Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dziwne światła na niebie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1

Heli.
  • Postów: 5
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witajcie! 

 

Dzisiaj około godziny 22 na niebie w kierunku zachodnim zauważyłem około 20-30 wolno lecących obiektów, wszystkie leciały w jednej linii, nie ruszały się na boki, leciały w szyku, lecz rozproszone w minimalnych odległościach od siebie,nie wydawały żadnych odgłosów, świeciły się białym światłem, co to mogło być? Nie znam się aż tak bardzo na technologii, więc może mi to ktoś racjonalnie wytłumaczyć?


  • 0

#2

Xotteva.

    Aspołeczny Introwertyk

  • Postów: 249
  • Tematów: 27
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Chińskie lampiony?


  • 0

#3

Nick.
  • Postów: 1527
  • Tematów: 777
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Przyznam, że i mnie się tak skojarzyło. Kiedyś widziałem całą armadę takich obiektów - robi wrażenie. Moje w dodatku leciały po trzy, z liderem na początku każdej trójki. Efekt wow! ;)


  • 1



#4

Hardy.
  • Postów: 150
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Leciały wolno, ale jednak za szybko, aby je uwiecznić?


  • 0

#5

Nick.
  • Postów: 1527
  • Tematów: 777
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

To nie takie proste. Przynajmniej dla szarego człowieka, jak ja. Mój stary telefon Sony z matrycą 12,1 fotografuje w takich warunkach ciemność.

Na dole mam światła miasta, na niebie sunące, jasne punkty. Owszem, Księżyc w takich warunkach sfotografuję (jako jasną plamę), ale nic innego. Nie mam pomysłu, jak to przeskoczyć. 

Zaznaczam, że nie mam zamiaru na co dzień nosić ze sobą lustrzanki. :)


  • 0



#6

Hardy.
  • Postów: 150
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano