Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wszechświaty równoległe?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1

Milkii.
  • Postów: 1
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Cześć Wam!
Mam czternaście lat, jestem zielony w tym temacie, lecz nie mogę przestać o tym myśleć i chciałbym to chociaż w jakimś stopniu wyjaśnić. Już piszę o co chodzi: Jestem pewien, że zrobiłem to, co miałem zrobić, ale okazuje się, że nie. Ostatni raz miałem tak w lato (zdarzyło mi się to trzy razy). Na przykład: Mama mnie poprosiła, żebym zrobił psu jedzenie. Wstaję, idę do kuchni. Wsypuję do miski karmę, ryż i mięso i zalewam wodą. Mama idzie do kuchni po miskę, żeby mu ją dać. W tym momencie pyta się, dlaczego nie ma mięsa? Ja jestem pewien, że je dałem. Słyszałem teorię, że co jakiś czas jesteśmy przenoszeni do równoległego wszechświata (stąd tytuł). Czasami właśnie okazuje się, że tej czynności w tym świecie jeszcze nie wykonaliśmy.

Jeśli macie swoje teorie, bądź może nawet wyjaśnienia, śmiało piszcie. Chcę to wyjaśnić, ponieważ jest to dla mnie dziwne i frustrujące.

Użytkownik Milkii edytował ten post 30.10.2018 - 22:35

  • 0

#2

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie jesteśmy nigdzie przenoszeni. Jedyne wyjaśnienie jest takie, że nie zrobiłeś tego co miałeś. Wyobraź sobie, że w twoim domu są kamery i nagrywają wszystko co się tam dzieje. Czyli gdybyś nakładał jedzenie razem z mięsem dla psa, to kamera by to nagrała. Pamiętaj, żeby szukać wyjaśnień najprostszych.
  • 0



#3

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6626
  • Tematów: 764
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano