Skocz do zawartości




Zdjęcie

Spotkanie Z Chubacabrą??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
67 odpowiedzi w tym temacie

#1

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

O.K. Ja powiem szczerze że w to wierze bo coś podobnego widziałem 2 lata temu na turnusie rehabilitacyjnym (astma) w miejscowości Piwniczna Zdrój... około godziny 14 wyszedłem na balkon z 3 kolegami... gadamy... gadamy... i w pewnym momencie Piotrek który akurat mówił urwał i zrobił wielkie oczy... wszyscy myśleliśmy że dostał zawału (był chory na serce) ale on podniósł rękę i wskazał palcem na dziwną postać podobna do tego...

Dołączona grafika

Wszyscy zamarliśmy w bezruchu... To "COŚ" zaczęło sie na nas gapić, miało wielkie oczy koloru (dokładnie nie wiem, mieniły się złotym , błękitnym i czerwonym) długą sierść. około 1m wzrostu, długie pazury u rąk i kły... Spuściło wzrok z nas i zaczęło czymś szarpać... A potem uciekło do lasu zostawiając poszarpaną zdobycz... chcąc sie dowiedzieć co to była za zdobycz wyszliśmy na dwór... na śniegu było pełno krwi i małych kawałków mięsa... To był makabrycznie rozszarpany szczur... poznaliśmy się że to był szczur po ogonie bo reszta była po prostu rozbebeszona... Do dziś boję sie wejść do lasu sam...

Moim zdaniem to była Chupacabra...

Uwaga na błędy.
Wiesio

  • 0

#2

Fenix.
  • Postów: 1268
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Powiedz dokładniej gdzie to było, spakuję sprzęt i zaplanuję sobie wycieczkę relaksacyjną :) .
  • 0

#3

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

To bya miejscowość Piwniczna Zdrój , Ośrodek Wypoczynkowo Rechabilitacyjny "LIMBA"...
A tak przy okazji jestem dyzortografem więc proszę o wyrozumiałość...

P.S. Jak coś znajdziesz daj znać... GG-8579941
  • 0

#4

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

O.K. To moja druga przygoda... 12.września.2006r. godz: 22:15 Wracam do domu bo byłem odprowadzić moja przyjaćółke(pozdro Nati) akurat przechodziłem obok ciemnej przestrzeni między kamienicami gdy usłyszłem
odgłosy podobne do rozszarpywania śmieci... Spojrzałem w kierunku z którego te dziwne odgłosy dobiegały lecz widziałem tylko ciemność... ale naszczęscie miałem latarke... poświeciłem w tym kierunku i zobaczyłem blask ślepi identycznych jak tych z wcześniej opisanego przypadku tylko ten stwór nie miał sierści i był strasznie wychudzony... moze sie to wam wydać smieszne ale przypominało Golluma z Władcy Pierścieni...

Stworzenie odrazu pdieło się ucieczki (najwyraźniej przestraszone) więc pobiegłem za nim w głębokim cieniu obskurnych kamienic... Stworzenie kierowało się w kierunku śmietnika do kturego po chwili wskoczyło i tyle je widziałem byłem zbyt przestraszony by zajrzec do smietnika...

Moim zdaniem to było to samo zwierze co w poprzednim poście tylko ze to pierwsze było w górach więc natura dała jemu sierść a te drugie mieszkało w śmietnikach gdzie nie obawiało sie tak bardzo zimna...
  • 0

#5

Fenix.
  • Postów: 1268
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Następnym razem tego typu posty podpinaj pod poprzedni temat, a nie twórz nowego, ok ? Teraz moderator będzie się musiał męczyć ze scalaniem :) .
  • 0

#6

Kasalagupagu.
  • Postów: 163
  • Tematów: 1
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ktoś oprócz was to widział? Krążą tam jakieś historie o tym zwierzeciu?
  • 0

#7

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Z kolegami pytałem sie ludzi ale tylko jakiś stary dziadek coś powiedział i jakiś 10latek a więc za mało żeby robić jakąś wielką aferę... Ale od dziś jeśli zobaczę te zwierze zrobię jemu fote... Za 15minut idę z przyjaciółmi do lasu żeby ten las przeszukać...

BŁĘDYYYY...
Wiesio

  • 0

#8

fakolpet.
  • Postów: 125
  • Tematów: 10
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano

Z kolegami pytałem sie ludzi ale tylko jakiś stary dziadek coś powiedział i jakiś 10latek a więc za mało żeby robić jakąś wielką aferę... Ale od dziś jeśli zobaczę te zwierze zrobie jemu fote... Za 15minut ide z przyjaciułmi do lasu żeby ten las przeszukać...

Juz to widze, przed chwila mowiles ze cykasz sie wesc do lasu, a teraz ekipa badawcza wynajales? Co to, Mamy Cie? :wow: :wow: :lol :lol :rotfl: :rotfl:
  • 0

#9

J.T Yorke.
  • Postów: 160
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Sam bym nie wszedł ale z 5 kolegami od 13 do 16lat to akurat sie nie boje -.-
  • 0

#10

Bukaj™.
  • Postów: 33
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

ja i tak bym sie bal ...
  • 0

#11

Fenix.
  • Postów: 1268
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Bać się ? Hmm, ja tam uwielbiam takie rzeczy, jakbym miał czas to bym brał katanę ze ściany i ruszyłbym w las - koniecznie nocą. Ja po prostu uwielbiam takie warunki he he...
  • 0

#12

Dedisz.
  • Postów: 130
  • Tematów: 6
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Takie warunki są zaglebiste, lubie adrenaline, ale nie za dużo. Pamiętam raz jak szedłem z kumplem do lasu to najpierw trzeba było przejść przez pola uprawne, wszedłem w takie kszaki w których siedziała sarna której nie widziałem. Jak nagle wypadła, to zamarłem ze strachu, normalnie ruszyć się nie mogłem. Po chwili patrze gdzie kolega a on juz na 2 stronie oraniny. Ale pietra niezłego w tedy dostałem.
  • 0

#13

Fenix.
  • Postów: 1268
  • Tematów: 19
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Taa, jest ryzyko, jest zabawa. Kiedyś tak mamie adrenaliny dodałem, schodzimy z kumplem z gór, jesteśmy już na wysokości ok. 1000 metrów, dzwoni mama z pytaniem gdzie jesteśmy, a trzeba wspomnieć, że było już ok. 20 godziny, ciemno wszędzie, las i w ogóle, w każdym razie po paru minutach gadania pozwoliłem sobie zakończyć rozmowę i po prostu krzyknąłem do telefony "rany boskie" akcentując odpowiednio i się rozłączyłem. Że niby coś się stało, no nie :) . He he, miałem niezły ubaw, mama trochę mniejszy, ale co tam... dobra, sorry za off-topic. Coś za dużo mi się ich dzisiaj robi :) .
  • 0

#14

m4r1u5z.
  • Postów: 178
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Moim zdaniem to było to samo zwierze co w poprzednim poście tylko ze to pierwsze było w górach więc natura dała jemu sierść a te drugie mieszkało w śmietnikach gdzie nie obawiało sie tak bardzo zimna...

A moim jakis bezdomny zwierzak szukajacy czegos do wszamania :)
  • 0

#15

Kasalagupagu.
  • Postów: 163
  • Tematów: 1
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Czego tu się bac? Skoro polował na szczura to człowieka ,tymbardziej grupy ludzi chyba nie pożre
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych

stat4u