Skocz do zawartości


Zdjęcie

etria


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1

etria.
  • Postów: 9
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam,

 

Etria, od francuskiego "etre", czyli zwyczajnie "być".

Interesuje mnie wszystko co ukryte, nieznane, zgłębianie świata to moje hobby. Bliski duchowo jest mi anarchizm. Zajmuję się okultyzmem już od paru lat (w praktyce, bo teoria na długo przedtem była mi bliska), zaczynałam od Goecji, przechodziłam przez ceremonialną, póki co, przeszłam z tego do bardziej lewościeżkowych rzeczy. Ściśle pracuję z bóstwami egipskimi, szczególnie żeńską częścią panteonu.

Oprócz tego kocham film V for Vendetta (V to taki mój ideał mężczyzny, heheh), sztukę, naukę, ludzi wpływających na losy społeczeństwa. Nie lubię płycizny, dlatego staram się wyciągnąć co się da ze wszystkiego. Od dwóch tygodni zgłębiam język francuski. Raczej większość rzeczy jest mi obojętna, nie reaguję zbyt emocjonalnie. Lubię ludzkie emocje. I towarzystwo ludzi, stąd jestem na tym forum.

Różnie będę się wypowiadać, bo nie lubię pisać, gdy nie mam w moim mniemaniu nic do powiedzenia.

 

Miło mi poznać.



#2

TheToxic.

    Faber est quisque suae fortunae

  • Postów: 1625
  • Tematów: 59
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Mnie również miło poznać Cię. 

Życzę mile spędzonego czasu na forum wśród zwolenników i sceptyków, myślę, że znajdziesz tu sporo ciekawych tematów które Cię zainteresują.

Witaj w paranormalnym gronie ;)





#3

etria.
  • Postów: 9
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Allo, miło, że Tobie również miło.

Jestem przekonana, że znajdę tu dużo ciekawych wątków, forum jest rozległe. ;) A sceptyków, jak i zwolenników, darzę sympatią, dopóki nie przesadzają w żadną stronę, z kolei resztę ignoruję, toteż na pewno się odnajdę.



#4

Endinajla.

    Empatyczny Demon

  • Postów: 2169
  • Tematów: 162
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano