i wbardziej bezpieczne :P
  • 0

#25

Treve.
  • Postów: 231
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Życzę powodzenia. Będzie ci potrzebne :P Będziesz miał szczęście jak ujdziesz z życiem. :D
  • 0

#26

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zastanawiam się skąd się bierze coraz to więcej Chupacabr...Jeślichupa to stworzenie które samo się rozmnaża... Tylko jak chupa rozeszła się po kontynentach? Choć chupa jako zwykłe zwierze nie podjęło
by się wędrówki między kontynentalnej, no chyba że lata to może... Ale jeśli chupa to kosmita to może kosmici przylatują i zrzucają nam takie stworzonka, ale jaki miało by to mieć cel?
  • 0

#27

qUBa.
  • Postów: 46
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Jaka chupacabra ja pomurnika złapie.Nie ma w Polsce chupy.
  • 0

#28

viatora.
  • Postów: 303
  • Tematów: 2
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

super tylko sie nie pomyl ze strachu i nie zastrzel ta pukawka czlowieka, albo psa mlodszej siostry - nie ma to jak siac panike, moze kazdy od dzisiaj powinien uzbrojony po zeby chodzic ?
  • 0

#29

vcore.
  • Postów: 833
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

viatora a kto mowi o broni na ostrą amunicje ? nie sadze ze ktos moze wejśc w posiadanie takiej ... no chyba ze chodzi o wiatrówke :D z reszta jak sie idzie na "polowanie" na duchy czy kryptydy to raczej bardziej wartosciowe są fotografie niz martwe zwierze czy duch w słoiku hehe :)
  • 0

#30

Treve.
  • Postów: 231
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Nie chcę nic mówić ale człowiek to też zwierzę a myśli :P
Nie ma coraz więcej chupacabr tylko ludzie za dużo czytają :P
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u