Skocz do zawartości


Zdjęcie

Hej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1

Johannator.
  • Postów: 0
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Cześć wszystkim!
Na to forum sprowadza mnie moja nieposkromiona żądza wiedzy i nauki. Nie spoczywam na laurach, samodoskonalenie się i rozwój to moje drugie imię. Jestem miłośnikiem języków obcych, obecnie uczę się 4. języka wiążąc przy tym pasję z edukacją - studiuję język duński. Samozwańczy "specjalysta" w kręgu kultury i historii krajów skandynawskich, z zamiłowania wiking. Sportowy świr trenujący boks i lubiący być świadkiem dobrego mordobicia. Uwielbiam tematy anormalne, szczególnie wielką przyjemność przynosi mi obdzieranie z pozornej walentności topowych na świecie sytuacji bądź zjawisk zawierających elementy ponadnaturalne, a także lubuję się w demonologii. Doba to dla mnie za mało, ale czujemy, że żyjemy dopiero wtedy, gdy na pasje nie starcza czasu. 
Liczę na owocny pobyt na tym forum!

Łączę pozdrowienia,
Sigurd



#2

TheToxic.

    Faber est quisque suae fortunae

  • Postów: 1627
  • Tematów: 59
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Witaj na forum, miłej lektury w paranormalnej zasłonce życzę ;) trzymaj się mocno.





#3

Legendarny..

    King of Nothing, Slave to No One

  • Postów: 964
  • Tematów: 187
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Witaj. Ciekawa persona nam się trafiła, wygląda na to że możemy mieć ze sobą trochę wspólnego. Jakie jeszcze języki znasz poza duńskim? Czy bycie wikingiem z zamiłowania wiąże się u Ciebie również z jakimś praktykowaniem średniowiecznych sztuk walki? (bo z zainteresowaniem na pewno)

 

Owocnego pobytu na forum życzę.





#4

Endinajla.

    Empatyczny Demon

  • Postów: 2169
  • Tematów: 162
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Witaj Johannator! :)